Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"nelikymppisille miehille kelpaa vain parikymppinen nainen" -toistelu ja realiteetit

Vierailija
18.08.2016 |

Tätä olen lukenut täältä kyllästymiseen asti ja kyllä, nettideiteillä on merkittävästi miehiä, jotka etsivät itseään ja minua nuorempia naisia (40 v.). Eli olen ihmisjätettä, joka ei koskaan saa miestä, vaikka olen normaalipainoinen, treenaan, olen nätti ja huoliteltu (tahattomasti) lapseton nainen? Ei aivan.

Valoja päälle nyt ihmiset näiden juttujen kanssa. Miettikääpä seuraavia asioita:
- Nuoret naiset ovat täälläkin noin sata kertaa sanoneet, että nelikymppinen on liian vanha.
- Onko tuttavapiirissäne, kaupungilla, ylipäänsä kaikkialla vain pareja, joilla on ikäero, jossa nainen on ainakin 10 vuotta miestä nuorempi?
- Onko niin, että ette tiedä tai tunne ketään naista, joka olisi uusioperheessä oman ikäisensä tai nuoremman miehen kanssa (kun lapsi kerran on viimeinen niitti naisen "arvolle")?

Joo, netissä jokainen voi hakea ihan mitä vain. Varmasti komea, pitkä, menestynyt ja treenattu nelikymppinen saa kaikenikäisiä naisia ja veikkaan, että hänellä on ihan realistiset mahdollisuudetkin sellaiseen. Suurin osa miehistä on ihan tavallisia, ja jopa noista komeista menestyjistä suuri osa on liian vanha parikymppiselle, joka ei vain halua vanhempaa miestä, oli status ja ulkonäkö mitä vain.

Netissä jokainen voi hakea miten epärealistisia asioita ikinä haluaakaan. Minä en hae. Ongelmaksi on muodostunut ainoastaan lapsettomuus ja se, että en jaksaisi enää aloittaa uusperheessä. Mutta treffeille pääsen kyllä ja ihan kivojen ikäisten, vähän vanhempien ja vähän nuorempien kanssa.

TLDR: älkää hyvät ihmiset kuvitelko, että nettideitit ovat TODELLISUUS. Katsokaa ympärillenne ja miettikää, miksi tosiaan reaalimaailman parit eivät noudata nettideittien hakukriteereitä (kaikilla 40+ -miehillä on aina paljon nuorempi nainen).

Kommentit (168)

Vierailija
1/168 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mrgeriatric75 kommenttia odotellessa...

Vierailija
2/168 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pointti oli ?

Sorry vaan mutta suurin osa 40 naisista luulevat olevansa vieläpä timmejä mutta kyllä se parasta ennen päiväys on mennyt jo 10 vuotta sitten eli ei ihme että miehet haluavat nuorempaa.

Suositelen deittailemaan 50-60 vuotiaita miehiä heille 40 kymppisenä on ihan 20 kymppinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/168 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen (työ)tuttavissa on tasan yksi tälläinen jolle kelpaa vain nuorempi. Muut miehet naureskelee sille ja omanikin tääle oli vihjannut että kannattaisi varoa ettei omaisuus katoa. Tää nuorempia harrastava on siis todella varakas yrittäjä (ei mikään komistus). Rahat palaa paitsi täälle naiselle, myös naisen suvulle.

Luulen että tää korostuu nettikuvioissa, normimiehet on jo suhteessa sen omanikäisensä kanssa.

Vierailija
4/168 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 40 kirjoitti:

Ja pointti oli ?

Sorry vaan mutta suurin osa 40 naisista luulevat olevansa vieläpä timmejä mutta kyllä se parasta ennen päiväys on mennyt jo 10 vuotta sitten eli ei ihme että miehet haluavat nuorempaa.

Suositelen deittailemaan 50-60 vuotiaita miehiä heille 40 kymppisenä on ihan 20 kymppinen

Ihan sama se on teillä miehillä, nuoret naiset ei halua ikäloppuja 40v. miehiä. Sillä sellaisia te olette nuorille naisille. Eikä se tosiasia muutu vaikka te kuinka haluaisitte nuoremman. Vai ihanko oikeasti kuvittelet, että ikääntyminen ei näy miehissä, että vain naiset vanhenevat. 

Vierailija
5/168 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 40 kirjoitti:

Ja pointti oli ?

No jaa. Kun katselet tuttavapiiriäni, suurin osa deittailee suunnilleen ikäisiään. Eli näyttää hyvin nelikymppinen nainen kelpaavan nelikymppiselle miehelle.

Ja itse asiassa naiset ovat niin sanotusti paremmin säilyneitä. He syövät terveellisesti, harrastavat liikuntaa ja muutenkin näkevät vaivaa ulkonäkönsä eteen. Toisin kuin miehet, joilla järjeestään on iso kumpu vatsan kohdalla tai sellainen on kovaa vauhtia syntymässä.

Vierailija
6/168 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa tuntemistani miehistä ei ottaisi paljon nuorempaa naista. On helpompaa kun elämänvaihe on suurinpiirtein sama ja nainenkin alkaa olla jo sinut itsensä ja elämänsä kanssa. Osa miehistä nelikymppisenä kuitenkin haluaa lapsia ja mikäli lapset ovat sinulle ehdoton ei, tämä saattaa olla ongelma. Toisaalta vastaavasti osa miehistä ei suin surmin enää halua siinä iässä lapsia, heillä todennäköisesti niitä jo on.

Vierailija
7/168 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 40 kirjoitti:

Ja pointti oli ?

Sullakin vois käydä parempi flaxi niiden 50-60v naisten kanssa. En tunne ketään ikäistäni, joka haluais uuden isän, vaan haluavat ikäisensä poikaystävän. Ei teillä fossiileilla ole muuta annettavaa kuin raha ja sekään ei ole riittävä syy alkaa suhteeseen teidän kanssa tai jos on, niin todennäköisesti tulette petetyiksi ikäistemme miesten kanssa.

Vierailija
8/168 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45- vuotias nainen ja kävin juuri eilen treffeillä 32- vuotiaan miehen kanssa. Hän hehkutti sitä, että miten ihanaa kanssani on jutella ja että olen valtavan kiinnostava ja ihana nainen; " niin kaunis ja aistillinen". Että repikää siitä te, joiden mielestä miehet etsivät vain nuoria naisia.

Vierailija
9/168 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin nelikymppisenä olen huomannut omassa tuttavapiirissäni seuraavaa: n. 80 % pareista on edelleen sillä ensimmäisellä kierroksella vaikka suurimmalla osalla lapset ovat jo teinikäisiä. Ne harvat eronneet ovat pariutuneet oman ikäistensä tai +-5 vuotta nuoremman/vanhemman kanssa. En tunne yhtäkään nelikymppistä pariskuntaa, joilla olisi edes 10 vuotta ikäeroa. Netti ja todellisuus ei ainakaan omassa tuttavapiirissä kohtaa. Aika usein nainen on ottanut muuten hieman nuoremman miehen ja mies hieman vanhemman naisen, hmm...

Vierailija
10/168 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 40 kirjoitti:

Ja pointti oli ?

Timmeys ei liene luulon asia vaan ihan mitattavissa. Onko vatsakumpua, onko rasvaa, onko lihaksia jne. Ryhdistä näkee keskivartalon kunnon. Ruokavalio, tupakointi, alkoholin käyttö ja unen määrä näkyvät ihossa. Miehet ovat keskimäärin pulskempia kuin naiset.

Vierailija
11/168 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla veljelläni on 10,5v nuorempi avovaimo. Ovat olleen yhdessä ikävuosista 20-30. Ovat sopiva ja sopusuhtainen pari ja toivon heille onnellista ja hyvää loppuelämää. Itselläni taas on melkein kymmenen vuotta nuorempi mies ja mieheni vanhemmilla on ikäeroa 15 vuotta, mies vanhempi. Että kyllä näitä ikäeropariskuntia lähipiirissä on. Toki suurimmalla osalla minunkin naispuolisista kavereista se mies on 2-5 vuotta vanhempi. Antakaa ihmisten rakastaa. Sitä on liian vähän muutenkin tässä maailmassa.

Vierailija
12/168 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa virkistävä tuulahdus todellista maailmaa tälle hullujenhuoneelle! :) 

Yhtälailla ärsyttää se palstahokema, että naisen pitää olla laiha, isotissinen blondi tai ei kelpaa kenellekään vaikka olisi miten ihana persoona. Öh, kyllä kun katsoo kaveripiiriä tai vaikka käsikkäin kulkevia pariskuntia kadulla niin huomaa että kyllä ihan kaikennäköisillä ihmisillä on kumppaneita. 

Vierailija
13/168 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi ne nuorempia havittelevat eivät ole makuuni, siis vaikka itse ehkä "kelpaisin" itseäni vanhemmalle ja vaikka tyyppi olisi ulkoisesti mitä vain. On aika säälittävää kun ilmeisesti tällainen mies tai nainen luulee, että ei itse vanhene. Kiinnostavuus menee heti pakkasen puolelle.

Sama pätee niihin, joille kelpaa vain esim. aasialainen, tumma tms. Ihmisellä ei ole väliä, vaan sillä mitä tämä edustaa.

Vierailija
14/168 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla veljelläni on 10,5v nuorempi avovaimo. Ovat olleen yhdessä ikävuosista 20-30. Ovat sopiva ja sopusuhtainen pari ja toivon heille onnellista ja hyvää loppuelämää. Itselläni taas on melkein kymmenen vuotta nuorempi mies ja mieheni vanhemmilla on ikäeroa 15 vuotta, mies vanhempi. Että kyllä näitä ikäeropariskuntia lähipiirissä on. Toki suurimmalla osalla minunkin naispuolisista kavereista se mies on 2-5 vuotta vanhempi. Antakaa ihmisten rakastaa. Sitä on liian vähän muutenkin tässä maailmassa.

Sulta taisi mennä pointti vähän ohi. :) kukaan ei ole sanonut, että ikäeroja ei olisi tai että se olisi lähtökohtaisesti huono asia. Tässä aloituksessa kritisoitiin vain sitä hokemaa, että 40-vuotias NAINEN ei muka kelpaisi edes ikäisilleen ja kaikilla miehillä on parikymppiset naiset.

Vierailija
15/168 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulta taisi mennä pointti vähän ohi. :) kukaan ei ole sanonut, että ikäeroja ei olisi tai että se olisi lähtökohtaisesti huono asia. Tässä aloituksessa kritisoitiin vain sitä hokemaa, että 40-vuotias NAINEN ei muka kelpaisi edes ikäisilleen ja kaikilla miehillä on parikymppiset naiset.

No joo, mut mä oon elävä esimerkki siitä että nelikymppisellä naisella on kolmekymppinen mies. Mä olen kelvannut jollekin ja vielä nuoremalle miehelle :)

Vierailija
16/168 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun facebook-piirissä on yksi viime aikoina eronnut, ikää pitkästi yli 40 ja ikäisensä miehen kanssa pariutui nopeasti.

Vierailija
17/168 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 40 kirjoitti:

Ja pointti oli ?

Timmeys ei liene luulon asia vaan ihan mitattavissa. Onko vatsakumpua, onko rasvaa, onko lihaksia jne. Ryhdistä näkee keskivartalon kunnon. Ruokavalio, tupakointi, alkoholin käyttö ja unen määrä näkyvät ihossa. Miehet ovat keskimäärin pulskempia kuin naiset.

Missä lukee miesten olevan pulskempia kuin naiset?Enemmän  tuntuu kunnon syöttösikoja tulevan naisissa vastaan kadulla.

Vierailija
18/168 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 40 kirjoitti:

Ja pointti oli ?

Missä lukee miesten olevan pulskempia kuin naiset?Enemmän  tuntuu kunnon syöttösikoja tulevan naisissa vastaan kadulla.

Et taida paljon miehiä katsella, jos et näe miten lähes jokainen vanha mies on varustettu jäätävällä kaljamahalla.

Vierailija
19/168 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 40 kirjoitti:

Ja pointti oli ?

Et taida paljon miehiä katsella, jos et näe miten lähes jokainen vanha mies on varustettu jäätävällä kaljamahalla.

Lähinnä katselen naisia 18-40v jotka ovat haalineet itselleen järkyttävän määrän läskiä ympäri kroppaa.

http://www.vauva.fi/keskustelu/2638310/70_miehista_on_alistettuna_paris…

Vierailija
20/168 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että osa keski-ikäisistä miehistä haluaa päästä naimaan kakskymppisiä ei kerro mitää parinmuodostuksesta. Eikä kukaan oikeasti aikuinen nelikymppinen edes jaksa kakskymmpisen seuraa kuin paneskelumielessä. En tiedä millä perusteella ap on johtopäätöksiinsä oikein tullut. Itse en näe missään liikkeellä mainitsemiaan pareja, enkä tunne ainuttakaan.