miksi vedän puoleeni aina vain miehiä, jotka ovat huonoja sängyssä?
Viimeisen vuoden aikana olen tapaillut eri miehiä niin vakavemman suhteen kuin yhdenillan panonkin merkeissä, ja melkeinpä kaikki heistä ovat olleet ihan surkeita sängyssä. Esim. viimeisin mies, jota tapailin muutaman viikon ihan vakavasti. Kun pääsimme vällyjen väliin, hän oli todella epävarma, kyseli koko ajan esim. että tykkäänkö jos hän tekee näin ja että mitä hänen pitäisi tehdä, mihin koskea saadakseen minut kiihottumaan.
Miten noin epävarmoja miehiä voi olla olemassa, mikseivät miehet osaa lukea naista ja sitä kautta oppia mistä pidän ja mistä en? Haluaisin vihdoin saada kunnollista seksiä itsevarmalta ja asiansa osaavalta mieheltä, olen jo saanut vuoden ajan surkeaa seksiä :(
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Kysymällä ei eksy. Suomalaisten parien suurin pngelma on, ettei voida keskustella, mistä kumpikin pitää. Ei naista voi lukea, jos nainen pysyy täysin vaiti ja lahnailee naama peruslukemilla.
Minusta kyseleminen kielii epävarmuudesta, joka on taas minulle iso turnoff miehessä.Itsevarma ja taitava mies ei turhia kysele, vaan osaa lukea naista samalla kun tekee jotain naiselle. Jos nainen ei näytä nauttivan yhdestä jutusta, sitten alkaa tekemään jotain muuta ja katsoo nauttiiko nainen siitä. Enkä minä lahnaile naama peruslukemilla vaan jos pidän jostakin niin esim. hengiykseni kiihtyy ja/tai rupean voihkimaan. Kyllä siitä nyt pitäisi miesten tajuta. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymällä ei eksy. Suomalaisten parien suurin pngelma on, ettei voida keskustella, mistä kumpikin pitää. Ei naista voi lukea, jos nainen pysyy täysin vaiti ja lahnailee naama peruslukemilla.
Minusta kyseleminen kielii epävarmuudesta, joka on taas minulle iso turnoff miehessä.Itsevarma ja taitava mies ei turhia kysele, vaan osaa lukea naista samalla kun tekee jotain naiselle. Jos nainen ei näytä nauttivan yhdestä jutusta, sitten alkaa tekemään jotain muuta ja katsoo nauttiiko nainen siitä. Enkä minä lahnaile naama peruslukemilla vaan jos pidän jostakin niin esim. hengiykseni kiihtyy ja/tai rupean voihkimaan. Kyllä siitä nyt pitäisi miesten tajuta. ap
Nuo naisen mielestään "selvät viestit" on ulkopuolisille, miehille ja naisille, useimmiten pelkkää hepreaa. Olisi kohteliasta esittää jotain vinkkejä ja toiveita. Vaikeneminen sängyssä on aika turn off.
Panomies toki ottaa mitä huvittaa ja osa naisista siihen alistuu ja tykkää siitä. Kavereille kerrotaan, että se oli niin ihana, vaikka toinen vaan panee miten lystää. Osaan tämän itsekin, joten kyse ei ole katkerasta tilityksestä. Tasapainoisesta parisuhteesta ei ole kyse - eikä tarvitse ollakaan. On kuitenkin hyvä tiedostaa haluaako alistua vai ei. Jos haluat kommunikoida miehen kanssa, tee se myös sängyssä. Muutoin otat vastaan perinteiset roolimallit.
M40
Makaat vaan lahnana, joten seksistä ei sitenkään voi tulla mitenkään hyvää, kun vain toinen osapuoli yrittää.
Kumma kun minulle on sattunut vaan miehiä, jotka on olleet hyviä sängyssä. Ehkä valintaprosessissa on jotain vikaa. Jos mies kiihottaa ylipäänsä, kyllä seksikin hänen kanssaan on tyydyttävää. Itseäni kiihottaa viestintäkykyiset miehet, jotka puhuvat ja kuuntelevat sujuvasti.
Mä olen saanut pääosin vain hyvää seksiä ja luulen sen johtuvan siitä, etten ala tapailemaan ja harrastamaan seksiä kuin sellaisten miesten kanssa, joiden kanssa on kunnolla kemiaa ja synkkaa.
Lisäksi olen itse aktiivinen, teen aloitteita, pyydän seksin aikana tekemään juttuja joista pidän ja jos mies vaikuttaa epävarmalta, otan ohjat omiin käsiin ja kyllä se siitä alkaa sujumaan.
Kuulostaa aika hankalalta ja passiiviselta, jos vain hengitykselläsi viestit mitä haluat ja mistä tykkäät.
Kannattaisi pitää yhtä miestä vähän pidempään. Seksi on nimittäin joukkuelaji ja sen pelaamisen oppii vain harjoittelemalla. Joskus käy niin, että pelikaveri osaa lukea sun ajatukset, mutta yleensä pitää vähän opetella. Joten se mies, joka kyselee sun tuntemuksia olisi ollut todennäköisesti oikein hyvä jos olisit vähän viitsinyt odottaa. Hän halusi tehdä sinulle hyvää, mutta sinä taisit odottaa valmista. Tiesitkö muuten mitä hän halusi?
Suomalaisnainen ei smaltalkkaa eikä puhu sängyssä. Mihin muuhun kuin seksiin te suomalaiset pillukotelot edes kelpaatte, kun ette osaa edes puhua?
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Yleensä suomalaisnaisella on sellainen vakavailme naamalla ja röhnöttää selällään vaan sängyssä, 0 intohimoa. Tätä samaa ongelmaa ei ole muiden euroopan maiden naisten kanssa. Suomalainen nainen selluliittiperseineen on se epävarma. Sorry.
Koska olet itsekin huono sängyssä, luulet vain liikoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet itse kyllä melkoisen surkea sängyssä, josset muuta tee kuin hengittele. Jospa alkaisit itsekin tehdä jotain, mene vaikka päälle ja ota homma haltuun.
N28
Mikäs jumalatar sä luulet sitten olevasi?
Yhdistävä tekijä olet SINÄ!
Itse miehesi valitset ja sinun kanssasi ei vain pysty parempaan etkä itsekään saa ukoista mitään irti.
Mietin heti että mikä on oma osaamisen tasosi.
Jos nainen on aktiivinen niin hän saa hyvää seksiä. Kyselevä mieshän on ollut suorastaan fiksu kun on halunnut ottaa huomioon mitä haluaisit tehtävän. Kirjoittamasi perusteella rohkenen väittää että syytä on ennemminkin itsessäsi kuin panokavereissa. Toki huonojakin miehiä on mutta niitä voi opettaa paremmiksi. Kaikkien seksuaalikemiat ei osu yhteen ja silloin pitää hakea uutta.
Olisi mielenkiintoista kuulla puolestaan mieskumppaniesi arviot sinun sänkytaidoistasi.
Ei sitä kuule tiedä vaikka yksi ongelma olisikin se, että sinä oletat miesten tekevän kaiken sängyssä
Ehkäpä sinä olet huono sängyssä ja et saa kumppaniasi syttymään.
Kokeileppa katsoa tilannetta miehen silmin.
Kaikki paineet ja odotukset asetetaan miehen vastuulle seksissä, mies ei voi ikinä tietää mistä pidät ellet kerro siitä itse. Jos vaikenet ja mies tekee väärin, et voi kun syyttää itseäsi.
Onhan se kyllä ihme juttu, että kaikki miehet ovat vaan paskoja ja yksikään ei pysty primadonnaa tyydyttämään.
Ei ole tullutmieleen, että ehkä vika onkin miesten sijaan omassa ämpärissä?
ap, oletko sitä mieltä, että kun nainen kostuu ja avaa jalkansa, niin oma osuus on siinä, sitten on äijän tehtävä "lukea" kuinka sinut hoidetaan?
Soita Axl Smithille. Hän ilmeisestikkin osasi hommansa. Kyllä jollain horolla numero on.