Miten saisin hoikan mutta isotissisen tyttiksen?
Kommentit (52)
Hankit paksun lompakon ja ison mulkun
Silikoneilla, eli toisin sanoen rahalla. Myös geeniloton päävoitolla voi onnistua!
Tämä palsta on lihaville perheenäideille, heidän tyttärensä todennäköisesti kirjoittelevat jonnekin Demille. Kysy sieltä suoraan isotissisiltä, miten heidät hurmataa.
Kuka mies käyttää sanaa tyttis? Tai pliis?! Tosi miehekästä. Eikö tämä vitsi ole muutenkin jo vanhentunut.
0/5
Ota joku hoikka bimbo ja maksa sille silikonit.
Hanki söpö naama, hyvännäköinen tukka ja timmi, lihaksikas (mutta ei liian) kroppa sekä tyylitajua. Rahaa ois hyvä olla myös sekä korkea sosiaalinen status.
Vierailija kirjoitti:
Tuksu lienee sinkkuna
Onko se muka hoikka?
Pistät jonkun hoikan typyn heti paksuksi ja kannustat häntä imettämään vuoden tai pari. Seksiä ei välttämättä heru vähään aikaa, mutta saatpahan nauttia isoista tisseistä ja hoikasta vartalosta muutaman kuukauden, olettaen että vatsa palautuu nopeasti.
Haha hoikka nainen Suomesta? Mitäpä jos yrittäisit vain ensiksi voittaa lotossa. :Dddd
Mä olen hoikka, isotissinen ja muutenkin kaunis, mutta olen yyhoo ja sinä luultavasti joku ylilautajonne ("tyttiksestä" ja haaveistasi päätellen), joten meidän rakkaustarina taitaa päättyä ennen kuin ehtii edes alkaa.
Sniff.
Pelaa vaan Lara Croftit uudelleen läpi niin siinä sulla on tyttistä.
Kelpuutat jonkun hoikan laudan jolle kustannat silarit.
Hankit hoikan tyttiksen ja ostat sille tissit?