Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä miehen reaktiosta kun sanoin etten halua panna

Vierailija
17.08.2016 |

Oltiin sängyssä ja halailtiin ja pussailtiin, no sitten mies oletti että nyt pannaan. Sanoin että mua ei nyt oikein paneta. Mies suuttui ja sanoi "ei oo taas ollu seksiä moneen viikkoon" ja että kauheesti panettaa jne. No tästä loukkaannuin koska A) seksiä ei ole ollut VIIKKOON sen takia koska MENKAT, menkkojen jälkeen pari päivää ilman seksiä, tämä siis miehen mielestä tarkoittaa että seksiä ei ole ollut moneen viikkoon ja vika on minussa kun mä en halua. B) sanoin vielä miehelle että voidaan me nyt silti panna, mutta koska "hänellä ei enää seisonut" niin ei siis pantu C) mies sanoi, että miksi aina silloin vaan pannaan kun mua panettaa. No juurihan mä olin sanonut että voitais kuitenkin panna vaikka ei mua panettanut, eli MITEN mun sitten olis pitänyt toimia? Mua alkoi niin lujaa ärsyttää että tää juttu sit johti kauheeseen riitaan ja huutoon.

Eniten siis ärsyttää että mies syyllistää aina mua jos ei oo seksiä. Ja meillähän on kyllä seksiä yleensä lähes joka päivä (paitsi menkkojen aikana), eli en koe että meidän seksielämä nyt olis jotenkin vähäistä. Ja mä en edes ole mikään "pihtari" enkä todellakaan esim kiristä seksillä, että jos et tee niin tai näin niin ei tuu pimppaa. Mä huomion kyllä miehen tarpeet myös sillon kun mulla on menkat tai en jaksa panna, siis runkkaan häntä. Mutta tällänen syyllistäminen vaan aiheuttaa mussa sen reaktion että seksistä muodostuu epämiellyttävä asia ja jonkinlainen ihme suoritus mikä PITÄÄ suorittaa, koska muuten mua aletaan jälleen syyllistää. Oon yrittänyt selittää tätä miehelle mutta aina sama juttu, jos sanon etten halua panna niin alkaa tää samanlainen vinkuminen. Mä siis jotenkin ymmärtäisin jos meillä ei OIKEASTI olis seksiä moneen viikkoon mutta kun näin ei edes ole.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa keskustelemaan niin kuin aikuiset ihmiset.

Vierailija
2/27 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta alkaa miesten 200 metrin finaali. Usein Bolt voittoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä kauhea puutteessa kärvistellä, kun ei ole MONEEN VIIKKOON saanut!

Vierailija
4/27 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikäs se mene niin, että mies panee ja nainen antaa?

Yhdessä se tosin on sitten paneskelua.

Vierailija
5/27 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa samaistua kun nainen haluaa koko ajan ja itsellä libido koetuksella. Mikseivät halunneet 20 vuotta sitten samalla tavalla?

M4X

Vierailija
6/27 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pihtaan oikeasti ja silti mies ei riehu.

Vierailija
7/27 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pihtaan oikeasti ja silti mies ei riehu.

Tulee vain reissuiltaan kotia lauhkeana ja saaneen näköisenä

Vierailija
8/27 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi piti mitään ylipäätään sanoa, jos kerran loppupeleissä olisitte mielestäsi"voineet panna"?

Ymmärrän kyllä miestä, että halut kummasti laskee tuollaisessa sähläyksessä.

Vierailija
9/27 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks vaan, mut miehes kuulostaa tosi lapselliselta. Meillä mies on tosi ymmärtäväinen jos mua ei huvita sänkypuuhat. Mies yleensä halaa ja hieroo esim hartioita seksin sijaan. Ikinä ei oo tullut tämmösestä asiasta riitaa :)

Vierailija
10/27 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ollut mahdoton ajatus että olisit antanut poskihoitoa?

Vierailija
11/27 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää oli...17 v?

Vierailija
12/27 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäätään olet tuollaisen "miehen" kanssa, AP? Kuulostaa joltain kitisevältä pikkukakaralta.

Vierailija
13/27 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeks vaan, mut miehes kuulostaa tosi lapselliselta. Meillä mies on tosi ymmärtäväinen jos mua ei huvita sänkypuuhat. Mies yleensä halaa ja hieroo esim hartioita seksin sijaan. Ikinä ei oo tullut tämmösestä asiasta riitaa :)

"Hieroo hartioita". Et oo tosissas. Miehesi kärsii kanssasi.

Vierailija
14/27 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksin vain tekosyyn miksi seksi ei enää huvita. Kohta huomaat että olette viikkoja ilman seksiä eikä mies enää ehdota sitä.

Vierailija
15/27 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä mies joka on onnekas mutta ei ymmärrä sitä. Jätä se ja kohta se yrittää vimmaisesti saada sut takaisin.

Vierailija
16/27 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Halaa ja hieroo hartioita"

Ja miehesi saa siitä tyydytyksen?   Viddu mikä nössö, oikea alfauros. 

Vierailija
17/27 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta alkaa miesten 200 metrin finaali. Usein Bolt voittoon!

Varmasti onkin Usain "usein" Bolt!

Vierailija
18/27 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa käytöstä, kummaltakin. Ymmärrän, että mies on puutteessa jos ette menkkojen aikana aikana harrasta seksiä, mutta ei silti saisi sua syyttää. Sä taas käyttäydyt oudosti kun ensin annat olettaa, sitten sanotkin että ei ja sen jälkeen sanot että voidaan me sittenkin, siis mitä?

Vierailija
19/27 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Halaa ja hieroo hartioita"

Ja miehesi saa siitä tyydytyksen?   Viddu mikä nössö, oikea alfauros. 

Toiset osaa pitää liekkiä yllä, toiset sammuttaa tulen jollain saatanan "velvoitteillaan". Kuminukke on aina hyvä vaihtoehto:)

Vierailija
20/27 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun kumppani sanoisi että voitko halata ja hieroa hartioitani kun pyydän seksiä niin pakkaisin laukkuni välittömästi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä