Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kummassa on mielestänne alentavampaa käydä: Lidlissä vai ruokajonossa?

Vierailija
17.08.2016 |

Peukku ylös: ruokajonossa. Peukku alas: Lidlissä. Myös perusteluja.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/26 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ABC:llä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kaverini ja hänen miljonäärimiehensä asioivat vain Lidlissä.

Vierailija
4/26 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se leipäjono oli, mutta en kyllä Lidlissäkään enää työssäkäyvänä (pitkän työttömyyden jälkeen) käy.

Vierailija
5/26 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä Hampurista, täällä näkyy Lidl:n parkkipaikalla vain mersuja, porscheja ja bemareita. Mikä se kysymys olikaan?

Vierailija
6/26 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se leipäjono oli, mutta en kyllä Lidlissäkään enää työssäkäyvänä (pitkän työttömyyden jälkeen) käy.

Oikeesti?? Kerrotko miksi et?

Vierailija
7/26 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein surullisinta olisi päteä jollain ruokakaupalla. Itse olen ihan hyväosainen, ja ainoa syy, miksi tällä hetkellä en käy Lidlissä on se, ettei sitä tällä mantereella ole.

Vierailija
8/26 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi röyhkeät käyvät ruokajonossa, vaikkei rahan vähyyden takia tarvisikaan. Ei tuo ole mikään häpeäkysymys.

Vierailija
9/26 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin hyvin käydä Lidlissä, vaikka olemme hyvätuloisia. Mitä hävettävää siinä on? Siellä on hyvät croissantit ja monta muutakin luottotuotetta.

Ruokajonossa en ole käynyt koskaan. En näe sitäkään hävettävänä, paitsi jos on itse laiskottelemalla tai juopottelemalla sinne joutunut. On paljon muitakin syitä olla ruokajonossa: yksinhuoltajuus, matalapalkkainen työ, jonka palkka ei riitä asumiseen, sairaus, joka vie kaiken ylimääräisen rahan, opiskelu. Itsekin olin rutiköyhä, kun opiskelin.

Vierailija
10/26 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl on paras kauppa. Leipäjonoissa kävijät varmasti tarvitsevat sitä apua mitä sieltä saa, kenenkään mäntin ei tarvitse hävetä heidän puolestaan.

Vierailija
11/26 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kaverini ja hänen miljonäärimiehensä asioivat vain Lidlissä.

Ei edes miljonäärin rahat riitä lompakkoloiskaverisi elättämiseen.

Vierailija
12/26 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä Hampurista, täällä näkyy Lidl:n parkkipaikalla vain mersuja, porscheja ja bemareita. Mikä se kysymys olikaan?

Onko oikeat loistoautot Alden pihassa?

Vierailija
13/26 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko oikeat loistoautot Alden pihassa?

Tarkoitatko Aldia? ;-)

Vierailija
14/26 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarpeeksi röyhkeät käyvät ruokajonossa, vaikkei rahan vähyyden takia tarvisikaan. Ei tuo ole mikään häpeäkysymys.

??? Eikö sitä röyhkeyttä tarvita juurikin häpeän voittamiseen?

Vierailija
15/26 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polta 50 euron seteli kun tuut ulos Lidlistä niin ei tarvii hävetä.

Vierailija
16/26 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielellämme käymme Lidl:ssa ostoksilla, mielestäni taso ja valikoima ovat huomattavasti parantuneet vuosien varrella. Joskus vuosia sitten saattoi aistia sosiaaliluokkien eroja, mutta sekin on mielestäni vähentynyt näinä päivinä.

Ainoa mikä ärsyttää on se, että edelleen näkee leipomotuotteiden epähygieenistä lähmimistä asiakkaiden taholta, se ällöttää.

Vierailija
17/26 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut töissä Lidlissä ja kyllä siellä kävi meidän tavallisten lisäksi paljon varakkaampaakin väkeä.

Onko toi kysymys ees 2016 vuodelta :O

Vierailija
18/26 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä saa monia sellaisia tuotteita, joita ei S- tai K-kauppojen kartellista löydä ja vaikka kyseessä ei olekaan mikään hyväntekeväisyyspulju vaan monikansallinen ketjuliike, niin kyllä Lidlin tulo Suomeen pölytti ja ravisteli mukavasti täkäläistä kauppakulttuuria. Aivan sama ilmiö kuin Onnibusin kanssa.

Käyn Lidlissä säännöllisen epäsäännöllisesti :)

Leipäjonossa en ole käynyt koskaan vaikka olenkin ollut hyvin vähävarainen. En kuitenkaan toistaiseksi ole ollut tilanteessa, missä oikeasti minun tarvitsisi turvautua muiden hyväntekeväisyyteen, joten jätän leipäpussit niitä kipeämmin tarvitseville (vaikka tietysti leipäjonossa on ihan vain tarkan markan poikiakin säästämässä).

Vastauksena ap:n kysymykseen: ei kumpikaan ole minusta noloa. Ämpäreiden jonottaminen tuntikausia jonkun tarjouksen kylkiäisenä sen sijaan on. En usko, että kukaan niin kipeästi tarvitsee ämpäriä :D

Vierailija
19/26 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä ei soi musiikkisaaste kuten ässässä ja koossa.

Vierailija
20/26 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Niittykummun Lidlin piha on aina täynnä Bemareita ja Audeja. Olarin Prismassa on sit enemmän Kioja ja Volvoja.