Onko sinulla ollut joskus todella lihaksikas six-pack miesystava? Nautitko sangyssa enemman kuin tavallisten miesten kanssa
Jokunen vuosi sitte naistenlehdesta luin etta tutkimuksissa olisi loydetty yhteys naisen orgasmien ja miehen erottuvien vatsalihasten kanssa. Onko kellaan kokemusta, onko seksi upeakroppaisen miehen kanssa nautinnollisempaa kuin taviksen kanssa??
Kommentit (48)
Yhdellä seksikumppanilla on ollut treenattu kroppa. Seksi oli vaivaannuttavaa, sillä hän olisi halunnut että katson häntä silmiin kokoajan. Hän vaikutti muutenkin epävarmalta ja seksi tuntui suorittamiselta hänen osaltaan. Ei siinä voinut rentoutua.
Muut ovat olleet hoikkia tai sitten ollut vähän mahaa. Nykyinen on tietty paras <3
Mun mies on ammattiurheilija, joten kroppa sen mukainen. Ei kuitenkaan paras pano.
Nuoret (20v naiset) puristelee sängyssä kiimaisena lihaksia, varmaan siksi kun niitä ei oman ikäisillä juuri ole. Vanhemmat naiset eivät ole enää niin innoissaan. Pitävät toki hyvästä kropasta, mutta uskon että arvostavat sängyssä lopulta aivan jotain muuta.
En tykkää niin hoikista miehistä, joilla näkyisi vatsalihakset kunnolla. Tuntuvat niin rimpuloilta. En kyllä pidä kaljamahoistakaan yhtään sen enempää. Jotain noiden väliltä = täydellistä!
Olen ollut parin hyvin timmin miehen kanssa, eivät kehonrakentajia (Bull Mentula) vaan muuten vaan tiukkoja ja lihakset erottuivat hyvin. Seksi ei ollut kummoista ja molemmat laukesivat nopeasti. Tarkoitan nyt ongelmallisen nopeaa, alle minuutin yhdyntää.
Olen ollut myös laihojen miesten kanssa, seksi on ollut parasta.
Normaalipainoiset perusvartaloiset ovat seksissä ihan okei, kouluarvosana voisi olla 7-8. Ei huonoa, mutten myöskään ikävöi.
Pyöreistä/lihavista ei ole kokemusta.
Enemmän vaikuttaa muut asiat, aktiivisuus ym.
Ainoa mitä tarvitaan on ryhmyinen k**pä.
Ei ole ollut eroa tuon suhteen, vaan sen suhteen, kuinka huomioiva mies on ollut sängyssä. Mulla on ollut pihejä ja itsekkäitä rakastajia siinä missä hyvinkin anteliaita ja huomioivia. Kauhein oli ylipainoinen mutta itsestään hyvin paljon luullut mies. Nykyään jo naurattaa se miten huono se oli, vaikka luuli olleensa superhyvä.
Liian pieni otanta mulla muutenkin, mutta joo, kyllä se paras ja ihanin oli tosi tikissä kunnossakin. Ja sillä oli tosi iso muna. Välillä vieläkin mietin seksiä sen kanssa.
Kivahan se oli eksän lihaksikasta kehoa katsella, mutta ei siinä muuten eroa ollut tavallisempaan. Kestävyyskunnon sen sijaan oikeasti huomaa ja sillä on väliä, vaikka olisikin vähän pehmeämpi ulkomuoto.
Vierailija kirjoitti:
Miehelläni oli aikoinaan hyvät (vatsa)lihakset. Tuolloin meillä ei juurikaan ollut seksiä, koska miehen piti käyttää kaikki illat niiden lihasten kasvattamiseen. Jos seksiä oli, niin se oli huonoa, koska olin niin kettuuntunut asiasta. Nyt miehellä on "isämaha" ja seksi on hyvää.
Joo-o. Lihasten kasvatukseen voi käyttää enintään tunnin päivässä salilla. Syy miehesi poissaoloon iltaisin ja vähään/huonoon seksiin on ollut varmaan jokin muu syy.
No en kyllä ole huomannut etua. Joskus pikemminkin tuntunut, että olleet jotenkin omahyväisiä ja ajatelleet että sillä siksarilla pannaan. Ei ulkonäöllä ole mitään tekemistä sen kanssa kuinka hyvin osaa sänkyhommat.
On ollut. Ei siitä veltosta hormonimunasta pshemmin kyllä nauttinut.
Eihän se ole upea kroppa.
En ole koskaan kelpuuttanut moisia.
Onko vanhemmat 65 v, kun lapsi täysi-ikäinen 18 v?
Vierailija kirjoitti:
On ollut. Ei siitä veltosta hormonimunasta pshemmin kyllä nauttinut.
Ja lisäksi ei pahemnin innostanut, kun äijä tuijotteli omia hauiksiaan aktin ajan, ei siis esim mua.
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä ole huomannut etua. Joskus pikemminkin tuntunut, että olleet jotenkin omahyväisiä ja ajatelleet että sillä siksarilla pannaan. Ei ulkonäöllä ole mitään tekemistä sen kanssa kuinka hyvin osaa sänkyhommat.
Mutta hyvä ulkonäkö usein helpottaa sänkyhommiin pääsemistä.
Yksi eksäni oli sellainen pitkä bodaava pitkätukkainen hevari portsari. Upea hyvin hoidettu leijonanharja ja hyvä kroppa. Iso muna. En muista että seksi olisi ollut sen parempaa kuin muidenkaan kanssa. Jätin hänet kun oli aika alkoholille perso.
Pötyä. Lähes kaikki naiset unelmoi vahvasta lihaksikkaasta ja pienen mahan omaavasta miehestä.Ruodot ja sixpakit on out.