Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anna-Leena Härkösen hirveä junamatka Tampereelle!

Vierailija
17.08.2016 |

Ai kauhia, miten voikin olla hirveetä matkustaa rahvaan joukossa junalla Tampereelle ja takaisin! Anna-Leenn kannattaa käyttää jatkossa taksia.

http://blogit.apu.fi/sananvoimalla/anna-leena-harkonen-junamatka/

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä ADHD kun on niin vaikea istua paikallaan ja pitää olla jatkuvaa viihdykettä? Outoa aikuiselta ihmiseltä.

Vierailija
2/26 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei tykkää junista ja on saanu vielä paskaa seuraa. Miksi tuosta koet tarvetta loukkaantua? Käytän paljon julkisia ja usein niissä joutuu tuollaisiin tilanteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen kyllä törmännyt samanlaisiin laivalta tulleisiin keski-ikäisiin emäntiin, tosin nämä lensivät kotiinsa ja junamatka oli HKI-Vantaalle lyhyt. Mutta hieman hämmentävää nähdä iltapäivällä ympäripäissään olevat viisikymppiset naiset, vaihdoin vaunua.

Vierailija
4/26 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, se on aina ollut tuollainen marisija. Minä, minä ja minä. Huoh!

Vierailija
5/26 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sillä ADHD kun on niin vaikea istua paikallaan ja pitää olla jatkuvaa viihdykettä? Outoa aikuiselta ihmiseltä.

Jos tuossa on perusteet ADHD:lle niin valtaosalle on saatava diagnoosi :D Harvempi siellä ihan vaan istuu. Katsele joskus ympärille moniko on näytössään kiinni.

Vierailija
6/26 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kailottajat ovat kyllä kamalia, etenkin jos on väsynyt.

Mutta onko Anna-Leenalla mitään positiivista sanottavaa mistään? (Olen lukenut ainoastaan Heikosti positiivisen)

Vierailija
7/26 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna-Leena on vastaavasti tehnyt monen lentomatkustajan matkanteosta helvettiä varaamalla ikkunapaikan ja haluamalla sieltä puolen tunnin välein pissille. Hänellä kun on semmoinen herkkä rakko, etenkin matkoilla. Nukupa siinä sitten käytäväpaikalla, kun Anna-Leena valittaa, että pissille pitäis päästä, anteeks! Jostain syystä vaihto käytäväpaikalle ei kuitenkaan käy, koska hänellähän on ikkunapaikka.

Vierailija
8/26 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin hyvin kuvitella tuon junamatkan. Eikä varmaan matkaa yhtään kivemmaksi älämölöseurassa tee se, että on hyvin tunnistettava hlö, johon moni koittaa ottaa kontaktia. Ei julkkiskaan voi aina olla juttutuulella. Ihan hauska kirjoitus.

Vierailija
9/26 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhy yhy Anna-Leena. Pukkaako prinsessasyndroomaa?

Vierailija
10/26 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh mikä reissu. Onneksi rahaa syödä sentään kiskurihintainen lohikeitto 1.5 h junamatkalla.

Vierailija
11/26 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täti-ihmisenä närkästyksen täysin, onhan noi rasittavia tyyppejä jotka eivät ota muita huomioon, sitähän se on. Itsekkyyttä eikä mitään muuta.

Vierailija
12/26 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo kailottajat ovat kyllä kamalia, etenkin jos on väsynyt.

Mutta onko Anna-Leenalla mitään positiivista sanottavaa mistään? (Olen lukenut ainoastaan Heikosti positiivisen)

No onhan hänen kirjansa nimi sentään lievästi myönteinen.

Vierailija
13/26 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän täti-ihmisenä närkästyksen täysin, onhan noi rasittavia tyyppejä jotka eivät ota muita huomioon, sitähän se on. Itsekkyyttä eikä mitään muuta.

Mutta toisaalta täällä puolustellaan parveketupakoijia henkeen ja vereen :). Sehän on suurinta itsekkyyttä. Toki junamatkustajakin saa ihan omalla istumapaikallaan tehdä mitä vain.

Vierailija
14/26 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkööt taksilla jos 1,5 tuntia on liikaa olla ihmisten ilmoilla. Mikä valituskirjoitus.

Vierailija
15/26 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuossa on perusteet ADHD:lle niin valtaosalle on saatava diagnoosi :D Harvempi siellä ihan vaan istuu. Katsele joskus ympärille moniko on näytössään kiinni.

En ole edellinen, mutta itse matkustin kesällä kolmen tunnin matkan junalla ja kyllä melkein kaikki apaattisesti tuijotti eteensä/ikkunasta ulos muuten vaan tai musiikkia kuulokkeilla kuunnellen tai nukkui. Yksi äiti lapsiensa kanssa touhusi tarrojen ja puuhakirjojen kanssa. Kenelläkään ei ollut kirjaa/lehteä tai tablettia/älypuhelinta nokkansa edessä, minä mukaan lukien. Ja ainoastaan muutama käväisi kerran jossain matkan aikana, wc:ssä tai ravintolavaunussa.

Vierailija
16/26 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole hajusteyliherkkyyttä. Mutta meni kyllä yli, kun tallinnan laivalta tulleet suihkuttelivat hajuvesiään. Ei mulla ollut kanttia sanoa, lähdin ravintolavaunuun.

Nuo penkin potkijat on oikeasti ärsyttäviä ja vielä ärsyttävämpää on se, kun huoltaja sanoo että älä tee niin kun täti suuttuu. Miksi helvetissä te ette voi sanoa, että älä tee noin koska se on huono tapa? Sitä ei pidä tehdä seuraavallakaan kerralla. 

Vierailija
17/26 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tavannu junassa Anna-Leenan ja hän oli kovin kiinnostunut minusta. Toki aikaa on 15 vuotta. tampereen paikkeilla tapahtui tämäkin kohtaaminen.

Terveisiä Anna-Leenalle!

T.Blondi 68

Vierailija
18/26 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä linkistä - löysin Härkösen blogit ja KAIKKI naurattivat! Härkönen on Suomen hauskin kirjailija. 😊

Vierailija
19/26 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Melkein yhtä kiinnostava kuin kulttuurikoordinaattorin matka Helsinkiin.

Vierailija
20/26 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kauhujen junamatka Tampereelle

Tikkurilassa heitettiin junasta joku hörhö, poliisi oli vastassa. Toijalassa tappeleva känninen pariskunta. Sit hajosi veturi ja myöhästyttiin kunnolla. Oli kuuma kuin mikä ja ilmastointi ei toiminut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme