Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla tulkita, en halua edes miettiä eroa

Pöljä
19.08.2016 |

Minussa on ollut halu saada lapsia jo viimeiset 15- vuotta mutta tapasin vasta vajaa puoli vuotta sitten miehen, johon hullaannuin enemmän kuin koskaan mutta epäilen ettei hän halua lapsia. Molemmat ollaan tänä vuonna 30-vuotiaita. Välillä, muiden lapsiin on negatiivinen asenne (tosin, niin itselläkin) mutta on sanonut, että on eri asia kuin, jos olisi omia tai kavereiden lapsia. Toisaalta eilen sanoi miettineensä eräänä hetkenä, että jos lapset tai lapsen lapset kysyisivät, että kuinkas tavattiinkaan äidin kanssa (olosuhteet olivat melko mielenkiintoiset...) mutta kiirehti sanomaan ennen ajatuksensa sanomista, ettei tarkoita, että, kun olisi lapsia. Siksi,nyt kysyn teiltä arvon tuntemattomat tyypit. En pysty olemaan objektiivinen ja melko suuri suru tän puolen elämän vauvakuumeen kanssa on todeta, ettei lapsia koskaan tule, koska siltä tämä nyt kuitenkin vaikuttaa. Tai ehkä asia on niin, ettei niitä halua kanssani. Iästäni huolimatta en myöskään itse halusisi niitä just nyt, koska yliopistolla on vielä paljon tekemistä. Tiedostan kyllä riskin mutta hyväksyn sen helpommin, kuin sen, ettei kumppanini halusi lasta, sillä pelkään sen merkitsevän vain sitä ettei halua sitoutua. Kavereidensa lapsista kyllä aina kyselee ja välillä kommentoi minulle, että hauskaa, että erilaisilla ihmisillä on lapsia.
Tämän ihmisen kanssa haluaisin olla elämäni ja hän sanoo samaa, eikä minullakaan koskaan ole ollut tällaista kenenkään kanssa,vaikka aiemmin seurustelin useamman vuoden ja ajattelin rakastaneeni. Minun on todella hankala löytää kumppania, joten ei ole kovinkaan todennäköistä, että jos eroaisimme löytäisin sellaisen, jonka kanssa lapsen saisi. Edellisen eron jälkeen olin sinkkuna pari vuotta, toki treffailin mutta aina huomasin nopeasti ettei asia tule toimimaan. En ole prinsessahäitä haikaleva ja muutenkaan perinteiset asiat ja arvot eivät ole toivelistalla ja sellainen on hänkin. Toisaalta hän myös on ihminen, jolle parisuhde on tärkeä, eikä sellainen 1.treffien perään sänkyyn hyppääjä eikä halua yhden yön juttuja ja edellinenkin suhde kesti hälläkin vuosia.
Ja kyllä, tietysti asiasta pitää puhua mutta kyselempähän nyt mielipiteitä kuitenkin. Ehkä muiden ajatukset auttavat, omat kun ovat vähän jumissa tämän asian kanssa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme