Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten lähellä pettämistä olet käynyt?

Vierailija
18.08.2016 |

Siis jos et ole pettänyt mutta käynyt hieman harmaalla alueella?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussasin homomiestä poskelle bileissä valokuvaa varten. Vastasin naispuolisen kaverin kännisuudelmaan. Kaverin mies käveli saunaan, kun olin pesuhuoneessa suihkussa, näimme toisemme alasti. Tanssin hitaita baarissa kaverin miehen kaverin kanssa.

Eli en lähelläkään pettämistä, ei tulisi mieleenkään pettää.

Vierailija
22/26 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksen tasolla. Syötiin yhdessä iltapalaa ja höpöteltii henkeviä, sitten menin yksin nukkumaan (masturboimaan) ja miettimään mitä tekisinkään tuolle miehelle, jos olisin sinkku.

Sitten tietty halimiset yleensä ihmisten kanssa ja tyttökaverin kanssa pussailu,mutta nää on iha ok. Ollaan sen verran hippei että halimiskulttuuri on arkipäivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin peppuun mutten pimppaan. Nuolin kunnolla kyllä kummatkin.

Vierailija
24/26 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin kun naapurin rouvan asuntoon meni vieras mies keskellä päivää kun oma mies oli töissä.

Meidän naapuriin meni kans kerran vieras mies kun isäntä oli kesälomalla kalareissulla poikiensa kanssa. Satuttiin olemaan pihalla kun mies lähti ja rouva näki ovelta että me nähtiin. Ei olla mitenkän erityisesti tuttuja, moikataan kun nähdään pihalla ja joskus voidaan vaihtaa pari sanaa. Mutta rouva näki tarpeelliseski tulla selittelemään kuka mies oli ja miksi kävi hänen luonaan. Oli outoa ja vaikutti kyllä siltä että siellä käytiin panemassa. Hauskaa että seuraavana kesänä sama vierailu toistui taas isännän kalamatkan aikana :)

Vierailija
25/26 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin pettänyt jos en olisi onneksi vetänyt niin paljon pikkujouluissa viinaa, että uni / sammu tuli kun päästiin miehen asunnolle... 

No eiköhän tuossakin jo luottamus petetty.

Ehkä. Itse en ole tästä miehelle kertonut, koska "mitään ei tapahtunut" onneksi. Jos taas olisi yhdyntään asti menty niin sitten olisin tuntenut että pakko tunnustaa mokansa. Olisi tuntunut liian likaiselta mennä miehen kanssa sänkyyn ilman että hän tietäisi sellaisesta asiasta. Mutta se että tuhannen humalassa herään aamuyöstä työkaverin eteisestä ulkovaatteet päällä ja hän kertoo että tultiin kahville tänne mutta sulla tuli oksennus ja sammu, niin sitä en kokenut tarpeelliseksi paljastaa. 

Kohdekin oli aika hassu, nimittäin työpaikkani ehdottomasti epäviehättävin mies. Minusta vaan tulee kännissä ihan kauhean kiimainen, ja luultavasti olen säälistä alkanut juopuessani sitä vikitelläkin.

Itseäni ei ainakaan kiinnostaisi paskan vertaa, onko puolisoni pano mennyt viime hetkellä plörinäksi vai ei. Pettäminen toteutuu jo siinä, että lähtee seksimielessä vieraan ihmisen kämpille. Hävettääkö edes?

Olen samaa mieltä. Minun oma pettämiseni oli se kun yritin joskus iskeä yhtä opiskelupiireistä tuttua miestä vaikka olin varattu. Pettämistä se oli ihan täysin siitäkin huolimatta että tuolta mieheltä tuli pakit. Se seikka oli epäolennainen kun minun tekoani arvioi.

Vierailija
26/26 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin kun naapurin rouvan asuntoon meni vieras mies keskellä päivää kun oma mies oli töissä.

Se tuli mun luo silloin kun mies oli ulkomailla työmatkalla viikkoja. Ei kannata sekaantua toisten asioihin.