Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin hoikan mutta isotissisen tyttiksen?

Vierailija
19.08.2016 |

Parhaat vinkit kehiin, pliis.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla d-kuppi ja olen hoikka, tosin olen jo keski-ikäinen, enkä halua miestäkään.

Vierailija
42/52 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka joku mies käyttää sanaa "tyttis"?  Sellainen ei ole vielä mies tai ei ole mies ollenkaan.

Vau. Kerrotko vielä lisää näitä kirjoittamattomia, naisten määrittelemiä sääntöjä, joiden avulla määritellään kuka on mies ja kuka ei. Määritteletkö myös naiset samallla tavalla, yksittäisiä sanoja tarkastelemalla?

Sellainen mies, joka käyttää sanaa tyttis on vaan turn off. Vähän samaa kategoriaa, jos mies käyttäisi vaaleanpunaisia sukkahousuja tai huulikiiltoa. Ehkä joku nuori somali homomies sanoo tyttis kumppanilleen jne. tai Axl Smith... Teennäistä isolla t:llä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on suvussa paljon isorintaisia naisia, osa on tietysti myös läskejä. Se on vain joku geeniyhdistelmä, jonka seurauksena rinnoissa on paljon enemmän rauhaskudosta (kuin useimmilla), ja joka ei häviä laihtuessa niin kuin rasva.

Jos saat pakit isot luomutissit omaavalta, kartoita myös lähisuku 😉

Se on jännä, miten nämä ovat toisille riesa, ja toisille, niin kuin minulle, lahja. Ehkä kyse on elämänasenteesta.

Vierailija
44/52 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka joku mies käyttää sanaa "tyttis"?  Sellainen ei ole vielä mies tai ei ole mies ollenkaan.

Vau. Kerrotko vielä lisää näitä kirjoittamattomia, naisten määrittelemiä sääntöjä, joiden avulla määritellään kuka on mies ja kuka ei. Määritteletkö myös naiset samallla tavalla, yksittäisiä sanoja tarkastelemalla?

Sellainen mies, joka käyttää sanaa tyttis on vaan turn off. Vähän samaa kategoriaa, jos mies käyttäisi vaaleanpunaisia sukkahousuja tai huulikiiltoa. Ehkä joku nuori somali homomies sanoo tyttis kumppanilleen jne. tai Axl Smith... Teennäistä isolla t:llä.

Kai ymmärrät, että nämä kertomasi mielleyhtymät kertovat vain sinusta ja ennakkoluuloistasi, homofoobikko?  

Vierailija
45/52 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa'a. Minä itse voitin geenilotossa ja sain hoikan kropan ja isot tissit. Kaikenlaisia ääliöitä olen nähnyt ja valitsin miehen, joka ei

a) käyttäytynyt kuin törppö ja ottanut ensimäisenä puheeksi tissejäni.

b) katsoi minua silmiin, eikä tuijottanut rintavarustustani.

c) oli kiinnostunut mun ajatuksista, mielipiteistä ja mun jutuista (tai on osannut esittää hyvin kiinnostunutta).

d) kaikkien yllämainittujen lisäks on vaan maailman paras mies mulle.

Vierailija
46/52 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kaikkia miehiä läheskään kiinnosta,vastoin yleistä luuloa isorintaiset naiset.

Vierailija
47/52 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit saanut minusta 30 vuotta sitten. Nyt olen enää isotissinen.

Vierailija
48/52 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei kaikkia miehiä läheskään kiinnosta,vastoin yleistä luuloa isorintaiset naiset.

Juu, mutta tätä ap:ta kiinnostaa.

Vierailija
49/52 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon hoikka ja isotissinen, mutta et sais mua millään. En haluu olla kenenkään kanssa jota kiinnostaa etunenässä mun kroppa. Enkä halua olla sellaisen kanssa joka käyttää sanaa tyttis. Niin ja mulla on jo poikaystävä :) Hän on kiltti, komea, hauska ja pitkä. Hänen kanssaan olen siksi että meillä synkkaa, mua miellyttävä ulkonäkö on vaan plussaa.

Vierailija
50/52 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon hoikka ja isotissinen, mutta et sais mua millään. En haluu olla kenenkään kanssa jota kiinnostaa etunenässä mun kroppa. Enkä halua olla sellaisen kanssa joka käyttää sanaa tyttis. Niin ja mulla on jo poikaystävä :) Hän on kiltti, komea, hauska ja pitkä. Hänen kanssaan olen siksi että meillä synkkaa, mua miellyttävä ulkonäkö on vaan plussaa.

Entäpä jos käykin ilmi, että miehesi on alunperin ihastunut hoikkuuteesi ja tisseihisi?

Vierailija
51/52 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen niin kuin minäkin, pokaa kuuma pikkuserkkusi ja nai sitä niin, että melkein taju lähtee. Sen jölkeen olette erottomattomat.

Vierailija
52/52 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo palstan muiden naisten tasosta, etteivät kaikki ainoastaan paheksu sitä, ettei mies etsi jotakuta, jota rakastaa ihmisenä. Koska se olisi ainoa oikea vastaus tällaiseen kysymykseen. Tyttöystävää etsitään rakkauden takia, ei minkään seksin, saati tissien.

t. Nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi