Mistä kaupasta hyvännäköinen ja tyylikäs mies ostaa vaatteensa?
Kommentit (21)
Ei mistään noista. Oma mies ostaa jotain vapaa-ajan vaatteita Ralph Lauren Pololta ja Lacostelta. Puvut ovat italialaisia ja paitoja tilaa netistä Itävallasta. En usko että halpiskauooista ostamalla edes voi olla tyylikäs, ne eivät yksinkertaisesti istu hyvin.
Stockkalta tai erikoisliikkeistä kuten Classic Man tai Pukumies. Joskus Haloselta.
Minun pukumieheni ei astu jalallaankaan noihin aloituksessa listattuihin rättikauppoihin. Dressmann, oikeesti? Haloo...
Vierailija kirjoitti:
Uniqlosta.
Tämä totta, täältä saa perusvaattetta laadulla ja edullisesti.
Noin 2-4% miehistä ostaa vaatteensa kokonaa ulkomailta. Siis täällä asuvista. Suurin osa käyttää alussa mainittuja kauppoja tai muita vastaavia. Muutama prosentti teettää pukunsa vaatturimestareilla, mutta muita vaatteita teetetään harvemmin. Jonkin verran käytetään tilauspalvelua. Kenkiä sen sijaan ostetaan ja tilataan ulkomailta paljon. Syynä hinta/laatusuhde. Myös mallistot laajempia.
Hienoa että juuri mammat on saaneet miehikseen sen pikkuosan miesväkeä, joka ostaa vaatteet ulkomailta.
Yleensä suomimiehen edelleenkin pukee äiti tai/ja vaimo sekä Dresmann tjn
Vierailija kirjoitti:
Stockkalta tai erikoisliikkeistä kuten Classic Man tai Pukumies. Joskus Haloselta.
Minun pukumieheni ei astu jalallaankaan noihin aloituksessa listattuihin rättikauppoihin. Dressmann, oikeesti? Haloo...
Eipä nämä mainitut ole kovin laadukkaita nekään.
Dressaman: kalsarit ehkä
HM: en mitään
KappAhl: en mitään tai enintään valkoisen T-paidan arkikäyttöön/aluspaidaksi kerran viidessä vuodessa
JackJones: Joskus jonkin hillityn perus-, lähinnä T-paidan tai kolitsin tms arkiseen käyttöön
Zara: Ei minun tyylisiä, huonolaatuisia, "hinttimäisiä"
Vaatteet ostan laadukkaiden brändien omista liikkeistä, Sokos, Stockmann (kun oli vielä hyvä) ym. Tietysti ulkomailta.
En jaksa ravata yhtenään ostoksilla ja siksi tyylikästä kestävää ja laatua hinnasta viis
Omaperäisiä boheemeja vaatteita pikkukaupoista ja kierrätettynä. Laadukkaita materiaaleja.
Merkkivaatteet on tylsiä.
Omani hankin Biltemasta.
M G T O W
Miten nuo pukumiehet katselevat palstamammoja? Ei kohtaa oikein.
Päälle: Kiton, Isaia, Attolini, Loro Piana
Jalkaa: Silvano Lattanzi tai John Lobb
Stockholm Quality Outletista enimmäkseen
Vierailija kirjoitti:
Miten nuo pukumiehet katselevat palstamammoja? Ei kohtaa oikein.
Silmillään
Laatua saa vain teettämällä mittojen mukaan räätälillä. Mikään Lacostetarra ei lyö kunnon räätäliä laudalta.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään noista. Mun mies ostaa enimmät vaatteensa ulkomailta - Massimo Duttia, Ralph Laurenia, Hilfigeriä, muutamia italialaisia merkkejä joista löytyy kokoja myös 194 cm pitkälle jne (outleteista -70% alella).
Sukat ja kalsarit Dresmannilta ja mistä sattuu löytymään
Aikalailla sama 193 pitkä mies. Arkivaatteet (chinot, t-paidat, sukat ja kalsarit) Dressmanilta mutta mm paidat ja pikkutakit tilaa Lontoosta. Siellä on tiedot joiden mukaan tehdään, vuosia sitten oltiin siellä ja mitat otettiin paikan päällä. Valitsee vain kankaan valikoimasta ja viikossa tulee paidat kotiintoimituksella.
Periaatteesta ei suostu maksamaa ns merkkivaatteesta mutta käyttää jos saa -70% alella. Tärkeintä ettei logo näy, ei suostu mainostauluksi.
Ei mikään noista. Mun mies ostaa enimmät vaatteensa ulkomailta - Massimo Duttia, Ralph Laurenia, Hilfigeriä, muutamia italialaisia merkkejä joista löytyy kokoja myös 194 cm pitkälle jne (outleteista -70% alella).
Sukat ja kalsarit Dresmannilta ja mistä sattuu löytymään