Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri ei käyttänyt yhtään rahaa vauvalahjaan

Vierailija
19.08.2016 |

Muut toivat ihan ok lahjoja jotka olivat arvoltaan 30-100€. Tämä yksi kaveri toi itse kutomansa töppöset jotka ovat kaiken lisäksi liian isot. Paljasti vielä että lankakin oli saanut äidiltään. Ymmärrän että opiskelijana on tiukkaa, mutta kyllä mielestäni olisi voinut nipistää jostain edes 10-15€ lahjaan. Tuo kertoo minusta ettei hän arvosta vauvaa lainkaan.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DD

ne töppöset saattaa joskus olla sopivat... jos vaavisi kasvaa eikä ole mallia babyborn.

Vierailija
2/18 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan itse kyllä enemmän itse hyvin tehtyä, kaunista ja käytännöllistä kuin ostettua.

Miten töppöset voivat olla liian suuret, aikuisten kokoa?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
4/18 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, sulle vauva on vaan väline saada materiaa...

Mä oon ollu aina iloinen siitä, että vauva on oikeasti huomattu. Vauva ei muista lahjoja, mutta turvallinen syli, hellyys ja hymy jättävät positiivisia tunnejälkiä jotka kantavat elämässä pitkälle.

Ja muuten, tulee ehkä yllätyksenä, mutta se vauva kasvaa, eikä aikaakaan, ku ne kaverin tekemät töppöset on liian pienet ja haikeana katselet, että jos lapsi oliskin vielä niin pieni, että ne töppöset mahtuis...

Vierailija
5/18 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hele... Minä en kyllä oottanu yhtään lahjoja kun kaverit ja perhe kävi vauvaa katsomassa. Osa tais jotain tuoda, vaatetta ym. Isäni halusi ostaa jotain niin pyysin tuomaan vaippoja.

Vierailija
6/18 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani suomalaiset käsityöläiset laskuttaa 30-40 e/tunti. Kysy, kauanko lahjan tekoon meni, niin saat tarkemman arvon laskettua! Jos meni vaan joku 30 minsaa, ni potki pois kavereista!

Vierailija
7/18 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS sä oot tosissasi, niin olet kyllä aivan helvetin oksettava ihminen ja harmittaa, että tollanen saa vielä lapsen kasvatettavakseen.

En kuitenkaan usko, että tarinasi on tosi.

Vierailija
8/18 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon

Vierailija
9/18 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän jotta vauva-aikana on tiukkaa mutta tuo kertoo pikemminkin jottet arvosta ystävääsi. Sulla ei varmaan liene hajua jotta töppösten ompeluun kuluu aikaa ja vaivaa. Niin joo vaikeampihan se olisi halea kaupasta joku valmis-ratkaisu joka kuvastaisi enemmän lapsesi arvoa ;) Ai että mua hävettää sun puolesta! Kasva aikuiseksi ja sitten aikuisena tee niitä lapsia. Ps: Kannattaa käydä töissäkin ennen lapsen tekoa jotta on sitten ihan sitä omaa rahaa laittaa siihen lapseen.

Vierailija
10/18 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muut toivat ihan ok lahjoja jotka olivat arvoltaan 30-100€. Tämä yksi kaveri toi itse kutomansa töppöset jotka ovat kaiken lisäksi liian isot. Paljasti vielä että lankakin oli saanut äidiltään. Ymmärrän että opiskelijana on tiukkaa, mutta kyllä mielestäni olisi voinut nipistää jostain edes 10-15€ lahjaan. Tuo kertoo minusta ettei hän arvosta vauvaa lainkaan.

Miksi hänen pitäisi arvostaa sinun vauvaasi? Hänen lahjansa osoitti sen että hän näki vaivaa tehdäkseen omin käsin vauvalle töppöset joita vauva voi kyllä käyttää kasvettuaan, senkin imbesilli!  Aloituksesi kertoo sinusta että olet rahan perässä juokseva pinnallinen ihminen.

Varmaan valitset kummeiksikin vain ihmisiä joilla on varaa ostaa mussukallesi  heiltä vaatimasi merkkivaatteet. Yäk.

Vierailija
11/18 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantain porvoolainen

Vierailija
12/18 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi käytti lahjan tekoon tunteja, kun taas muut ostivat nopeasti kaupasta.

Vierailija
13/18 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kudoin villatakin kaverini vauvalle. ( Vaikka nyt itse sanonkin, niin se oli ihan hieno. Lanka oli hienointa vauvalankaa.) Kaveri ei edes kiittänyt. Mutta kun ostin seuraavalle vauvalle potkupuvun, niin kiitokset ja kehut olivat vuolaita. 

Taidat olla saman sarjaa kun tämä mun kaverininkin. 

Vierailija
14/18 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse odotan kanssa vauvaa ja osa kavereista on ostanut tulevalle vauvalle jotain kun ovat haluneet ja osa neulonut aivan ihania vaatteita lapselle. Itse arvostan kaikkia lahjoja sillä ovat haluneet muistaa meitä.

Mielestäni 100 e on paljon vauvan lahjaan varsinkin kavereilta

Vierailija
15/18 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutut aina kiitelly ja ihastellu, kun vieny ite neulomani töppöset/sukat. Ne ne vasta on ajatuksella tehty lahja.

Ite koen viä noin pienen neuleen tekemisen aikusen sukkia haastavammaks, toisaalta niitä määrällisesti myös vähemmän tehny.

Vierailija
16/18 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvasi olisi ollut parempi kuolla kohtuun. Lahjojen arvo on aika mitätön asia, kun sitä vertaa kaikkeen kärsimykseen, jonka laspsi tulee elämänsä aikana kohtaamaan vaikka eläisi ihan tavallisen elämän.

Vierailija
17/18 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lasket työtunnit, mitä töppösten kutomiseen meni aikaa ja ajattelet tuntipalkaksi vaikka 10e, 100 euroa ei välttämättä riitä alkuunkaan, arvon työtä väheksyvä materialisti.

Ja älä oikeasti opeta tuota ällöttävää arvomaailmaasi lapsellesi. :(

Vierailija
18/18 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäätänsä pitäisi jonkun kaverin lapselle ostaa mitään? Sitä saa olla koko ajan ostamassa jotakin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme