"nelikymppisille miehille kelpaa vain parikymppinen nainen" -toistelu ja realiteetit
Tätä olen lukenut täältä kyllästymiseen asti ja kyllä, nettideiteillä on merkittävästi miehiä, jotka etsivät itseään ja minua nuorempia naisia (40 v.). Eli olen ihmisjätettä, joka ei koskaan saa miestä, vaikka olen normaalipainoinen, treenaan, olen nätti ja huoliteltu (tahattomasti) lapseton nainen? Ei aivan.
Valoja päälle nyt ihmiset näiden juttujen kanssa. Miettikääpä seuraavia asioita:
- Nuoret naiset ovat täälläkin noin sata kertaa sanoneet, että nelikymppinen on liian vanha.
- Onko tuttavapiirissäne, kaupungilla, ylipäänsä kaikkialla vain pareja, joilla on ikäero, jossa nainen on ainakin 10 vuotta miestä nuorempi?
- Onko niin, että ette tiedä tai tunne ketään naista, joka olisi uusioperheessä oman ikäisensä tai nuoremman miehen kanssa (kun lapsi kerran on viimeinen niitti naisen "arvolle")?
Joo, netissä jokainen voi hakea ihan mitä vain. Varmasti komea, pitkä, menestynyt ja treenattu nelikymppinen saa kaikenikäisiä naisia ja veikkaan, että hänellä on ihan realistiset mahdollisuudetkin sellaiseen. Suurin osa miehistä on ihan tavallisia, ja jopa noista komeista menestyjistä suuri osa on liian vanha parikymppiselle, joka ei vain halua vanhempaa miestä, oli status ja ulkonäkö mitä vain.
Netissä jokainen voi hakea miten epärealistisia asioita ikinä haluaakaan. Minä en hae. Ongelmaksi on muodostunut ainoastaan lapsettomuus ja se, että en jaksaisi enää aloittaa uusperheessä. Mutta treffeille pääsen kyllä ja ihan kivojen ikäisten, vähän vanhempien ja vähän nuorempien kanssa.
TLDR: älkää hyvät ihmiset kuvitelko, että nettideitit ovat TODELLISUUS. Katsokaa ympärillenne ja miettikää, miksi tosiaan reaalimaailman parit eivät noudata nettideittien hakukriteereitä (kaikilla 40+ -miehillä on aina paljon nuorempi nainen).
Kommentit (168)
Aloitustani on ymmärretty kyllä kautta linjan aika monessa kohtaa päin seinää. :D Eivät toki kaikki. :)
Kritisoin vain ja ainoastaan sitä, että täälläkin usein väitetään, ettei ikäiseni nainen (40) kelpaisi kenellekään. Ja toki netteideiteissä moni mies hakee nuorempiaan. Hyvin olen kelvannut, eli minulla ei ole omalta osaltani valittamista, halusin tuoda esille netin ja reaalimaailman erot.
Sanoin myös aloituksessani, että hyvin säilynyt, menestynyt 40 v mies voi hyvinkin saada paljon itseään nuorempia naisia. Siitä vain, ei ole minulta pois, sellaiset miehet eivät ole minun kohderyhmääni muutenkaan. Olen kiinnostunut ikäisistäni tavallisista miehistä, ikä saa näkyä eikä tarvitse olla timmi tai varakas. Ihan vain kiva ja minulle sopiva.
ap
ap lisää vielä: ja totta kai, kuten aiemminkin sanoin, ison ikäeron onnellisia pareja on kumminkin päin. Heitä tämä aloitus EI koskenut. Toivon kaikkea hyvää heidän parisuhteilleen. :)
Nostellaanpaa taas tätä, kun etusivu on taas tulvillaan epärealismia. :)
Kannattaa kasvattaa itsetuntoa, on surullista pitää aikaa vihollisenaan, jostain muusta se on kiinni jos et löydä miestä. Erittelit itsesi varsin hyväksi ehdokkaaksi, eihän sinun tarvitse olla kaikkien p....lehtien kriteerien mukainen "kaksikymppinen". 29-vuotiaan ja 40-vuotiaan ero on vain reilu kymmenen vuotta, riippuu vuoden ajankohdasta! Ei nelikymppinen oikein voi olla kaksikymppisen iskäkään vielä (outo mielikuva), ellei isäksi ole tullut todella nuorena. Siis alle kaksikymppisenä. Kuinka monella on 14-18-vuotiaana oikeasti lapsia. Ja mikä tää isäjuttu oikein on? Kaksikymppiset ovat aikuisia naisia, siinä missä nelikymppisetkin. Voi olla ettei ole kokemusta eri ikäisistä ihmisistä oikeassa elämässä, on vain netin surullinen puoli sitä omaa arkea. Eihän 15-20 vuodenkaan ikäerolla ole suurta merkitystä suuntaan tai toiseen, ei kuulu edes toiseen sukupolveenkaan vielä. Ei koske alaikäisten suuntaan kuitenkaan tuo ikähaarukka seukkamielessä, jos on ollenkaan moraalia. Surullisinta ovat nämä turhan tosikkomaiset sukupolvimäärittelyt, että kuulutko x:ään vai y:hyn. Esim. jotkut innokkaimmat ovat laittamassa 70-luvulla syntyneet eri "lokeroon" ikärasismimielessä ,vaikka ikää olisi ollut vuonna 1981 esim. kolme vuotta. Ei siinä ole sukupolven verran eroa, kyllä ne samaa kerhoa ja peruskoulua ja lukiota ovat käyneet 70- ja 80-luvuilla syntyneet. Ja ikää tulee kaikille, eikö se iällä kummittelu ala naisille jo viimeistään kun täyttää 23! Se on sitten oma asia miten elämänsä haluaa elää ja haluaako olla kaksikymppisenä ikäkriisissään kaikille halukkaille miehille kuumaa kamaa kun ne niin haluu mua kun mä oon kaksikymppinen. Terve vaan, nyt kaikki kaksikymppisistä nelikymppisiin, olemme kaikki samassa veneessä monin eri tavoin, halusitte tai ette. Älkää hävetkö ikäänne. Toiset sitten voivat olla tämän kaiken lisäksi esim hyvistä geeneistä johtuen kauniimpia ja nuoremman tuntuisia ja oloisia kun toiset, ei ole yksi kerta kun nelikymppinen on aivan 20-vuotiaan näköinen vaikka kuinka suurennuslasilla katsoisi, ja 20-vuotias, on noh sen näköinen mitä oletetaan kun nainen ei itseään huolla ja ikää on about viisikymmentä. Älkää silti vihatko. Ja onhan se tyhmää mieheltä valita nainen, vain koska se on nuorempi koska ehkä se on "yksinkertainen". Haluatko sinä miehen joka haluaa yksinkertaisen naisen joka luulee olevansa ikänsä takia parempi kuin muut naiset..sigh
Nelikymppiset miehet on aivan ihania jos ovat sivistyneitä ja ovat löytäneet jo vähän omia hyviä puoliaan ja vahvuuksiaan ja heillähän on vielä nuoren miehen särmikkyyttä. Eikä vartalon tarvitse olla kivikova lihaskimppu tai ylilaiha, päinvastoin sehän on kuvottavaa jollakin tapaa, on vain oma itsensä rennosti. Kyllä naiset kaksikymppisistä alkaen tykkää nelikymppisistä miehistä, ainakin ne naiset joilla on vähänkään järkeä päässään.
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppiset miehet on aivan ihania jos ovat sivistyneitä ja ovat löytäneet jo vähän omia hyviä puoliaan ja vahvuuksiaan ja heillähän on vielä nuoren miehen särmikkyyttä. Eikä vartalon tarvitse olla kivikova lihaskimppu tai ylilaiha, päinvastoin sehän on kuvottavaa jollakin tapaa, on vain oma itsensä rennosti. Kyllä naiset kaksikymppisistä alkaen tykkää nelikymppisistä miehistä, ainakin ne naiset joilla on vähänkään järkeä päässään.
Koskee myös päinvastoin nelikymppisiä naisia. Kunhan ei pakolla yritä olla jotain muuta kuin mitä on. Jos on inhottava ihminen, ei tee paremmaksi nuorempi ikä, nuorempi ikä voi joissakin tapauksissa selittää kyllä inhottavia juttuja luonteessa. Eikö nämä ole perustotuuksia? Meidänhän pitäisi pyrkiä tulla paremmiksi vuosi vuodelta ilman että tarvitsee koko maailman hyväksyntää itselleen. Kyllä on ihania ja hyvännäköisiä nelikymppisiä niin miehissä kuin naisissa ja se on totuus. Ajatelkoot sitten hieman nuoremmat sitä kun itse jo kohta ovat nelikymppisiä.
Juurikin näin. :) En maininnut sitä erikseen, mutta itsekin haluan oman ikäiseni kumppanin. Ei kiinnosta paljon nuorempi, ellei sitten tulisi joku todella poikkeusyksilö vastaan.
ap