Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka oikeesti inhoaa koiranomistajia kakkaroiden takia!?

Vierailija
13.05.2011 |

No johan on joku källin keksinyt: myrkytetäänpä koirat lihapullamiinoilla niin päästään kakkaongelmasta. Just...

Ei mene minun pieneen kaaliini, miksi pitää alkaa noin rikolliseen toimintaan, jos se kakka niin häiritsee. Vaikka en kyllä ymmärrä miksi siellä pientareilla ja ojanpohjilla pitää kävellä niin, että se kakka tarttuu kenkään. Miksi ei voi käyttää katuja? Jokainen koiranomistaja, jolla on vähääkään järkeä päässä, ymmärtää vähemmälläkin olla paskottamatta sitä Mustiaan sentään KESKELLE TIETÄ. Puistoissahan tuo nyt on itsestään selvyys että kakat kerätään häiritseviltä paikoilta. Portin pielet on ihan vastaava! Miksi ei voi kävelijä oppia kävelemään siinä, missä ei sitä kakkaa ole? Mekin opimme kakattamaan koiramme ojaan ja pientareille.

Eli voipi antaa meillekin rauhan kusettaa piskejämme ilman, että tarvitsee pelätä kakkafobiaisten myrkkylihapullia.

Peace vaan... suututtaa nuo myrkyttäjät.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koiraa ei voi kakattaa metsään?

En ymmärrä, että kävelytien viereen pitää ne kasat tehdä, tai toisten talojen portinpieleen.

Vierailija
2/25 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammuttiin niitä ritsoilla, heitetiin kivillä jne. Mä eläinrakkaana olin ihan kauhuissani, mutta pitäpä sitä lapsi aikuisille voi. Ja tämä kaikki siitä, että kissat kuseksivat ovenpieliin ja joskus joku makoili auton päällä. Ja pakko mainita, että eihän siitä kissasta yleensä jää muuta kuin pölyjäljet, kun se kissa pitää melkein aina ne kynnet sisällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koiraa ei voi kakattaa metsään?

En ymmärrä, että kävelytien viereen pitää ne kasat tehdä, tai toisten talojen portinpieleen.

Olisiko kuitenkin sinun helpompi opetella pysyä poissa pientareilta?

Vierailija
4/25 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne siellä pientareellakaan mikään ilo ole.

Vierailija
5/25 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä inhoan koiranomistajia paskojen takia. Olen joutunut hiukan liian monta kertaa pesemään koiranpaskaa lasten vaatteista.

Vierailija
6/25 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän koirista, mutta täällä meilläpäin niitä on liikaa koiranpaskan määrästä päätellen. Jos ne kakkisivatkin sinne pientareelle, mutta kun paskakasoja on keskellä pyörätietä..

Talvella juoksulenkillä oli aika masentavaa kun ne puhtaan valkoiset lumihanget on läikitetty kusiläikillä kolmen metrin välein :(

Mun mielestä koiran paikka ei ole kaupungissa & kerrostalossa, sorry vaan.

Vierailija
7/25 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa ne kakat todella olisivat sielä ojan pohjilla ja pientareilla, mutta ei. Ne kakat ovat meidän taloyhtiön nurmikolla (joka rajoittuu kävelytiehen)ja pihalle johtavilla teillä. Kiva on lasten leikkiä oman taloyhtiön nurmikolla kun koko ajan saa varoa paskapommeja.

Missä on ne järkipäässä olevat koiranomistajat joista ap kertoo??

Tosin yllätyin positiivisesti kun näin kerran yhden naisen keräävän koiransa jätökset! Olin lapseni kanssa ulkona kun tämän naisen koira teki paskat siihen nurmikolle, olin jo valmiina menemään huomauttamaan asiasta kun nainenpa keräsi paskat pussiin. Olin niin positiivisesti yllättynyt asiasta että kiitin naista. Hänkin oli iloinen kun sai välillä positiivista palautetta.

Yleensä joudun huomauttamaan paskoista ja siitäkös koiranomistajat suuttuvat! Eivät voi käsittää miksi ihmeessä toisten pihoille ei saa koiraa paskattaa....että siinä niitä järkeviä koiranomistajia...

Vierailija
8/25 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne koiranpaskat pyöräteillä ärsyttää, varsinkin kun paljon liikun kävellen/pyörällä lasten kanssa.

En silti jaksa käsittää sitä, että joku kostaa sen koirille. Eihän se niiden koirien vika ole jos omistaja on niin ääliö että jättää lemmikkinsä paskat pitkin pyöräteitä ja jalkakäytäviä.

Minulla on muutaman kerran käynyt mielessä, että jos alkaisi viemään biojätteitä tuommoisten ääliökoiranomistajien portinpieleen. Ei kait niiden heitä pitäisi häiritä, nehän maatuvat siihen ;)

Vierailija
9/25 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle on tullut kakkahätä kesken kävelylenkin ja olen ajatellut antaa lapseni kakkia jonkun portin pieleen. Mutta en sitten kuitenkaan, on se niin lapsellista touhua, eikä lapsikaan tykkäisi kyykkiä niin näkysällä paikalla.

Mutta kuulun siis koiranomistajien vihaajiin juuri paskojen (ja talvella myös kusien) takia. Mutta koskaan en vahingoittaisi koiraa omistajan idioottimaisuuden takia.

Vierailija
10/25 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuule keskelle kävelytietä. Hiekkatieltä ruskeiden lehtien joukosta on kuule vaikea huomata jokaista kakkaläjää ja välillä on anteeksi vaan nostettava se katse pois jaloista ja seurattava ympäröivää liikennettäkin. Esimerkki viime viikolta, minulla oli rattaiden renkaat täynnä koiranpaskaa, samoin leikki-ikäisen housunlahje. Yrittäessäni putsata kepillä suurempia paskoja pois onnistuin sotkemaan paskaa myös omiin käsiini. Lenkin lopuksi jouduin sitten pesemään painepesurilla vaunujen pyörät ja huuhtelemaan lapsen housut ennen pesukoneeseen laittoa.Olisi kuule varmaan ollut reilumpaa ja helpompaa sen koiran paskattajan ihan itse kerätä kikkareensa. Tonttimme ja naapuritontin välissä on myös pieni "viheralue", jota kaikki koiranomistajat käyttävät koiriensa kakattamiseen. Tällä pienellä viheralueella haluaisivat monet lapset leikkiä piilosta, kiipeillä puissa yms sellaista, mutta eihän sinne voi lapsia laskea. Minä siis rehellisesti ja avoimesti vihaan kaikkia likaisia koiranomistajia, jotka pilaavat elinympäristömme. Onneksi on myös toisenlaisia koiranomistajia, mutta tässähän ei nyt heistä puhuttu.

Vierailija
11/25 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minuakin ärsyttää ne paskat keskellä pyörä/kävelytietä ym. Ne jätökset eivät ole sen koiran vika vaan sieltä hihnan päästä ne syyliset löytyvät.

No jatkuva kinastelu aiheesta eikä taida loppua tulla ikinä.

Vierailija
12/25 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole kerännyt kakkoja, mutta silti muakin ärsyttää ne kakkakasat kävelytiellä. Mun koirat on aina tehneet tarpeensa ojaan ja yleensä niin pitkälle kuin hihnaa riittää. Yksi koira oli jopa sellainen, että sen piti päästä aina piiloon ja jos ei piiloon meneminen onnistunut, niin siten se oli takapuoli jossain puskassa kiinni. Jos joku rymyää puskissa ja ojissa, niin sitten se on ihan oma vika, jos astuu kakkaan.

Vierailija
13/25 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarhamatkan varrelta. Luovutin kun jalkakäytävällä (tasamaalla, eli eivät ole voineet valua mistään ja iso katu kyseessä, ei mikään metsäpolku) 40 kpl tuli n. 500 m kohdalla täyteen. Onneksi tätä kakkaisimpaa aikaa kesti vain muutama viikko, mutta silti sai lapsen kengistä monta kertaa putsata kakkoja vaikka käveli tosiaan vaan jalkakäytävällä.

Että onko ihme jos koiranomistajat ärsyttävät?

Niin ja en hyväksy koirien myrkyttämistä tms.

Vierailija
14/25 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden mielestä ei koiraa saanut metsäänkään paskattaa. Kun heidän marjat menee pilalle siinä tien laidassa..huoh!!!

Minäkään en ymmärrä että koirat myrkytetään omistajien takia. Ei se koiran vika ole jos se siihen keskele jalkakäytävää torttunsa vääntää. Kyllä se omistaja saa ihan itseensä mennä jos sen tortun siihen jättää.

Voin rehellisesti sanoa että itse en ojasta mene kakkoja keräämään..en kesällä enkä talvella, koska oletan että sinne ne katoaa ja maatuu. Mutta jalkakäytävältä otan kakat pussiin.

Ja ihan samalainen ongelma on minusta nyt nuo kaljapullot jotka on rikottu sinne ojanpientaroille. Miksi niitä ei voi viedä kauppaan ehjinä tai jättää jollekin pullomummolle/-papalle ehjänä jolle raha kelpaa.

Vierailija
15/25 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en silti yhtään koiraa myrkyttäisi, koiranomistajia kyllä kirvoan

Vierailija
16/25 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eskolanmäen raitilla -voi kauhistus sentään! Paskaa, ja kusta, paskaa ja kusta..loputtomiin. Sit ne paskat valu pakkasella siihen kävelyraitille kinoksen päältä ja lämpöisellä vähän sulivat ja levisivät. Joka vuosi sama juttu. YÄK!

Ja kumma kyllä ei mitään ihmisten roskaamisia sun muuta ollenkaan. Ja ajatelkaa sielläkin paljon lapsia jotka leikkivät kinosten päällä. YÄK!

Ihmettelen ettei kaupungin terveystarkastajalla ole mitääään sanottavaa moisesta. Tiedä onko muilla paikkakunnilla sama? Mitä virkaa on terveystarkastajalla jos ei tälläseen puutu? Ja mitä niissä ulosteissa oikein on? Kissojen ulosteissa on ainaskin kauheesti erilaisia loisia: YÄK!

Iso koiravero ja HETI!

Vierailija
17/25 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä hiukan vatuttaa koiranomistajat.

Asun päättyvän tien päässä ja meillä on n pari sataa metriä yksityistietä hoidettavana. Tien varrella on kallio, jolla myös naapureiden lapset käy laskemassa mäkeä. Viime talvena alkoi koirankakkoja ilmestyä tien varteen ja reilusti pihaan asti, siis sellaisiin paikkoihin, jotka sokeakin tajuaa kuuluvan piha-alueeseen.

Pahinta oli, että tuo lasten mäenlaskupaikkakin oli sotkettu koirankakalla.

Siis löytyy niitä idioottejakin talutushihnan päästä.

Jos ap et kuulu siihen porukkaan, niin voisitko neuvoa muita koiranomistajia olemaan fiksuja?

Vierailija
18/25 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähäjärkisiä koiranomistajia sitten on, kun joka päivä näkee niitä paskaläjiä nimenomaan keskellä tietä.

Vierailija
19/25 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en silti myrkyttäisi. Hullu joka sitä tekee. Ja ne koiranpaskat voi kerätä ihan joka paikasta, kiitos vaan.

Vierailija
20/25 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

, jotka ei kerää kakkoja kävelyteiltä! Ja sieltähän niitä löytyi talven jäljiltä kiloittain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän