Näin Espoossa: "Haistakaa pasta koko kauppakeskuksen väki..." Onnistunut mainos Isossa Omenassa?
Kommentit (13)
No on ne sellasta pastasakkia että syytäkin.
Se noiden idioottimainen parkkisysteemi sais haistaa pas*an! T. Sellon asiakas, vaikka Iso Omena onkin lähempänä.
Mä luin kans eka paska...
Aivot kun korjaa sanat sellaisiksi kun ne on opittu näkeen. Joten mainostoimiston moka. Ellei sitten ajatuksena oo saada vaan huomioon. Ja sitä nyt sai.
Vierailija kirjoitti:
Aivot kun korjaa sanat sellaisiksi kun ne on opittu näkeen. Joten mainostoimiston moka. Ellei sitten ajatuksena oo saada vaan huomioon. Ja sitä nyt sai.
Mainostoimiston moka??? Ehhehe.
Vierailija kirjoitti:
Joten mainostoimiston moka. Ellei sitten ajatuksena oo saada vaan huomioon.
Hmmm....olisipa poikkeuksellisen poikkeuksellista jos MAINOStoimisto olisi ideoinnillaan pyrkinyt saamaan huomiota. On varmasti mainostoimiston MOKA tämä, näin päättelen omassa järjessäni kyllä. Näin on oltava.
Vierailija kirjoitti:
Se mikään moka ole, vaan täysin tarkoituksella noin.
Huumorin ja sarkasmin käyttö on taitolaji kirjallisessa ilmaisussa. En lähtisi sitä edes kokeilemaan tällä tavalla. Kääntyy helposti itseään vastaan. Liian nokkela ja kekseliäs ei kannata olla viestinnässään. Usein ihan tavallinen mainoislause on paras ja turvallinen. Tässä on yritetty käyttää kulunutta ilmaisua ikään kuin hauskana kielikuvana - ei toimi. Ei jatkoon.
:D :D