Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin hoikan mutta isotissisen tyttiksen?

Vierailija
19.08.2016 |

Parhaat vinkit kehiin, pliis.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aika isotissinen pienuuteeni nähden ja olen kyllästymiseen asti saanut siitä kuulla. Ainiin, taidan olla liian vanha sulle kun olen jo 27 ja työuralla. En halua riesakseni ainakaan enää ketään köyhää tissejen perässä roikkuvaa pervoa jollaiset lähinnä mua on lähestyneet. Joten hyvin toimeentuleva, siisti, fiksu mielellään kiitos.

Vierailija
22/52 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat Barbien, jos näytät Keniltä.

Muuten... rahalla tuntipalkalla Sihteeriopistosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity kehittämään syvällisempää henkistä puolta itsessäsi, niin naiset, myös ne hoikat ja isotissiset, saattavat ehkä jopa kiinnostuakin sinussa. Mieti, mitä sinulla on tarjota kumppanina naisille, millainen persoona olet, jne. Aloita joku harrastus tms., mistä saa sisältöä keskusteluihin. Ei kukaan halua tulla valituksi kumppaniksi "koska olen hoikka ja isotissinen", kun kumppanin kanssa noin yleensä tehdään paljon muutakin kuin pannaan - esim. keskustellaan. Tällöin olisi mukavaa, että se kumppani on samalla aaltopituudella.

Vierailija
24/52 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin oman hoikan ja isotissisen tyttöystävän (nykyisen avovaimon)bussista.

Vierailija
25/52 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään enemmän hyvänmuotoisista takamuksista.

Vierailija
26/52 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iske Tuksu ja syötä sille vain salaattia ja muuta terveellistä niin se laihtuu.

Vierailija
27/52 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankit paksun lompakon ja ison mulkun

Ei sillä tyttiksellä ole pakko olla isoa toosaa, mieluummin tiukka teinipilde itse asiassa. Rahaa mulla on. Ap

Vierailija
28/52 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessahan noissa tyrkyissä pitäisi olla mistä valita. On saraa, sofiaa, chayannea, amandaa plus muuta seiska julkkista. Namuun vaan eiks ne siellä hengaile?

Vierailija
29/52 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka täältä: https://www.realdoll.com/

...mutta jätä oikeat naiset rauhaan, ainakin siksi kunnes kasvat aikuiseksi. Jookosta joo?

Vierailija
30/52 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me juttelemaan kuin näet sopivan

Vierailija
31/52 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sulla itselläsi on tarjottavana?

Vierailija
32/52 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sulla itselläsi on tarjottavana?

Sitähän mä tässä kyselenkin, että mitä pitäisi olla tarjottavana? Ja haluavatko kaikki hoikat ja isotissiset naiset samanlaisen miehen? Ap

Vierailija
33/52 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaat vinkit kehiin, pliis.

Tässä on kaksi tärkeintä sanaa elämässäsi: Mene Puolaan.

Vierailija
34/52 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka joku mies käyttää sanaa "tyttis"?  Sellainen ei ole vielä mies tai ei ole mies ollenkaan.

Vierailija
35/52 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudut hankkimaan molemmat erikseen.

Vierailija
36/52 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ota tyttis, laita juomaan vaan smoothieita ja osta tisut.

Vierailija
37/52 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttis.

Vierailija
38/52 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskity kehittämään syvällisempää henkistä puolta itsessäsi, niin naiset, myös ne hoikat ja isotissiset, saattavat ehkä jopa kiinnostuakin sinussa. Mieti, mitä sinulla on tarjota kumppanina naisille, millainen persoona olet, jne. Aloita joku harrastus tms., mistä saa sisältöä keskusteluihin. Ei kukaan halua tulla valituksi kumppaniksi "koska olen hoikka ja isotissinen", kun kumppanin kanssa noin yleensä tehdään paljon muutakin kuin pannaan - esim. keskustellaan. Tällöin olisi mukavaa, että se kumppani on samalla aaltopituudella.

Jäin tämän kommentin jälkeen miettimään, että mitä minulla on tarjottavaa naisille. (Mitä en ole eläessäni miettinyt. Enemmänkin mitä naisilla on tarjottavaa minulle.) Enkä keksinyt mitään ja silti on naisia riittänyt. Jopa laihoja ja isotissisiä. Sekä luomuja että silikonitissejä.

Vierailija
39/52 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joudut hankkimaan molemmat erikseen.

Ei välttämättä. Riippuu ison määritelmästä ja siitä millaisista tisseistä tykkää. Jos kelpaa muodottomat säkit, niin noita naisia kyllä näkee. Hoikka kroppa ja kaameat lollot. Sen sijaan kiinteät ja isot rinnat ovat todella harvinaisia ja sitten pitäisi olla vielä hoikka runko päälle. Toisaalta hoikassa rungossa pienemmätkin tissit näyttävät kohtalaisen isoilta.

Vierailija
40/52 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka joku mies käyttää sanaa "tyttis"?  Sellainen ei ole vielä mies tai ei ole mies ollenkaan.

Vau. Kerrotko vielä lisää näitä kirjoittamattomia, naisten määrittelemiä sääntöjä, joiden avulla määritellään kuka on mies ja kuka ei. Määritteletkö myös naiset samallla tavalla, yksittäisiä sanoja tarkastelemalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi