Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajatuksia tämän iltasanomien jutun pariskunta herättää?

Vierailija
17.08.2016 |

Siis tuo joka 3 vuotta sitten joutui onnettomuuteen, missä mies kuoli.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001239114.html

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlaisia. Koko ajan saa lukea kaikkea kauheaa lehdistä, joten sellaiseen turtuu. Ei tunnu valitettavasti enää missään tuntemattomien onnettomuudet, vaikka surullista toki onkin.

Vierailija
2/9 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nuori nainen on ottanut tuollaisen vanhan äijän? HYI.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ikävä juttu, ihan hirveä vahinko! Mutta onni onnettomuudessa on se, että olivat nuoria, ja aika nopeasti löytyi uusi rakkaus. Kuolevan puolesta sureminenhan ei kannata. Kukaan ei voi tietää, milloin aika tulee. Mutta tosiaan elämään jäänyt (silloinen lähes teiniäiti) saattoi kuitenkin jatkaa elämäänsä muitta mutkitta. Toista olisi vanhemmalla naisella, jolle tuskin kumppani löytyisi noin helposti - josko uutta kumppania edes pystyisi kaipaukseltaan ottamaan. Nuoret ovat uudistuvia.

Vierailija
4/9 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian iso ikäero. Mies 31, nainen 22. Ei tuon ikäisillä ole mitään yhteistä. 

Vierailija
5/9 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä ettei lähipiiristä löytynyt tukea enempää vaan lapsi otettiin huostaan. Onkohan tässä jotain enemmän kuin kerrotaan taustalla?

Vierailija
6/9 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen mammaista ylenkatsetta. Kuulemma johtuu tosiasiassa alemmuudentunteestani, mutta kompensoin.

Vierailija
7/9 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveä onnettomuus. Mua oikeasti puistatti tuo uutinen kunnolla. Hyi helvetti miten huono tuuri.

Enemmän mua mietitytti tuo, että onnettomuudesta ei ole vielä kolmeakaan vuotta ja kuvioissa uusi mies ja raskaus. Eka lapsikin sijoitettiin, kun kroppa ei kestänyt. En olisi vielä uskaltanut edes ajatella uutta vauvaa noin nopeeta. jotenkin outoa, ettei lasta ole annettu takaisin. Tuntuu, että asiassa on muutakin kuin tuo nosteluongelma.

Vierailija
8/9 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten surullinen tarina! Voimia äidille!

Vierailija
9/9 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian iso ikäero. Mies 31, nainen 22. Ei tuon ikäisillä ole mitään yhteistä. 

Hölynpölyä. Minä olen 30 ja mieheni 43 ja koskaan en ole paremman, vastuuntuntoisemman, aikuismaisemman, huolehtivamman ja ihanamman ihmisen kanssa ollut. Hänen kanssaan voin puhua ihan mistä vaan ja mun ei koskaan tarvi pelätä yksinjäämistä tai riitelyn tuomaa epäkypsää käytöstä, kuten piti pelätä 25v miesten kans... Nainen tarvii itseään vanhemman miehen, jos haluaa tasapainoisemman suhteen. Ei voi tokikaan yleistää, mutta suurimmaksi osaksi on tosiasia tämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme