Narsistiset isovanhemmat haluavat tuhota poikansa ja rikkoa perheemme!
Mikään ei heidän mielestään ole miehessäni oikein: hän hengittääkinnsuunnilleen väärällä tavalla. Vanhemmat nokkivat siis poikaansa kaikin tavoin ja tämä jatkunut jo kymmeniä vuosia. Nut syyttäävät siitä, että lapsemme kärsii isänsä takia ja mieheni muka haukkuu lastamme! Kun mies hermostui tästä ja korotti ääntään, tuli lähtöpassit ja porttikielto heidän kotiinsa. Miten mielisairaita voi omat vanhemmat olla?! Heidän perheessään on oikea roisto ja kriminaali miehen veljen puolella mutta eihän se heitä huoleta yhtään ja ovat mielen kielin häntä kohtaan. He yrittävät rikkoa perheemme ja ajaa poikansa itsemurhaan tai eroon meistä lopullisesti. Lapsemme on illonen, sosiaalinen ja koulussa hyvin menestyvä. En olisi uskonut, että tuollaisia vanhempia voi olla! Onko kellään muuta tällaosia kokemuksia? Minua yrittävät kääntää samaan rintamaan miestäni vastaan mutta en suostu siihen.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä narsistimummo alkoi syödä minua pois lapsen elämästä, teki myyrän työtä ja lopulta marssi sossuun tekemään ilmoituksia ja ehdottamaan että lapsi sijoitetaan hänelle, koska me ollaan kykenemättömiä vanhempia. Minä kuulemma juoppo ja mies pedofiili.
Että pysy kaukana.
Miten kävi lopulta? Narsistimummo raastupaan kunnianloukkauksesta ja välit poikki ikuisiksi ajoiksi?
Tuomittiin törkeästä kunnianloukkauksesta korvauksiin. Ja sai myös kolme laajennetua lähestymiskieltoa. Kaiken tämän jälkeen soitti taas kesällä kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Voi ei. Miten joku voi olla noin sekaisin? Tai siis eihän narsistissa itsessään ikinä ole vikaa, vaan muissa....
Hän on ulissut nyt sitten sukulaisille vuosikausia kuinka hän kaikkensa teki (jep) ja kylmästi on kohdeltu... Siis Väärin Ymmärretty ja Loukattu Uhri, jolla on Hankala Tytär.
Voi ei. Miten joku voi olla noin sekaisin? Tai siis eihän narsistissa itsessään ikinä ole vikaa, vaan muissa....