Oletko älykäs?
Olen perheeni esikoinen ja ateisti. Minulla on mt-ongelmia ja kiroilen paljon. Otan järjettömiä riskejä miettimättä seurauksia. Laiskottelen aina kun mahdollista. Murehdin ja saan fb:ssä pajon tykkäyksiä, olen siis suosittu.
Kaikkien näiden pohjalta älykäs ilman mensan testejä.
Kommentit (10)
Mun ÄO on Mensan testin mukaan niin korkea, että olen älykkäämpi kuin 99,6% ihmisistä.
Kuitenkaan en vaikuta miltään älyköltä noin arkielämässäni. En ole oikein mistään älyllisistä asioista kiinnostunut, joten ei kiinnosta itseni sivistäminen eikä lukeminen. Eikä mulla ole mitään kunnianhimoa minkään suhteen. Työnikin hoidan rimaa hipoen, vähimmän vaivan tietä. Samoin hoisin opinnot aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun ÄO on Mensan testin mukaan niin korkea, että olen älykkäämpi kuin 99,6% ihmisistä.
Kuitenkaan en vaikuta miltään älyköltä noin arkielämässäni. En ole oikein mistään älyllisistä asioista kiinnostunut, joten ei kiinnosta itseni sivistäminen eikä lukeminen. Eikä mulla ole mitään kunnianhimoa minkään suhteen. Työnikin hoidan rimaa hipoen, vähimmän vaivan tietä. Samoin hoisin opinnot aikanaan.
Älykkyys ei ole rasite vaan vain mitätön hidaste, joillekin!
Vierailija kirjoitti:
Noista linkin kohdista vielä:
- Mt-ongelmat: joo, kärsin nuorempana paniikkihäiriöstä ja masennuksesta
- Kiroilu: Kiroilen ihan PERKELEESTI!
- Kyky ottaa riskejä: Ei ole mun juttu yhtään. Aina siitä mistä aita matalin.
- Halu laiskotella: Kyllä todellakin.
- Esikoisuus: Olen esikoinen
- Taipumus murehtia: Nuorena oli, ei enää. Don't worry, be happy!
- Suosittuus: Ei, olen aina ollut vieroksuttu outolintu
- Ateismi: En ole ateisti.
Jos olisin, en viettäisi aikaani täällä.
http://www.iltalehti.fi/mieli/2016081922177357_md.shtml
linkki puuttui.