Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yöllä maatessa huimaa, mutta päivälle ei

Vierailija
17.08.2016 |

Aamulla/päivällä pystyn nukkumaan..öisin huimaus alkaa sängyssä ja tuntuu ,että kuolee huimaukseen. Viime yönä huimaus kesti 4tuntia
Minulla niskat vähän jumissa..voisikohan siitä johtua,mutta jännä kun päivisin ei huimaa

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aina kun silmät laitto kiinni huimas. Kävellessä ei niin huimannut

Vierailija
2/7 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvälaatuinen asentohuimaus?

Sinänsä harmiton, mutta kamala vaiva, johon saattaa fysioterapian liikeharjoitukset auttaa.

Toivottavasti huimaus pian loppuu! Voimia ja tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama juttu.. Monesti kun käyn makaamaan, niin lähtee sänky suunnilleen heittämään volttia.. Kausiluontoista ja kärsin todella kireästä niskasta ja hartioista ja olen yhdistänyt sen tähän, kun en muutakaan selitystä keksi ;) On kyllä melkoisen pelottava tunne..

Vierailija
4/7 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos viestistä!

Onko kenelläkään kokemusta asentohuimauksesta? todella inhottavaa,kun juuri nukahtaisin niin huimaus alkaa.tai herää huimaukseen :(

Vierailija
6/7 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huimaa sekä että. Joskus yöllä herään siihen että näen tähtiä. Se on aika pelottavaa. Mullakin on hartiat todella jumissa ja krooninen migreeni.

Ja siis nuo tähdet jotka näen liittyvät pyörtymiseen, eivät ole mitään taivaan tähtiä:)

Vierailija
7/7 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa asentohuimaukselta. Minulla on nyt jo neljä kuukautta ollut, eikä mitkään asentohoidot auta. Todella vittumainen vaiva.