Aloitin ssri-lääkkeen viikko sitten, ja ruokahalu on mennyttä. Tuleeko se vielä takaisin jossain vaiheessa?
Nälkä kyllä olisi, mutta mitään ei tee mieli syödä...
Kommentit (18)
Oon syönyt jo 6kk, eikä ole palanut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi syöt mömmöä?
Jaa siis tuota lääkettä vai? Oikeastaan siitä syystä, että haluan pystyä normaaliin elämään. Minulla on ahdistusoireita, sosiaalisten tilanteiden pelkoa ja masennusta.
Ihan normaalia, että vointi ylipäätään huononee pariksi-kolmeksi viikoksi, ennen kuin lääke alkaa auttamaan. Eli luulisi että toi sun ruokahaluttomuus johtuu tuosta syystä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko laihtunut sitten paljonkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko laihtunut sitten paljonkin?
Muutaman kilon vain. Olen joutunut laittamaan itselleni muistutuksia syömisestä, koska näläntunnetta ei kerta kaikkiaan vain ole.
Laihdutuslääkefirmojen pitäisi tutustua tuohon lääkkeeseen. Sekö poistaa ahdistusta? Ja vie ruokahalun? Onko tuolla lääkkeellä haittavaikutuksia?
Vierailija kirjoitti:
Laihdutuslääkefirmojen pitäisi tutustua tuohon lääkkeeseen. Sekö poistaa ahdistusta? Ja vie ruokahalun? Onko tuolla lääkkeellä haittavaikutuksia?
Joillakin tuo ilmeisesti lisää ruokahalua, ja siitä syystä lihottaa.. Haittavaikutuksia kyllä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi syöt mömmöä?
Jaa siis tuota lääkettä vai? Oikeastaan siitä syystä, että haluan pystyä normaaliin elämään. Minulla on ahdistusoireita, sosiaalisten tilanteiden pelkoa ja masennusta.
No mitä se lääke siinä tekee? Itsehän sun pitää pääsi kunnostaa. Lääke sekoittaa vaan pönttöäsi.
ssri vaikuttaa kykyyn saada orgasmeja eli muuttuu paljon vaikeammaksi lääkityksen ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi syöt mömmöä?
No mitä se lääke siinä tekee? Itsehän sun pitää pääsi kunnostaa. Lääke sekoittaa vaan pönttöäsi.
Se auttaa minua saamaan elämäni takaisin raiteilleen ja olon paremmaksi. Olen kärsinyt oireista jo viisi vuotta, ja kokeillut kaikkia keinoja. Nyt päätin luovuttaa, koska tajusin, etten tule ikinä pääsemään tästä sairaudesta eroon, ellen kokeile lääkitystä...
Vierailija kirjoitti:
ssri vaikuttaa kykyyn saada orgasmeja eli muuttuu paljon vaikeammaksi lääkityksen ajaksi.
Ei kaikilla vaikuta. Olisko ollut niin, että 40 prosentilla kyky saada orgasmeja viivästyy tai estyy. Hoitamaton masennuskinhan aiheuttaa seksuaalisia häiriöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi syöt mömmöä?
Voi että sitä aina toivoisi, että tällaisille ihmisille tulisi mt-ongelmia...
Ihan normaalia tuossa vaiheessa lääkityksen aloittamisesta. Yleensä pari ekaa viikkoa oireet pahenevat, kunnes lääke alkaa toimimaan.
Itselläni oli alussa aika pitkään oksettavat olot ja syöminen ei innostanut. Myöhemmin kyllä minulla vaikuttanut toisinpäin eli ruoka-halua on liikaakin.
up