Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suihinotosta kysymys miehille

Hämmentynyt
17.08.2016 |

Pikainen kysymys miehille.

Olen nainen joka rakastaa ottaa suihin. Teen sitä mielelläni ja usein. Tällä hetkellä olen sinkku, mutta aiemmista seksikumppaneistani jokainen on kehunut taitoni maasta taivaisiin ja tuntuu että nämä ovat olleet aitoja sanoja. Rupesin kuitenkin tossa miettimään, onko niihin palleihin pakko koskea. Otan suihin intohimolla ja näytän pitäväni siitä, syväkurkutan ja hoidan muut kikat, mutta palleihin en koske. Ne ei säväytä mua juuri yhtään.

Onko tämä jotenkin tosi huono juttu? Oman kokemukseni perusteella sanoisin että ei kun jokainen kuitenkin on ennemmin tai myöhemmin lauennut mutta netistä aina saa lukea haukut "ämmistä jotka ei tajua koskea palleihin".

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti hellästi hyväilet ja puristelet palleja, niin saat kaikki vitamiinit kitaasi: http://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/2016022621179117_se.shtml

Näin meidän kesken vinkki: kun harrastat seksiä vain terveiden ja terveytensä todistavien miesten kanssa, ongelmaa ei ole.

Vierailija
2/22 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista käyttää paljon hampaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on. Kouri hellästi ja kutittele hieman

Vierailija
4/22 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta niihin ei tarvitse niinkään koskea. Olisi vain mukava saada useammin suihinottoja. Nykyisellään saa ehkä kerran parissa kuukaudessa hetken ennen yhdyntää, kun vaimo ei jostakin syystä niinkään tuosta enää välitä. Itse kyllä pidän nuolemisesta kovin, joten ihan tasan ei mene tämä meillä.

Suihinottotaitosi kuulostavat mahtavilta! :)

Vierailija
5/22 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tullut vastaan vielä sellaista joka ei käyttäisi. Isolla terskalla saattaa tosin olla tekemistä asian kanssa. Tästä syystä en edes pidä siitä että otetaan suihin :(

Vierailija
6/22 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet rakastaa sitä kun yllättäin vähä purasee.

Vierailija
7/22 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse koskea nyytteihin. Kunhan otat syvälle kurkkuun niin kaikki on hyvin.

Vierailija
8/22 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teabagging on nyt in.

Vierailija
9/22 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiveksille riittää kun niitä läpsitään.

Vierailija
10/22 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut ikinä suihinottoa mikä olisi tuntunut jotenkin erityisen hyvältä eikä pallien rassaus tunnu miltään.

Vierailija
11/22 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan saa mitään kiksejä jos pallejani imetään. Liian kovaa imeminen on sitten jo turn-off.

Joskus rajusti takaapäin naidessa tulee pienet vibat kun nainen kaivaa pussit käsiinsä haarojensa välistä.

Vierailija
12/22 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos muutamalle asiallisesta vastauksesta. Te muut, en tiedä onko tää AV:lle tyypillistä vai onko vaan näin iltasaikaan lapsellisuuden taso huipussaan, mutta seksi on luonnollista. Käykää te käyttämässä hampaitanne vaikka oman kodin pihapuussa, minua ei huvita niitä miehen tavaraan iskeä. :D

Ap

Vierailija
13/22 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on levotonta juttua.

Vierailija
14/22 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
15/22 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautahammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet rakastaa sitä kun yllättäin vähä purasee.

Tämä on totta, mut jos kokoajan raapii hampaillaan esaria, niin ei se hyvältä tunnu.

Vierailija
16/22 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas rakastan kivesten nuolemista ja puristelua. 

Vierailija
17/22 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä en pidä pallien hivelyä tarpeellisena. Niiden hiplailu ei tunnu juuri miltään. Joku voi olla toista mieltä.

Vierailija
18/22 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niissä palleissa sitten niin inhottaa? Itse kun olen ottanut poskeen niin kyllä miehet ihan pyytää että palleillekin tekisin jotain ja ainakin se kuulostaa siltä että tuntuu hyvältä :D

Vierailija
19/22 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalta kohdaltani voin sanoa että pallien koskettelu tuntuu taivaalliselta varsinkin siinä juuri ennen tulemista ja sen aikana. En sitä kyllä varsinaisesti kaipaa jos ei nainen sitä halua tehdä ja muuten on tekniikka kunnossa.

Vierailija
20/22 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on  huo ran jutut väärässä paikassa, menepäs seksipalstalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän