Mikä näitä "miehiä" oikein vaivaa?
Jatkuvati saa lukea näistä raivoajista, milloin hyökätään kuristamaan jotakin, ajetaan ihmisten yli, uhkaillaan turpaan lyömisellä kadulla, hiihtoladulla huidotaan sauvoilla ja nyt tämä! http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016081822164255_uu.shtml
Onko nämä tyypit sellaisia, jotka aiempina vuosina olisi kuuluneet jonnekkin hoitoon? Minullekkin joku tuntematon tyyppi huuteli kadulla tappouhkauksia jokunen vuosi siten ilman mitään syytä. Tulin vaan kaupasta ulos normaalisti, ei mitään kummempaa.. Näitä häiriintyneitä alkaa vaan olla jo vähän liikaa!
Kommentit (14)
Aina näitä kaheleita on ollu. En tiedä missä pullamössössä olette kasvaneet, mutta minun nuoruudessani huutelu oli pienin häiriintyneisyyden muoto. Ihmiset ovat nyky-yhteiskunnassa paljon empaattisempia keskimäärin. Maailma on hallitsematon kaaos, jonka kontrollista on vain illuusio. Oikeassa maailmassa luonnonvoimat ovat ainoa ja oikea auktoriteetti. Muut ovat mikkihiiriä.
Muutama mielenterveysongelmainen = "miehet" sitä ja tätä. Hienosti väännettyä miesvihan lietsontaa, jälleen kerran.
Kyllä ne naisetkin aikamoisia elukoita on miesten rinnalla. :D ja minä niin mieleni taas pahoitin.
Vierailija kirjoitti:
Muutama mielenterveysongelmainen = "miehet" sitä ja tätä. Hienosti väännettyä miesvihan lietsontaa, jälleen kerran.
Ihme tulkintaa sulla. Otsikkohan nimenomaan rajaa noihin mielenterveysongelmaisiin eikä yleisesti miehiin.
Ei näitä ole aina ollut. 90-luvulla lakkautettiin mielenerveyspotilaiden hoitopaikkoja ja niitä siirtyi avohoitoon ja alkoi näkymään kaukuvassa näitä kädet suorina käveleviä huutelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme tulkintaa sulla. Otsikkohan nimenomaan rajaa noihin mielenterveysongelmaisiin eikä yleisesti miehiin.
Otsikossa ei mainita sanaa mt-ongelmainen. Ihme tulkintaa sinulta.
Jos itse lukisit päivittäin palstalta satoja viestejä, kuinka naiset tappaa, hakkaa, raiskaa ja pettää, eikö se alkaisi korpeamaan pikkuhiljaa?
Näin sinäkin luot osaltasi mielikuvaa siitä, että kaikki miehet ovat hirviöitä.
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvati saa lukea näistä raivoajista, milloin hyökätään kuristamaan jotakin, ajetaan ihmisten yli, uhkaillaan turpaan lyömisellä kadulla, hiihtoladulla huidotaan sauvoilla ja nyt tämä! http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016081822164255_uu.shtml
Onko nämä tyypit sellaisia, jotka aiempina vuosina olisi kuuluneet jonnekkin hoitoon? Minullekkin joku tuntematon tyyppi huuteli kadulla tappouhkauksia jokunen vuosi siten ilman mitään syytä. Tulin vaan kaupasta ulos normaalisti, ei mitään kummempaa.. Näitä häiriintyneitä alkaa vaan olla jo vähän liikaa!
ompa huono trolli ap:lta,tässä nyt yritetään kovasti syyllistää suomalaisia miehiä
tässä palstalla huomaa että ei kannata uskoa kaikki aloituksia ja kaikkea mitä netissä lukee,tässäkin joku miesvihaaja yrittää saada suuria joukkoja tukemaan hänen mielipiteitään
Vierailija kirjoitti:
Ei näitä ole aina ollut. 90-luvulla lakkautettiin mielenerveyspotilaiden hoitopaikkoja ja niitä siirtyi avohoitoon ja alkoi näkymään kaukuvassa näitä kädet suorina käveleviä huutelijoita.
Kyllä näitä kylähulluja on ollut aina. Niistä vain ei ole uutisoitu suuremmin.
Vierailija kirjoitti:
Aina näitä kaheleita on ollu. En tiedä missä pullamössössä olette kasvaneet, mutta minun nuoruudessani huutelu oli pienin häiriintyneisyyden muoto. Ihmiset ovat nyky-yhteiskunnassa paljon empaattisempia keskimäärin. Maailma on hallitsematon kaaos, jonka kontrollista on vain illuusio. Oikeassa maailmassa luonnonvoimat ovat ainoa ja oikea auktoriteetti. Muut ovat mikkihiiriä.
Vitsi miten diippii ja niinku hardcoree. Kyllä nyt on teinipöksyt ihan jänninä kun teit niin vaikutuksen.
Ne on niitä jännämiehiä joilla riittää naisia väkivaltaisuudestaan ja alkoholiongelmistaan huolimatta, koska he ovat miehekkäitä, ovat tehneet itse aloitteen ja osaavat ottaa naisen sängyssä.
Paremmin tuollaiset edelleen kelpaavat naisille kuin oikeasti mukavat miehet, jotka eivät eivät osaa tehdä aloitetta ja eivät osaa ottaa naista kunnolla.
Eikä tämä ollut mikään vitsi, vaan olin tosissani valitettavasti....
-mies29-
Vierailija kirjoitti:
Ne on niitä jännämiehiä joilla riittää naisia väkivaltaisuudestaan ja alkoholiongelmistaan huolimatta, koska he ovat miehekkäitä, ovat tehneet itse aloitteen ja osaavat ottaa naisen sängyssä.
Paremmin tuollaiset edelleen kelpaavat naisille kuin oikeasti mukavat miehet, jotka eivät eivät osaa tehdä aloitetta ja eivät osaa ottaa naista kunnolla.
Eikä tämä ollut mikään vitsi, vaan olin tosissani valitettavasti....
-mies29-
Tämä.
Suomalainen yhteiskunta oli väkivaltaisimmillaan juuri sotien jälkeen, ja sen jälkeen täällä on ollut koko ajan vähemmän väkivaltaa. Minkälainen ihminen ei ymmärrä raportointiharhaa, joka syntyy julkisen tiedonvälityksen tehsotumisesta? Luuletteko, että sillä teidän ihannoimallanne 80-luvulla jokainen kuristushommiin ryhtynyt keski-ikäinen mies esiteltiin lehdissä?
Laiskat sossupummit on vaan alkaneet uhittelemaan kun tajuavat ettei valtio ja ihmiset halua ylläpitää heidän vapaaherraelämää enää jatkossa.