miksi vedän puoleeni aina vain miehiä, jotka ovat huonoja sängyssä?
Viimeisen vuoden aikana olen tapaillut eri miehiä niin vakavemman suhteen kuin yhdenillan panonkin merkeissä, ja melkeinpä kaikki heistä ovat olleet ihan surkeita sängyssä. Esim. viimeisin mies, jota tapailin muutaman viikon ihan vakavasti. Kun pääsimme vällyjen väliin, hän oli todella epävarma, kyseli koko ajan esim. että tykkäänkö jos hän tekee näin ja että mitä hänen pitäisi tehdä, mihin koskea saadakseen minut kiihottumaan.
Miten noin epävarmoja miehiä voi olla olemassa, mikseivät miehet osaa lukea naista ja sitä kautta oppia mistä pidän ja mistä en? Haluaisin vihdoin saada kunnollista seksiä itsevarmalta ja asiansa osaavalta mieheltä, olen jo saanut vuoden ajan surkeaa seksiä :(
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymällä ei eksy. Suomalaisten parien suurin pngelma on, ettei voida keskustella, mistä kumpikin pitää. Ei naista voi lukea, jos nainen pysyy täysin vaiti ja lahnailee naama peruslukemilla.
Minusta kyseleminen kielii epävarmuudesta, joka on taas minulle iso turnoff miehessä.Itsevarma ja taitava mies ei turhia kysele, vaan osaa lukea naista samalla kun tekee jotain naiselle. Jos nainen ei näytä nauttivan yhdestä jutusta, sitten alkaa tekemään jotain muuta ja katsoo nauttiiko nainen siitä. Enkä minä lahnaile naama peruslukemilla vaan jos pidän jostakin niin esim. hengiykseni kiihtyy ja/tai rupean voihkimaan. Kyllä siitä nyt pitäisi miesten tajuta. ap
Ja kyselyjen mukaan (muistaakseni) 70% naisista feikkaa jossain vaiheessa, joten vähän saakelin paha siinä on sitten tulkita tilannetta. Toki se varmasti ärstyttää, jos jatkuvasti kyselee, mutta ehkä sinä voit kertoa mistä sinä pidät. Tai tee vaikka lista hyvistä asioista ja anna se seuraavalla jannulle.
No kyllä se aika kumma on, että aikuisilla miehillä ei välttämättä ole hajuakaan siitä, mistä naiset pitää / halua tehdä niin. Olen tavannut joitain eronneita, "kokeneita" miehiä, joilla on jopa lapsia. Seksihommat vaan on ihan outoja. Ihan kuin ei olisi kokemusta mistään tai sitten oletetaan, että jos eksä (lähtenyt pihtari kuulemma) tykkäsi jostain, niin kaikki tykkää / ei tykkää samasta.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se aika kumma on, että aikuisilla miehillä ei välttämättä ole hajuakaan siitä, mistä naiset pitää / halua tehdä niin. Olen tavannut joitain eronneita, "kokeneita" miehiä, joilla on jopa lapsia. Seksihommat vaan on ihan outoja. Ihan kuin ei olisi kokemusta mistään tai sitten oletetaan, että jos eksä (lähtenyt pihtari kuulemma) tykkäsi jostain, niin kaikki tykkää / ei tykkää samasta.
Ei siinä mitään kummallista ole jos on aina harrastanut "seksiä" tuppisuisten suominaisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mietin heti että mikä on oma osaamisen tasosi.
Jos nainen on aktiivinen niin hän saa hyvää seksiä. Kyselevä mieshän on ollut suorastaan fiksu kun on halunnut ottaa huomioon mitä haluaisit tehtävän. Kirjoittamasi perusteella rohkenen väittää että syytä on ennemminkin itsessäsi kuin panokavereissa. Toki huonojakin miehiä on mutta niitä voi opettaa paremmiksi. Kaikkien seksuaalikemiat ei osu yhteen ja silloin pitää hakea uutta.
Olen minäkin omasta mielestäni hyvä sängyssä, mutta en oikein voi olla hyvä jos mies on surkea. Haluan miehen olevan se aloitteellisempi osapuoli ja antavan minulle tyydytyksen, niin voin antaa saman miehellekin.
-AP-
Vierailija kirjoitti:
Viimeisen vuoden aikana olen tapaillut eri miehiä niin vakavemman suhteen kuin yhdenillan panonkin merkeissä, ja melkeinpä kaikki heistä ovat olleet ihan surkeita sängyssä. Esim. viimeisin mies, jota tapailin muutaman viikon ihan vakavasti. Kun pääsimme vällyjen väliin, hän oli todella epävarma, kyseli koko ajan esim. että tykkäänkö jos hän tekee näin ja että mitä hänen pitäisi tehdä, mihin koskea saadakseen minut kiihottumaan.
Miten noin epävarmoja miehiä voi olla olemassa, mikseivät miehet osaa lukea naista ja sitä kautta oppia mistä pidän ja mistä en? Haluaisin vihdoin saada kunnollista seksiä itsevarmalta ja asiansa osaavalta mieheltä, olen jo saanut vuoden ajan surkeaa seksiä :(
Mistä kalastat surkeita miehiä, liian nuoria ja kokemattomia varmaan. Kun isken miehen otan reilusti sormuskätisen ja minua vanhemman.
En ole pettynyt, miksi mies ei pari kymppisenä osaa mitään, mutta pystyy mihin vain.
Viiskymppinen taas osaa kaiken mutta ei pysty.
Oot tainnut lukea pari harlekiinia liikaa, sitä ilotulitusta ei ekalla kerralla ole kuin saduissa. Seksi on yhteispeliä ja sen oppii kun pelaa saman partnerin kanssa eikä ota joka viikko uutta. Lisäksi kännipano on pelkkä kännipano, hikistä ähellystä eikä sillä oikeastaan ole oikean seksin kanssa mitään tekoa.
Siksi kun et saa parempaa vaan ihan omaa tasoasi vastaavan miehen.
Siksi koska suurin osa miehistä (tai ihmisistä) ovat huonoja sängyssä. Todennäköisyyksistä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska suurin osa miehistä (tai ihmisistä) ovat huonoja sängyssä. Todennäköisyyksistä kiinni.
Kyllä minulle oli pettymys kun naisen kanssa yritin seksiä, ei mitään aloitekykyä ja se tarina, että naiset osaa naista nuolla on kyllä vale.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymällä ei eksy. Suomalaisten parien suurin pngelma on, ettei voida keskustella, mistä kumpikin pitää. Ei naista voi lukea, jos nainen pysyy täysin vaiti ja lahnailee naama peruslukemilla.
Minusta kyseleminen kielii epävarmuudesta, joka on taas minulle iso turnoff miehessä.Itsevarma ja taitava mies ei turhia kysele, vaan osaa lukea naista samalla kun tekee jotain naiselle. Jos nainen ei näytä nauttivan yhdestä jutusta, sitten alkaa tekemään jotain muuta ja katsoo nauttiiko nainen siitä. Enkä minä lahnaile naama peruslukemilla vaan jos pidän jostakin niin esim. hengiykseni kiihtyy ja/tai rupean voihkimaan. Kyllä siitä nyt pitäisi miesten tajuta. ap
:D
Tän on pakko olla provo...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D
Tän on pakko olla provo...
Tai sitten tämä on Tuksu joka on omasta mielestään hyvä sängyssä koska osaa ihan kaikki huohotukset.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa vähän siltä, ettet anna heille edes mahdollisuutta olla hyviä. Tyrmäät heidät pienten juttujen takia, jonka jälkeen et nauti enää mistään. Mitä sinä esimerkiksi teet itse, jotta mies nauttisi tilanteesta?
Olen kyllä samaa mieltä, että liika kysely ja neuvominen latistaa tunnelman, mutta sitäkin voi tehdä epäsuorasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku v*tun ajatustenlukijako sitä pitäisi ihmisen olla? Jos työntää vaikka sormen neidin perseeseen, niin mistä helvetistä minä voin tietää vingutko ja pihisetkö silloin kivusta vai innosta? Avaa se suus ja kerro mikä miellyttää tai muuten jokainen huolehtikoon omista orkuistaan.
Vierailija kirjoitti:
Huono on uusi hyvä.
Ikävä kuulla että näin on, hyviä seksi & elämänkumppaneita ns sielunkumppaneita ei todellakaan ole helppoa löytää.
Kuitenkin molempia on , valitettavasti erittäin vähän ja niiden kohtaaminen on silkkaa sattumaa.
Silmää miellyttävä ulkokuori ei välttämättä ole tae muusta hyvyydestä, taidoista, tai kyvystä mutta on kuitenkin parempi tapa pettyä kuin että joku joka ei edes ulkoisesti mielyttäisi.
Ehkä he halauvat tietää, että mistä sinä pidät. Tältäkin palstalta on voinut lukea, kuinka osa ei saa kuin klitorista kiihottamalla ja toisia se suorastaan vituttaa. Osa tykkää kun rintoja hyväillään ja osalle se on ihan ajan haaskausta.
Kaipa sitä pitää toimia oman pään mukaan ja toivoa, että nainen tykkää siitä mitä tekee.