Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

e-laskun muuttaminen tavalliseksi normilaskuksi??

Vierailija
17.08.2016 |

Mulla menee niin järki noiden e-laskujen kanssa!! laskut (varsinkin LEHTIEN) lähetetään nykyään näemmä ainoastaan e-laskuina ja koska en oo mitään e-laskuja tilannut->mistä hemmetistä voin tietää, että lasku on tullu. sit ne kuitenkin osaa sen karhu laskun laittaa normaalina kirjeenä postilaatikkoon. asiakaspalvelussa väitti, että olen tehnyt jonkin elaskusopimuksen pankin kanssa?? en kyllä ole. eivätkä muka pysty lähettämään sieltä normilaskua ennen kuin puran sen sopimuksen, _jota en ole ikinä tehnyt_. miten noista pääsee eroon?? oon yrittänyt etsiä tietoa lehtimyyjän tai sen keneltä lasku tulee sivuilta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne otsestään tule e-laskuna, ja omasta verkkopankista saat sopimuksen purettua. Tosin e-laskun voit laittaa menemään suoraan eräpäivänä tililtä, sehän niiden ideakin on ettei tarvii muistella. Tai tilaat edelleen sieltä omasta verkkopankistasi muistutuksen tekstarina. Tervetuloa nykypäivään...

Vierailija
2/2 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy pankista. Jokaisen lehtimyyjän yms. kanssa olet varmasti itse tehnyt sen e-laskusopimuksen, ei ne edes muuten tiedä, mihin niitä lähettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla