Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paketti tulossa UPS:n kautta

Vierailija
19.08.2016 |

Huomasin, että ulkomailta tilattu pakettini on tulossa UPS:n kautta :( Olen lukenut netistä paljon huonoa palautetta ko. firmasta nimenomaan Suomessa. Miten he toimivat nykyään? Soittavatko ennakkoon? Entä voiko paketin hakea jostain. Asun Espoossa. En tykkää kuriirifirmoista, koska pakettia ei voi hakea itselle sopivaan aikaan vaikka postista. Ja yleensä eivät soittele, kun käyvät oven takana (keskellä päivää!).

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät valitettavasti soita, mikä on ihan /c:stä kodin ulkopuolella työssäkäyvälle ihmiselle...

Vierailija
2/20 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät soita ja tulevat päivällä, mä olin onneksi sattumalta sairaana ja siksi kotona. En tiedä mitä sitten jos en olisi ollut. Kai sinne nyt voi soittaa ja kysyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulle ainakin aina soitettu.

Asun tampereella

Vierailija
4/20 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut aina tekstiviestin "tuomme lähetyksen klo sen ja sen välisenä aikana". Jos ei ole kotona, pyydetään ilmoittamaan. En tiedä mistä paketin sitten saa, itse olen ollut kotona. Hyvät kokemukset ko. palvelusta.

Vierailija
5/20 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät soita. Sulla pitäisi olla kristallipallo, jotta voisit aavistaa edes vuorokaudenajan, milloin sun kaupunginosaasi ajellaan.

Vierailija
6/20 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko käydä Vantaalta itse hakemassa. Näin ainakin minulle on aina käynyt. Ja Espoossa asun myös.

Vierailija
7/20 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä soitin sinne ja kysyin arviota koska tulevat. Lähetti soitti mulle takaisin ja arvioi, että tulee 15-18 välillä, todennäköisimmin kuulemma klo 16/17 jälkeen kuulemma eikä ainakaan ennen klo 15.

Noin klo 13:30 soitti ovikelloa. :-D Onneksi olin kotona.

Vierailija
8/20 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät soita. Pahinta on kun lähetysseurannassa on valheellisia päivityksiä tyyliin "käyty osoitteessa, ovi kiinni". Eniten harmittaa jos on toimitusta varten kotona ja ko. rivejä ilmestyy seurantaan. Asiakaspalvelusta ei pystytä antamaan mitään arviota toimitusajankohdasta.

Vierailija
9/20 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle soitettiin että tulevat klo x-y välisenä aikana (tyyliin 13-16, ei iso väli). Kaupunki Seinäjoki, tosin aikaa pari vuotta. Tulivat aikahaarukan alkupäässä.

Vierailija
10/20 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kurja. Vaikka olisinkin kotona, meillä on alaovet lukossa... En jaksa alkaa soitella sinne maksulliseen (?) palvelunumeroon vielä, sen aika tulee sitten, jos ovat käyneet oveni takana kesken päivän ;) Tietääkö joku, mitä nuo UPS-palvelupisteet ovat? Sellaisia näyttäisi olevan Espoossakin. Voisipa sieltä noutaa. Olen muuten joskus jättänyt tilaamatta verkkokaupasta, jos on tämä kuriirifirma käytössä... Nyt kävi kuitenkin näin. Ap

Vierailija
11/20 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kyllä soittivat (Turussa). Aika jäykkää toimintaa silti

Vierailija
12/20 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ostin taas vahingossa ebaysta tavaraa joka tulee UPS:n kautta, kyllä v*tuttaa. Joskus ilmoittavat tekstiviestillä, joskus eivät ollenkaan. Joskus ovat laittaneet lapun ovenrakoon, jos tuuli olisi vienyt en olisi tiennyt niiden käynnistä ja 5 vrk:n paketti palautuu jos ei ole ottanut sitten yhteyttä.

Voivat ilmoittaa tulevansa tiettyyn aikaan 3 tunnin välillä, mutta  voivat tulla milloin vain. Jos ei pysty olemaan paikalla, voi itse noutaa heidän toimipaikastaan aukioloaikana.

Jos ihmisellä on liikkuva työ, ei ole mitään mahdollisuutta vastaanottaa UPS:n pakettia, kun ei voi kertoa milloin ja missä on mihinkin aikaan, eikä pääse virka-aikana hakemaankaan. Aivan perseestä!

Vierailija
13/20 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle UPS paketit on tullut postin/itellan mukana pihaan Express Business Day pakettina. Ilmeisesti kun asun sen verran syrjemmässä ettei täällä ole UPSin omia lähettejä.

Vierailija
14/20 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjettömän huonoa palvelua. Puhelimessa niiden kanssa ei voi sopia mitään, paitsi toimituspäivän, jolloin he sanovat tyyliin, että paketti toimitetaan klo 8-12 tai 15-19. Päivystä siinä sitten kotona... ja kun on kysymys kuljetusfirmasta niin luulisi, että kuljettajat osaisivat löytää tavallisiin osoitteisiin tai käyttää navigaattoria ymv. mutta ei.  Hyvällä tuurilla saat pakettisi. Toisinaan älyävät toimittaa sen siihen postiin, mistä muutenkin haet pakettilähetykset, jolloin homma toimii edes osittain.

Vierailija
15/20 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjettömän huonoa palvelua. Puhelimessa niiden kanssa ei voi sopia mitään, paitsi toimituspäivän, jolloin he sanovat tyyliin, että paketti toimitetaan klo 8-12 tai 15-19. Päivystä siinä sitten kotona... ja kun on kysymys kuljetusfirmasta niin luulisi, että kuljettajat osaisivat löytää tavallisiin osoitteisiin tai käyttää navigaattoria ymv. mutta ei.  Hyvällä tuurilla saat pakettisi. Toisinaan älyävät toimittaa sen siihen postiin, mistä muutenkin haet pakettilähetykset, jolloin homma toimii edes osittain.

UPS ei koskaan jätä paketteja postiin, vaikka kuinka rukoilisi! Sotket varmaan johonkin toiseen postifirmaan, esim. Fedex jättää postiin, samoin USPS. Ainoastaan UPS ja DHL käyttävät omia jakeluverkkojaan, vain ovelle toimitettuna tai heidän pisteestään noudettuna. Niin ja sitten voi tehdä valtakirjan jolla toimittavat vaikka naapurille tms. Hirveän hankalaa ja monimutkaista!

Vierailija
16/20 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin, että ulkomailta tilattu pakettini on tulossa UPS:n kautta :( Olen lukenut netistä paljon huonoa palautetta ko. firmasta nimenomaan Suomessa. Miten he toimivat nykyään? Soittavatko ennakkoon? Entä voiko paketin hakea jostain. Asun Espoossa. En tykkää kuriirifirmoista, koska pakettia ei voi hakea itselle sopivaan aikaan vaikka postista. Ja yleensä eivät soittele, kun käyvät oven takana (keskellä päivää!).

Tilasitko anustapin?

Vierailija
17/20 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tilannut mitään tappeja, vaan laukun. Ap

Vierailija
18/20 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kun otin vastaan oman ups-pakettini, kuski kysyi, että voisinko kuitata samassa rapussa asuvan naapurinikin (jota en tunne edes) lähetyksen samalla. No en luvannut ja kuski vähän taisi nokkaantuakin siitä. Mut A, en halua ruveta kyttäämään ja sopimaan naapurin kans mitään noutoaikoja ja päivystää kotona vielä häntäkin varten ja B, mitä jos lähetys olisi matkassa jotenkin rikkoutunut tms. ja hän alkaisi syytellä minua?

Samoin rupesi ärsyttään, että vitsi jos joku oma kiireellinen/tärkeä lähetys annettaisiin samanlailla naapurille, kun en olisi kotona itse? Naapuri sitten kuittaisi sen ja lähtisi vaikka mökille samantien muutamaksi päiväksi ja olisin laskenut sen varaan, että saan sen itse upsilta vaikka haettua illalla tai seuraavana päivänä? Joskus meinaan oon tilannut mm. keikkalippuja ulkomaille ex tempore -äkkilähdöillä ja laskenut lippuja tilatessa tarkkaan päivät, että ne ehtii tulla juuri ennen lähtöä. Tai jos naapurin kissa pissaisi kirjeen päälle?

UPSin asiakaspalvelun mukaan tuo käytäntö on vielä kuulemma ok ja ihan tavallista, kun luulin, että kuski yrittää säätää jotain omiaan...

Vierailija
19/20 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri tilaa paketit töihin ja aina ovat soittaneet (hetkeä) ennen. Pk-seudulla.

Vierailija
20/20 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

UPS ei koskaan jätä paketteja postiin, vaikka kuinka rukoilisi! Sotket varmaan johonkin toiseen postifirmaan, esim. Fedex jättää postiin, samoin USPS. Ainoastaan UPS ja DHL käyttävät omia jakeluverkkojaan, vain ovelle toimitettuna tai heidän pisteestään noudettuna. Niin ja sitten voi tehdä valtakirjan jolla toimittavat vaikka naapurille tms. Hirveän hankalaa ja monimutkaista!

USPS=United States Postal Service eli meidan posti joten toimii aina suomalaisen postin kautta. t.usalainen