Miltä ammatin edustajalta olet saanut parasta seksiä?
Kommentit (114)
"Opettajat ovat ihmisten kanssa tekemisissä, heillä on hyvät vuorovaikutustaidot."
Opettajat osaavat kehua, vaikka kumppani olisi kuinka huono sängyssä. Niinpä se lahnakumppani nyt kehuu opettajia täällä. Minulle taas osui sänkyyn tosi kehno käsityön opettaja. Ehkä osasi "omat käsityöt" paremmin.
Parasta seksiä olen saanut IT-päälliköltä. Ja teki sen kahteen kertaan peräkkäin. On kuulemma tapana IT-alalla tehdä kaikki kahteen kertaan(!?!).
Paras DI ja toiseksi paras DI opiskelija.
Huonointa sain joltain amiksen käyneensä. Olisikohan ollut sähköasentaja tms. Aikaa jo sen verran vierähtänyt, etten muista enää mitä opiskeli, mutta kamaa seksiä oli.
Paras: hoitsu
(kas kummaa)
Kehnoin: lääkäri
(no on niitä muitakin tulpattomia mopoja ollut )
Parasta psykologilta, huonointa myyjältä.
Huonointa: insinööri
Parasta: työtön alkoholisti ja kaikinpuolin muutenkin jännämies
Parasta: lääkäri ja virolainen raksamies
Huonointa: leipuri
Mulla aviomiehenä DI ja on aika mielikuvituksetonta ja intohimotonta. Kaduttaa että otin tuollaisen. Parempia kyytejä oon saanut ja toivottavasti myös tulen saamaan. Itse olen aika kiihkeä tapaus ja saanut monet miehet ylistämään mua sängyssä. Ammattiani en tohdi kertoa mutta kovasti oon koulun penkillä istunut.
Paras oli keskieurooppalainen muusikko. Vieläkin muistelen lämmöllä! Huonoin oli psykologian opiskelija.
Paras: sähkömies ja tradenomi(pikku julkkis)
Huonoin: rekkakuski
Paras ohjelmistosuunnittelija ja baarimikko. Surkeimpia en jaksa muistella mutta tulee mieleen Missy Elliottin One minute man biisi.
Parasta: kääntäjä
Huonointa: myyjä
Parasta: raksamies ja ehkä samaa tasoa oli kenkämyyjä (oikeasti :) )
Huonointa: Nokian insinööri (klisee, mutta totta).
Parasta sosiologilta ja huonoimmat ylimieliseltä Aalto-yliopiston DI-opiskelijalta ja kauppatieteilijältä.
Top 3 parhaat:
DI
Tilintarkastaja
Varastomies
Surkeimmat:
Tietojenkäsittelyn opiskelija
Kauppisopiskelija
LVI-asentaja
Parasta sotilaalta. Huonoimmaksi en halua ketään moittia, sillä olin itsekin silloin kokematon, kun huonoa seksiä oli.
Opettajan kartakeppi oli paras ja iso.
Parhaita: toimitusjohtaja, osastopäällikkö, ammattiautoilija
Kehnoa: dippainssi, inssi, kokki
Paras: postinjakaja
Huonoin: teekkari
Parasta hierojalta, huonointa myyjältä.
Opettajat ovat ihmisten kanssa tekemisissä, heillä on hyvät vuorovaikutustaidot. Ehkä se selittää heidän menestystään rakastajina.