Suihinotosta kysymys miehille
Pikainen kysymys miehille.
Olen nainen joka rakastaa ottaa suihin. Teen sitä mielelläni ja usein. Tällä hetkellä olen sinkku, mutta aiemmista seksikumppaneistani jokainen on kehunut taitoni maasta taivaisiin ja tuntuu että nämä ovat olleet aitoja sanoja. Rupesin kuitenkin tossa miettimään, onko niihin palleihin pakko koskea. Otan suihin intohimolla ja näytän pitäväni siitä, syväkurkutan ja hoidan muut kikat, mutta palleihin en koske. Ne ei säväytä mua juuri yhtään.
Onko tämä jotenkin tosi huono juttu? Oman kokemukseni perusteella sanoisin että ei kun jokainen kuitenkin on ennemmin tai myöhemmin lauennut mutta netistä aina saa lukea haukut "ämmistä jotka ei tajua koskea palleihin".
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Tykkään itsekin ottaa suihin todella paljon ja voin iloksesi kertoa, että ainoastaan yksi mies on pitänyt kassien koskettelusta ja pyysi minua tekemään niin. Muita se on kutittanut tai ei tunnu oikein miltään. Joten etköhän pärjää ihan hyvin.
Oliko hän sheivannu kassien luota kaikki karvat pois?
Tykkään itsekin ottaa suihin todella paljon ja voin iloksesi kertoa, että ainoastaan yksi mies on pitänyt kassien koskettelusta ja pyysi minua tekemään niin. Muita se on kutittanut tai ei tunnu oikein miltään. Joten etköhän pärjää ihan hyvin.