Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"nelikymppisille miehille kelpaa vain parikymppinen nainen" -toistelu ja realiteetit

Vierailija
18.08.2016 |

Tätä olen lukenut täältä kyllästymiseen asti ja kyllä, nettideiteillä on merkittävästi miehiä, jotka etsivät itseään ja minua nuorempia naisia (40 v.). Eli olen ihmisjätettä, joka ei koskaan saa miestä, vaikka olen normaalipainoinen, treenaan, olen nätti ja huoliteltu (tahattomasti) lapseton nainen? Ei aivan.

Valoja päälle nyt ihmiset näiden juttujen kanssa. Miettikääpä seuraavia asioita:
- Nuoret naiset ovat täälläkin noin sata kertaa sanoneet, että nelikymppinen on liian vanha.
- Onko tuttavapiirissäne, kaupungilla, ylipäänsä kaikkialla vain pareja, joilla on ikäero, jossa nainen on ainakin 10 vuotta miestä nuorempi?
- Onko niin, että ette tiedä tai tunne ketään naista, joka olisi uusioperheessä oman ikäisensä tai nuoremman miehen kanssa (kun lapsi kerran on viimeinen niitti naisen "arvolle")?

Joo, netissä jokainen voi hakea ihan mitä vain. Varmasti komea, pitkä, menestynyt ja treenattu nelikymppinen saa kaikenikäisiä naisia ja veikkaan, että hänellä on ihan realistiset mahdollisuudetkin sellaiseen. Suurin osa miehistä on ihan tavallisia, ja jopa noista komeista menestyjistä suuri osa on liian vanha parikymppiselle, joka ei vain halua vanhempaa miestä, oli status ja ulkonäkö mitä vain.

Netissä jokainen voi hakea miten epärealistisia asioita ikinä haluaakaan. Minä en hae. Ongelmaksi on muodostunut ainoastaan lapsettomuus ja se, että en jaksaisi enää aloittaa uusperheessä. Mutta treffeille pääsen kyllä ja ihan kivojen ikäisten, vähän vanhempien ja vähän nuorempien kanssa.

TLDR: älkää hyvät ihmiset kuvitelko, että nettideitit ovat TODELLISUUS. Katsokaa ympärillenne ja miettikää, miksi tosiaan reaalimaailman parit eivät noudata nettideittien hakukriteereitä (kaikilla 40+ -miehillä on aina paljon nuorempi nainen).

Kommentit (168)

Vierailija
61/168 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 40 kirjoitti:

Ja pointti oli ?

Sorry vaan mutta suurin osa 40 naisista luulevat olevansa vieläpä timmejä mutta kyllä se parasta ennen päiväys on mennyt jo 10 vuotta sitten eli ei ihme että miehet haluavat nuorempaa.

Suositelen deittailemaan 50-60 vuotiaita miehiä heille 40 kymppisenä on ihan 20 kymppinen

Näinnän se menee. Moni itsestään huolehtiva ja kaljuuntamaton mies menee kolmekymppisestä vielä nelikymppisenä ja vanhempanakin. Naisista voi erittäin harvoin sanoa samaa.

Uuno sen jo tiesi, että naisten perisynti on rupsahtaminen.

Tässä hyvä esimerkki ap:n mainitsemasta ilmiöstä. :)

Varmaan... Herää todellisuuteen...

Se nyt vain on totuus, että miehet pysyvät haluttavina pidempään. Näin luonto on sen tarkoittanut.

Vierailija
62/168 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin jo aikoja sitten. Milloin sinä? Paina menemään jos olet vielä nuori, koska vanha nainen ei kiinnosta ketään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/168 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 40 kirjoitti:

Ja pointti oli ?

Sorry vaan mutta suurin osa 40 naisista luulevat olevansa vieläpä timmejä mutta kyllä se parasta ennen päiväys on mennyt jo 10 vuotta sitten eli ei ihme että miehet haluavat nuorempaa.

Suositelen deittailemaan 50-60 vuotiaita miehiä heille 40 kymppisenä on ihan 20 kymppinen

Näinnän se menee. Moni itsestään huolehtiva ja kaljuuntamaton mies menee kolmekymppisestä vielä nelikymppisenä ja vanhempanakin. Naisista voi erittäin harvoin sanoa samaa.

Se nyt vain on totuus, että miehet pysyvät haluttavina pidempään. Näin luonto on sen tarkoittanut.

Jos mun pitäis valita kuolemantuomion ja vanhemman (yli kolmekymppisen) miehen väliltä, niin kuolemantuomio olis ehdottomasti haluttavampi vaihtoehto.

Parikymppinen nainen

Vierailija
64/168 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 40 kirjoitti:

Ja pointti oli ?

Jos mun pitäis valita kuolemantuomion ja vanhemman (yli kolmekymppisen) miehen väliltä, niin kuolemantuomio olis ehdottomasti haluttavampi vaihtoehto.

Parikymppinen nainen

Et taida tietää edes miltä yli kolmekymppinen mies näyttää. Moni yli kolmikymppinen mies on teinityttöjenkin päiväunien kohde.

Vierailija
65/168 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 17 vuotta vanhempi mies. En ikinä voisi kuvitellakkaan seurustelevani alle 40 vuotiaan kanssa, hyi yök. Että meitäkin on ;)

N29

Mä haluan nähdä kun sä toistat ton saman mantran 20 vuoden päästä kun oot 49: en ikinä voisi kuvitella seurustelevani alle 60 vuotiaan kanssa. Kyllä miehellä pitää alzheimer ja eturauhassyöpä olla :) 

Kyllä sitä kaikenlaista voi nuoremmallekkin tulla. Rakastuin tähän mieheen, ja yhdessä mennään loppuun asti, jollei mitään suurempia hankaluuksia tule :)

Vierailija
66/168 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko tätä roskaa että nelikymppinen mies haluaa kaksikymppisen naisen...

En halua.

Vierailija
67/168 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan näin, että ensisijaisesti en etsi parikymppistä naista, mutta jos sopiva osuu kohdalle ja kiinnostus on molemminpuolista, ikä ei ole este...

Vierailija
68/168 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se, mihin uskot, on totta.

Se, mihin et usko, on sekin totta."

Henry Ford oli niiin oikeassa....omat uskomukset luovat todellisuuden. Ei siis ihme, että minulla on vientiä sitä enemmän, mitä enemmän ikäännyn.

N47

Vierailija
69/168 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa noista "yäk, vanha pappa"-viesteistä on iäkkäämpien naisten kirjoittamia nuorina naisina esiintyen, ei epäilystäkään. Toki on niitä parikymppisia naisia joita ei kiinnosta itseään vanhemmat miehet tippaakaan ja sitten taas on niitä joita kiinnostaa nimenomaan omaa ikäänsä nähden vanhemmat miehet, et voi puhua kaikkien naisten suulla. Makuja on niin monia kuin on ihmisiäkin. Itse tiedän useitakin korkean tai suht. korkean ikäeron pareja, eivät he ole nykymaailmassa mikään harvinaisuus, heistä ei vain tehdä missään minkäänlaista numeroa koska eivät ole julkisuuden henkilöitä, joten siksi se saattaa vaikuttaa sille ettei heitä muka ole ollenkaan. Monilla voi olla esimerkiksi 10 tai15 vuotta ikäeroa, mutta sitä ei huomaa laisinkaan päällepäin katsoen.

Vierailija
70/168 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 40 kirjoitti:

Ja pointti oli ?

Parikymppinen nainen

Et taida tietää edes miltä yli kolmekymppinen mies näyttää. Moni yli kolmikymppinen mies on teinityttöjenkin päiväunien kohde.

Kyllä mä tiedän ja omassakin kaveripiirissä ne kolmekymppiset miehet ovat kamalan rupsahtaneita ja ovat lihoneet huomattavasti.

Vierailija
71/168 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa tuntemistani miehistä ei ottaisi paljon nuorempaa naista. On helpompaa kun elämänvaihe on suurinpiirtein sama ja nainenkin alkaa olla jo sinut itsensä ja elämänsä kanssa. Osa miehistä nelikymppisenä kuitenkin haluaa lapsia ja mikäli lapset ovat sinulle ehdoton ei, tämä saattaa olla ongelma. Toisaalta vastaavasti osa miehistä ei suin surmin enää halua siinä iässä lapsia, heillä todennäköisesti niitä jo on.

Kukaan ei nyt tunnu ottavan huomioon sitä, että ehkä ap:lle saattaa olla ongelma se, että nelikymppisillä miehillä on lapsia. 

Vierailija
72/168 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 40 kirjoitti:

Ja pointti oli ?

Parikymppinen nainen

Kyllä mä tiedän ja omassakin kaveripiirissä ne kolmekymppiset miehet ovat kamalan rupsahtaneita ja ovat lihoneet huomattavasti.

Tuo kertoo ainoastaan siitä, että kaveripiirissäsi ei ole hyvännäköisiä ja itsestään huolehtivia yli kolmekymppisiä miehiä.

Vierailija
73/168 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin olisi jäisi suurinosa nelikymppisistä miehistä ilman naista. Todella harva nelikymppinen kiinnostaa nuoria naisia.

Vierailija
74/168 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 40 kirjoitti:

Ja pointti oli ?

Parikymppinen nainen

Joo tottakai. Ilman muuta.

Vierailija
75/168 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotkut kaksikymppisetkin on niin karmeassa kunnossa ettei kelpaisi, eikä millään tavalla viehättäviä ulkonäön eikä luonteen puolesta. Mutta jatkakaa toki tätä ikälässytystä ikäänkuin tietynikäiset olisivat joku yhtenäinen massa ja toistensa klooneja.

Mielummin olen jonkun mukavan omanikäisen kanssa jonka kanssa synkkaa hyvin kuin jonkun vastenmielisen kaksikymppisen kanssa, joten ei millään pahalla vaikka te nuoret naiset luulette teidän iän olevan ainoa asia mikä merkitsee olette väärässä, ihminen on paljon muutakin kuin ikä. Ei nuori tarkoita automaattisesti ihmisen olevan haluttava tai joku hänestä on kiinnostunut, ei sinne päinkään.

Aina kun luen täältä kuinka minä mies ällötän enkä kelpaa, mistä sinä nuori nainen olet saanut päähäsi että sinä kelpaat minulle, koska tuskin kelpaisit pelkkä ikä ei kerro yhtään mitään.

Vierailija
76/168 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näin olisi jäisi suurinosa nelikymppisistä miehistä ilman naista. Todella harva nelikymppinen kiinnostaa nuoria naisia.

Ja todella harva nelikymppinen haluaa olla kakaran kanssa.

Vaikka provoilijat muuta yrittää väittää.

Vierailija
77/168 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 40 kirjoitti:

Ja pointti oli ?

Parikymppinen nainen

Tuo kertoo ainoastaan siitä, että kaveripiirissäsi ei ole hyvännäköisiä ja itsestään huolehtivia yli kolmekymppisiä miehiä.

No eipä tuolla kaduillakaan näy hyvännäköisiä yli kolmekymppisiä miehiä. Toki ne saattaa yli kolmekymppisten naisten mielestä olla hyvännäköisiä, mutta mun silmiin noin vanhat ovat kamalan rupsahtaneen näkösiä ja näin ollen eivät ole komeita. Ehkä sitten kymmenen vuoden päästä yli kolmekymppisetkin miehet ovat komeita.

Vierailija
78/168 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikähän se kaiken kertoo eli voit painaa 120kiloa ja naamasi on kuin petolinnun perse, luonteesi vastenmielinen mutta hei hän on parikymmentä, hänen täytyy olla kuumaa kamaa. Ei se ihan noin mene, tiedän lukemattomia nelikymppisiä joiden kanssa olisin mielummin kuin joidenkin kaksikymppisten. 

Vierailija
79/168 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 40v leskimies en pystyisi kuvittelemaankaan elämää jonkun 20v nuoren naisen kanssa, tuskin toimisi. ( ja se vaikuttaisi itsestänikin jotenkin väärältä )

Mutta +-10v suuntaan tai toiseen omasta iästäni voisi toimia .

Ellei minulla olisi vielä unelmaa saada toinen oma lapsi ja tämä käytännössä kyllä tarkoittaa että naisen pitäisi olla 30-35v ja lisääntymiskykyinen ja haluinen kanssani.

Vierailija
80/168 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 40 kirjoitti:

Ja pointti oli ?

Parikymppinen nainen

No eipä tuolla kaduillakaan näy hyvännäköisiä yli kolmekymppisiä miehiä. Toki ne saattaa yli kolmekymppisten naisten mielestä olla hyvännäköisiä, mutta mun silmiin noin vanhat ovat kamalan rupsahtaneen näkösiä ja näin ollen eivät ole komeita. Ehkä sitten kymmenen vuoden päästä yli kolmekymppisetkin miehet ovat komeita.

Omista tutuistakin löytyy ties kuinka monta komeaa kolmekymppistä, eikä tarvitse kuin yöelämään lähteä näkee heitä jatkuvasti. Mutta sovitaan niin että tässä maassa ei ole yhtään komeaa kolmekymppistä miestä, ei tule sinulle paha mieli. Ei senpuoleen on tässä maassa myös kauniita kolmekymppisiä naisia. Ei kannata kuitenkaan katkeroitua jos itsellä ei heihin ole mitään mahdollisuuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi