Kirjoita tähän sen koulun nimi missä sinua on kiusattu
Ja voit myös kertoa miten sinua on siellä kiusattu?
Kommentit (956)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaurialan yläaste iHämeenlinna
Sama koulu ja pahin kiusaaja p.....
Tämä!
Myös Hämeenlinnan lyseossa oli ilkeä tarkkisjengi, jota kaikki pelkäsivät.
Nykyään linnassa, päihdeongelmaisia tai kuolleita.
Karma 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikai nyt missään lukiossa enää kukaan alistu mihinkään kiusaamiseen? 16-19 vuotiaita nuoria jo!
Kerrotko vielä, miten lukiossa ollaan alistumatta porukasta eristämiseen ja somekiusaamiseen?
Väkisinkö vaan mennään mukaan vaikka toiset lähtevät pois kun tulet paikalle, tai eivät halua samoihin ryhmiin tai eivät puhu kanssassi. Otetaanko kännykät takavarikkoon ja poistetaan sometilit. Anna nyt joku vinkki ettei tarvitse alistua.
Lisäksi lukiossa esiintyy ns. p.. kanpuhumista ja perättömien tietojen levittelyä!
Mukkulan ala-aste. Ulkopuolelle jättämistä, nimittelyä, pilkkaamista ja naureskelua. Eräs naispuolinen rehevä opettaja myös tykkäsi arvostella ja pilkata koko luokan kuullen, mikä ei ainakaan parantanut luokkatovereiden suhtautumista. Terkkuja sinne vaan, katkeruudesta ja vihasta olen päässyt yli, mutta suru kouluvuosista jäi.
Tampereen teknillinen yliopisto, 2007, puheviestinnän kurssi, Eräs noheva teekkari kommentoi, että mut vois viedä mielisairaalaan. No niinhän siinä sitten lopulta kävi, että jouduin psykiatriseen hoitoon pian valmistumisen jälkeen. En työskenellyt päivääkään alalla. Olisko siitä nyt siinä kaikkien kuullen kuitenkaan tarvinnut sanoa. Kyllähän sen nyt muutenkin jo näki.
Englannin kurssilla eräs vanhempi naisopiskelija piti esitelmää siitä millaista on yliopisto-opiskelu Ruotsissa. Osoittaa minua ja sanoo että Ruotsissa yliopisto-opiskelijat on kaikki akateemisesti kelvollisia toisin kuin hän, että tuollaisia ei ollut Ruotsissa.
Luokanopettaja kiusasi toista opettajaa jatkuvasti runsaat 10 v sitten. Nykyinen Hoplaxskolan.
Vierailija kirjoitti:
Nokia 90-luku
Alhonniityn ala-aste
Kankaantaan ala-aste
Nokianvirran yläaste
Tönimistä, kuristamista, tavaroilla heittelyä, nimittelyä, valheiden levittämistä
66-68 Kankaantaan kansakoulu. Luokkakaveri ei antanut usein ottaa vaatteita naulakosta sekä kiusas halveeraten ninua. Kaatoi lattialle ja nosti minun jalat ylös, siihen aikaan usein pidettiin hametta. Kyllä hävetti ja peloissani olin kun moni katseli eikä yrittänyt auttaa. Vieläkin viha nousee mieleen kun näen tuon naisen koiransa kanssa ulkona. Opettaja ei välittänyt koska tuo tyttö asui melkein hänen naapurinaan.
Vierailija kirjoitti:
Luokanopettaja kiusasi toista opettajaa jatkuvasti runsaat 10 v sitten. Nykyinen Hoplaxskolan.
Sai siitä varmaan ylennyksen jos oli kaveri rehtorin kanssa?
Ei ole missään ehtineet kiusata. Jos vähänkin näyttänyt alkavan niin olen välittömästi tirvassut lärviin.
Kesämäen ala- ja yläaste, Lappeenranta.
Helsingissä Munkkiniemen peruskoulu sekä ala-aste että yläaste. 7 vuotta rankkaa kiusaamista 80-luvulla.
Taivalkosken kirkonkylän perskoulu ja yläaste.
"...moni katseli eikä yrittänyt auttaa."
Se tavallinen tarina, valitettavasti. Raukkoja ja pelkureita tässä maassa riittää!
Luulen, että joka koulussa on joskus kiusattu.
Hyrylä, hyökkälän yläaste, silloinen Kirkonseudun yläaste. Rinnakkaisluokan kundit otti silmätikukseen kun luokan prinsessa ihastui minuun. Väkivaltaa eri muodoissaan, sylkemisestä turpiinvetoon. Jotkut noista tyypeistä laitoin kuriin, mutta joukkovoimaa vastaan en kyennyt puolustautumaan.
Karma on ollut niinsanotusti erittäin suosiollinen.
t. M71
Teppana ala-aste, Kuurnan yläaste, Linnan lukio
Kajaani
Vierailija kirjoitti:
Raumon koulu, Torniossa 90-luvun lopulla. Pahin kiusaaja ja kiusaamisen mahdollistaja oli eräs opettaja, joka salli Parempien Ihmisten lasten purkaa patoutumiaan duunarin kakaraan.
Koin samaa samalla alueella samoihin aikoihin.
Kouluttamattomien duunareiden lapsi, joka menestyi koulussa vastoin kaikkia todennäköisyyksiä.
Raivostuttaa vieläkin ajatella, että kotona oli kauheaa ja koulussa oli kauheaa. Mietin moneen kertaan oman käden kautta lähtemistä kouluaikoinani.
Vesalan ylä-aste, pahoinpitelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vesalan ylä-aste, pahoinpitelyä.
Tuttu koulu, minun tyttäreni kävi tätä koulua ja sai pelätä toisia tyttöjä jotka uhkailivat vetävänsä turpaan koulun jälkeen. Olivat näitä 2000 luvun kiroilevia & röökiä veteleviä vttupäitä. Koulu ei puuttunut koskaan asiaan. Muutettiin onneksi rauhallisemmalle alueelle.
Ei mitään "kivoja kouluja" näinkin paljon tässä maassa. Kiusaaminen on kansantauti!