Narsistiset isovanhemmat haluavat tuhota poikansa ja rikkoa perheemme!
Mikään ei heidän mielestään ole miehessäni oikein: hän hengittääkinnsuunnilleen väärällä tavalla. Vanhemmat nokkivat siis poikaansa kaikin tavoin ja tämä jatkunut jo kymmeniä vuosia. Nut syyttäävät siitä, että lapsemme kärsii isänsä takia ja mieheni muka haukkuu lastamme! Kun mies hermostui tästä ja korotti ääntään, tuli lähtöpassit ja porttikielto heidän kotiinsa. Miten mielisairaita voi omat vanhemmat olla?! Heidän perheessään on oikea roisto ja kriminaali miehen veljen puolella mutta eihän se heitä huoleta yhtään ja ovat mielen kielin häntä kohtaan. He yrittävät rikkoa perheemme ja ajaa poikansa itsemurhaan tai eroon meistä lopullisesti. Lapsemme on illonen, sosiaalinen ja koulussa hyvin menestyvä. En olisi uskonut, että tuollaisia vanhempia voi olla! Onko kellään muuta tällaosia kokemuksia? Minua yrittävät kääntää samaan rintamaan miestäni vastaan mutta en suostu siihen.
Kommentit (22)
Miksi ihmeessä miehesi on edelleen tekemisissä vanhempiensa kanssa? Onko se lapanen? Voitte hyvin laittaa välit poikki ja puhnumerot uusiksi, ei tuollaista tarvitse aikuisena sietää. Niin minä tein.
Terkuin
narsistin lapsi.
Kaipa kyseessä ovar siis miehesi vanhemmat eli appivanhempasi? Otsikko on hieman harhaanjohtava.
Ei tuollaisten kanssa pidä olla tekemisissä. Ei varmasti tee lapsillennekaan hyvään
Minä en ole "äitiäni" päin edes pieraissut sen jälkeen kun täytin 18.
Välien katkaiseminen olisi helvetin helpottavaa mutta ovat lapseni ainoat isovanhemmat elossa ja ns. fyysisesti terveenä, joten en haluaisi lasta vierottaa heistä kokonaan. Kohtelevat lastamme hyvin mutta lapsen isää täysin paskasti.
Vierailija kirjoitti:
Välien katkaiseminen olisi helvetin helpottavaa mutta ovat lapseni ainoat isovanhemmat elossa ja ns. fyysisesti terveenä, joten en haluaisi lasta vierottaa heistä kokonaan. Kohtelevat lastamme hyvin mutta lapsen isää täysin paskasti.
Lapsi kuuntelee kun isovanhemmat riitelevät ja haukkuvat lapsen isää?
Vierailija kirjoitti:
Ei. Ei. Ei. Välit poikki, muuten se paska valuu lapsellekin. Korkeintaan joulukortti ja se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä lapsen isä haluaisi?
Mulla on samantyyliset vanhemmat, ei tosin noin pahat. kestin about 30v nyt alkaa loppu häämöttää. Miehesi on perheen syntipukki (Scapegoat), googleta. Minäkin ajattelin aikoinani "lapsen etua" siis lastenlasten, mutta oli niin väärä valinta kuin olla ja voi. Pari kertaa nousin vastaan niin alettiin kähisemään perintöjen ja muiden asioiden kanssa. Lapset haukuttiin yms.ja nöyryytystä yritettiin..Lastenlasten ripillepääsyä yms ei ole muistettu yms. eli tasan tarkkaan kelpasi kun hyppäsi noiden mielen mukaan ja yksikin "vastaansanominen" niin se on siinä. Kaduttaa, että en pätkässyt suhteita poikki heti 18-v täytettyäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se voi muuta kuin yrittää olla samassa kaupungissa törmäämättä vanhempiinsa ja yhtä vittumaiseen veljeensä. Jotkut perheet ja suvut ovat from hell eli perhe on todellakin pahin!
Vierailija kirjoitti:
No eivät todellakaan kohtele lastanne hyvin. Hehän aiheuttavat ahdistusta ja mielipahaa heidän tärkeimmille ihmisille: eli teille. Hyvinvoivat vanhemmat ovat jokaisen perheen kulmakivi. Kaikki muut ihmissuhteet ovat aivan täysin toissijaisia.
Vierailija kirjoitti:
Luepa ajatuksella oma otsikkosi? Todellako kohtelevat lasta hyvin? Isää moittimalla ja perhettä murentamalla?
Nuo vanhemmat ovat nk. kotikiusaajia, pidä lapset kaukana.
ap: ovat kateellisia, koska syntipukin lapset ovatkin ok. Kriminaali hyväksytään vaikka tekisi mitä, koska näin vaan on. Nyt molemmat te, pesäero mokomista isovanhempien irvikuvista.
Kuulostaa vähän mun anopilta. Jo ensimmäisellä tapaamisella haukkui poikaansa minulle. Inhosin anoppiani jo ensimmäisestä hetkestä lähtien. Ensimmäinen lapsenlapsi oli kovin tervetullut, toinen tuli 1,5 vuoden päästä. Hän ei kelpaa mihinkään.
Nykyään nähdään harvakseltaan, monesta syystä. Tänä vuonna minä ja lapset käyty kerran anoppilassa. Mies pari kertaa enemmän, mutta ei ikinä ota lapsia mukaan. Enkä pakota. En myöskään usko, etteikö anoppi haukkuisi minua ja miestäni myös lapsille. Kaikille muille ainakin "kertoo totuuksia".
Meillä narsistimummo alkoi syödä minua pois lapsen elämästä, teki myyrän työtä ja lopulta marssi sossuun tekemään ilmoituksia ja ehdottamaan että lapsi sijoitetaan hänelle, koska me ollaan kykenemättömiä vanhempia. Minä kuulemma juoppo ja mies pedofiili.
Että pysy kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se voi muuta kuin yrittää olla samassa kaupungissa törmäämättä vanhempiinsa ja yhtä vittumaiseen veljeensä. Jotkut perheet ja suvut ovat from hell eli perhe on todellakin pahin!
Täh? Ei Suomessa tarvitse kotimaan passia paikkakunnalta pois muuttoon. Aina voi muuttaa paikkakuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä narsistimummo alkoi syödä minua pois lapsen elämästä, teki myyrän työtä ja lopulta marssi sossuun tekemään ilmoituksia ja ehdottamaan että lapsi sijoitetaan hänelle, koska me ollaan kykenemättömiä vanhempia. Minä kuulemma juoppo ja mies pedofiili.
Että pysy kaukana.
Miten kävi lopulta? Narsistimummo raastupaan kunnianloukkauksesta ja välit poikki ikuisiksi ajoiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että pysy kaukana.
Miten kävi lopulta? Narsistimummo raastupaan kunnianloukkauksesta ja välit poikki ikuisiksi ajoiksi?
Tuomittiin törkeästä kunnianloukkauksesta korvauksiin. Ja sai myös kolme laajennetua lähestymiskieltoa. Kaiken tämän jälkeen soitti taas kesällä kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että pysy kaukana.
Tuomittiin törkeästä kunnianloukkauksesta korvauksiin. Ja sai myös kolme laajennetua lähestymiskieltoa. Kaiken tämän jälkeen soitti taas kesällä kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Tyypillistä,
Yksi kysymys: miksi hän ja te olette heidän kanssaan missään tekemisissä?