Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40-mies

Vierailija
17.08.2016 |

Ihanimpia ovat nelikymppiset miehet jotka ovat säilyttäneet poikamaisuutensa yrittämättä näyttää teiniltä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinhän me ollaan.

Vierailija
2/9 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanimpia ovat nelikymppiset miehet jotka ovat säilyttäneet poikamaisuutensa yrittämättä näyttää teiniltä.

Eli miltä ne näyttää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-kymppisinä kun pitäis olla miehekäs niin.... sorry vaan. Ei iske yli-ikäiset pikkupojat. Charmia pitää miehessä olla.

Vierailija
4/9 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli miltä ne näyttää?

Naama roikkuu, maha roikkuu, perä roikkuu, pallit roikkuu ja pippeli ei toimi.

Vierailija
5/9 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukka siisti, ei näytä tämän päivän muotilehden kannesta napatulta mallilta koska itseään kunnioittavalla nelikymppisellä miehellä on jo muotoutunut oma tyyli. Siistit vaatteet, nekään ei välttämättä sitä viimeisintä muotia koska tyyli. Niistä parhaista huokuu se outo itsevarmuus ja rauhallisuus. Ja se että nämä miehet vain ovat taitavampia kaikin puolin. Ap

Vierailija
6/9 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisille naisille passeleita

Vierailija
7/9 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan parhaita! Paitsi että kun itse olin 17, tuntui päälle 30 vuotiaan teinejä katselevat miehet säälittäviltä pedo... Mutta nyt kun itse 30, voisin sanoa että 40 on miehen paras ikä!

Vierailija
8/9 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan parhaita! Paitsi että kun itse olin 17, tuntui päälle 30 vuotiaan teinejä katselevat miehet säälittäviltä pedo... Mutta nyt kun itse 30, voisin sanoa että 40 on miehen paras ikä!

Ei mun 40v mies ainakaan jaksa seksiä kuin kerran viikossa ja itse vaikka olen vähän vanhempi haluaisin joka päivä. Kyllä 40v mies alkaa olemaan liian vanha.

Vierailija
9/9 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tjaa, olen kyllä nuoren näköinen ikäisekseni, mutta enpä ole aikaisemmin kuullut tai huomannut kenenkään sellaisesta viehättyvän. Liekö kovinkaan tavallinen mieltymys?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi