Lue keskustelun säännöt.
Puol vuotta ollut työtön ja en jaksa enää
17.08.2016 |
Talvi tulossa ja rahat loppu..jos olisi varaa,niin opiskelisi uuden ammatin,jos silloin saisi töitä
Kommentit (23)
Mitä työkkäri sanoo vapaaehtoistyöstä?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi vuoden alussa tulee 4 vuotta täyteen työttömyyttä osaltani, ja olen henkisesti ja fyysisesti paremmassa kunnossa kuin koskaan. Olen tullut siihen tulokseen että työelämä nykyisellään on minulle haitallista. Se sairastutti minut, ja näin kauan on kestänyt toipuminen.
Miten olet välttynyt työvoimapoliittisilta toimenpiteiltä?
En tiedä. Muutamia työtarjouksia toki on tullut tänä aikana mutta sen kummemmin ei ole ahdisteltu.
Olin kaksi kuukautta työtön ja se oli kamalaa. Maanantaina aloitin työt taas.
Lukion jälkeen olin työtön n. 8kk ja luulen että olisin menettänyt järkeni jos olisin joutunut vain olemaan tekemättä mitään vielä kuukaudenkin.
Nämä työt minulla loppuu jouluna, ja sen jälkeen alan lukemaan pääsykokeisiin niin, että jostakin varmasti aukeaa paikka.
En ymmärrä niitä jotka monta vuotta ovat työttöminä tekemättä mitään. En ymmärrä miksi joku haluaa olla täysin toimeton. Minä masennuin ihan täysin ja tunsin olemassaoloni turhaksi. Kyllä ihmisen jotain kuuluu tehdä, opiskella, käydä töissä tai tehdä esim. vapaaehtois hommia.