Jotenkin huvittavaa kun ihmiset pukevat pikkutytöille uimapuvun yläosan rannalla/uimahallissa
En ymmärrä sen funktiota kun pienillä pojilla ja tytöillä on samanlainen rintavarustus kuitenkin?
M25
Kommentit (28)
Mulle on ihan sama, mitä muut tekee, mutta kyllähän se tavallaan niin on, että pienellä tytöllä se yläosa on tarpeeton. Mutta en pahoita mieltäni tai ajattele edes kahta kertaa sitä, jos (kun, yleensä tytöillä se tytöillä on) yläosa on. Mä oleskelin lapsena paljon pelkillä sortseilla, mutta bikinejä mulla ei ollut, vaan kokouikkarit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on paljon huvittavampaa kun eivät pue. Minusta tytöille kuuluu laittaa yläosa koska naisillakin sellainen on. Pelkissä pikkupöksyissä tepasteleva tyttö on jotenkin liian alaston mun mielestäni.
Miksi haluat seksualisoida pikkulapset? Miksi pikkutyttö olisi alaston mutta samassa asussa pikkupoika ei?
Tytöille tyttöjen vaatteet ja pojille poikien. Minusta tytön vaatteisiin kuuluu yläosa vaikka rintoja ei olisikaan vielä. Minusta on seksualisoivampaa jättää yläosa pois.
Pikkutyttö ei ole nainen, miksi pitäisi pukeuta naisten vaatteisiin ja vielä melko epämukaviin? Pitäisikö tytöillä olla korkkaritkin jo taaperoiästä lähtien?
:) + käsiveska ja siellä tamponit ja kondomit varmuudeksi mukana. ikinä tiedä milloin tulee kasvupyrähdys ja niitä tarvitsee!
Täytyy sanoa että näytti aika irvokkaalta kun n. 1-vuotiaalla oli uimavaippa ja sen seurana bikiniyläosa. Mitä ihmettä?
Minä aloin käyttää uimapuvun yläosaa vasta joskus 2.luokalla. Muistan, kun naapurin vähän vanhempi poika naureskellen kiusasi, että "xx:ll näkyy tissit!" ja mä sanoin sille vain, että niin näkyy sullakin.
Omatki tyttäret on saaneet olla ilman yläosaa niin kaun kuin ovat itse halunneet.
Noin muslimitkin burkhaa puolustavat.
Kesällä en ole nähnyt rannalla yhtään tyttöä ilman yläosaa. Enkä muista lapsuudesta 70-80 -luvuilla yhtään yläosattomia tyttöjä. Itse ainakaan en ollut ilman.
Kun minä olin lapsi, kaikki tytöt käyttivät uimapukuja. Alle kouluikäisille ei ollut olemassakaan bikineitä, eikä niitä tarvittaisi vieläkään pienillä, koska bikinien yläosan funktio on peittää rinnat ja niitähän pikkulapsilla ei ole.
? Oletko oikeasti tyhmä vai trolli?