Millaiseksi ajattelet naisen, joka harrastaa geokätköilyä?
Kommentit (22)
Sillä on käytettyjä tamponeja kätkettynä kaukosäätimen patterilokeroon.
Mukava ja terveellinen harrastus. Saa olla ulkona ja kayttaa aivojan miettiessa karttoja ja piilopaikkoja. Ihan fiksu juttu. Miksi pitaisi miettia, mita muut ajattelevat...
Olen aina halunnut geokätköilevän naisen. Sellaisen, joka on hiukan lapsenmielinen eikä häpeä iloita yksinkertaisista asioista kuten ulkoilusta "aarretta" etsien. Sellaisen, jonka kanssa voi lähteä lauantaina muuallekin kuin ostoksille, salille tai bileisiin. Ei ole sattunut kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina halunnut geokätköilevän naisen. Sellaisen, joka on hiukan lapsenmielinen eikä häpeä iloita yksinkertaisista asioista kuten ulkoilusta "aarretta" etsien. Sellaisen, jonka kanssa voi lähteä lauantaina muuallekin kuin ostoksille, salille tai bileisiin. Ei ole sattunut kohdalle.
Voi, mulle on just paras viikonloppu on kun pääsee metsään kätköilemään. Huomiseksikin reissu jo suunniteltu :)
Älykäs, liikunnallinen, pitää luonnosta. Tykkää ehkä lukea kirjoja.
Vierailija kirjoitti:
Mukava ja terveellinen harrastus. Saa olla ulkona ja kayttaa aivojan miettiessa karttoja ja piilopaikkoja. Ihan fiksu juttu. Miksi pitaisi miettia, mita muut ajattelevat...
Mulla ei niinkään ollut mielessä mitä muut ajattelevat geokätköilystä vaan millaiseksi harrastaja yleensä ottaen mielletään.
Ei kait tuossa ole mitään Pokemon Go:ta erikoisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Koskas lähdetään kätköille? Tai voin mä lähteä myös pokemonmetsästykseen ;)
N29
Ihan fiksunoloinen, tavista mielenkiintoisempi, heittäytymiskykyinen, seikkailunhaluinen, luonnonläheinen, ennakkoluuloton, liikunnallinen. Oisi minusta ihan kiva piirre treffikumppanissa. (Tosin olen nainen, mutta siis jos olisi geokätköilevä mies. :3 )
Yleismielikuva vähän nörtähtävä, paljon miespuolisia tuttuja/kavereita, tykkää älyllisistä jutuista, on kiinnostunut ympäröivästä maailmasta ja tykkää liikunnasta kun se ei ole ihan tylsää juoksemista/kuntosalia tms.
Tosin olen kyllä ollut geokätköjä etsimässä myös sellaisen naisen kanssa joka valitettavasti oli tyhmä kuin saapas mutta oikein hyvät tissit..
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti myös lepakko.
Jos tämä on totta niin halleluja.
t. kätköilystä kiinnostunut lepakko joka asuu korvessa jossa harrastusta ei ole
Tosi kivasti olette monet kirjoittaneet, kiitos :) Tunnistan itseni noista kuvauksista...
Jaa-a, ei ole kyllä minkäänlaista mielikuvaa millainen on geokätkemistä harrastava nainen. Ei tule kyllä mieleen mitään muuta kuin seikkailuhaluinen, tutkimusmatkailija joku naispuoleinen Marco Polo.
Itse rakastan ulkoilemista ja kävelemistä niin paljon, että en muuta tekisikään jos se olisi mahdollista. On aivan ihanaa vaeltaa luonnossa ja miksei myös kaupungissa päiväkausia kunnes jalat on aivan loppu. Lempi harrastukseni on laittaa eväät reppuun ja lähteä koko päiväksi kävelylle joko luontoon tai johonkin kaupunkiin tai pitemmäksikin aikaa.
No päästä nyt jännityksestä, ootko lepakko vai et?
Liikunnallinen, reipas, ulkoilmaihminen, seikkailunhaluinen, kiinnostunut mm. kulttuurista ja historiasta. Tiedonjanoinen. Käytännöllinen. Tietää, miten karttaa ja kompassia tai ainakin GPS-laitetta käytetään. Pukeutuu mieluummin tuulipukuun kuin muotivaatteisiin. Mieluummin lenkkarit tai vaelluskengät kuin korkkarit. Jos pitkät hiukset, niin yleensä letillä tai ponnarilla mieluummin kuin vapaana. Usein silmälasit.
Sanalla sanoen: se täydellinen nainen :)
Musta kätköilevät ihmiset on mielenkiintoisia, tykkäävät ulkoilusta, ehkä tosiaan vähän nörttimaisia. Vaikka siis en itseäni miellä nörtiksi, enkä miestäni, vaikka me kätköillään :D
Vierailija kirjoitti:
No päästä nyt jännityksestä, ootko lepakko vai et?
En ole lepakko mutta tiedän yhden kätköilevän lepakkopariskunnan.
Ei panosta ulkonäköönsä meikkibarbin lailla, pukeutuu melko käytännöllisesti, harrastaa geokätkeilyn lisäksi videopelejä, animea, roolipelaamista tai vastaavaa, ei käy yökerhoissa, usein varattu ja poikaystävän seurassa geokätköilemässä, ...
Olisin todella kiinnostunut mielikuvista, jos viitsitte vastata!