Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu oikeasti kamalalta että en tule enää ikinä synnyttämään

Vierailija
19.08.2016 |

Kolme lasta on, lapsiluku ehdottomasti niin täynnä kuin vaan olla ja voi.
Viimeinen raskaus oli hyvin vaikea, ei kestäisi kroppa eikä pää neljättä, eikä lompakkokaan sen puolen.
Olen kyllä sitten vain niin hormonieni uhri, ja täys eläin jonka ainoa syy elää on lisääntyä, että melkein tulee itku välillä kun näkee vauvoja ja tietää että meille ei ikinä enää tulee vauvaa.
Noniin, haukkukaa.
Oli vain pakko kertoa edes jollekin koska tämä on suurin salaisuuteni tällä hetkellä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama.

Vierailija
2/8 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Ehkä se vaan on biologista, luonnollista tuntea noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu samalta. Meillä kaksi lasta ja tuntuu,että lapset on tässä. Silti on haikeus, ettei vauvaa enää tule. Vauva vuosi kohta ohi.

Vierailija
4/8 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas tuntuu ihanalta, etten tule enää ikinä synnyttämään. Kolme lasta minullakin ja kohtu poistettu vuosi sitten.

Itselläni lapsiluku on ollut täynnä jo monta vuotta ja nautin siitä, että omat lapseni ovat jo isoja (nuorin 11v).

Vierailija
5/8 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on ihmisiä, jotka oppivat virheistään. Yhteen jäi.

Vierailija
6/8 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että ne kolme kakaraasi pitäisi sinut kiireisenä, on ehkä aika jo oppia että elämässä on muutakin kuin olla vain porsiva emakko.

Vierailija
7/8 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette todennäköisesti vain liian suuren rasvaprosentin omaavia.

Vierailija
8/8 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas näen välillä unta, että mulla olisi vauva. Yleensä se olo unessa on aika hirveä ja ahdistava. Ehkä se kertoo mulle, että mun ei todellakaan pidä saada lisää lapsia. Kolme on jo, ja nuorin on 8 v. Onneksi mun (uusi) mies ei myöskään haulua lapsia :)