Helteiden huono puoli on se, että joutuu katselemaan muiden iholla olevia töhryjä
Kommentit (14)
huvittavinta on se että kuvittelette että tatuoinnit on muita varten
Mikä niissä tatskoissa niin paljon inhottaa?
Minusta tatuoinnit ovat todella hienoja ja räväköitäkin. On luultavasti todella hienoa ottaa ihoonsa syntymä- ja kuolinvuosia.
Samaa ajattelin tänään. Hirveitä töherryksiä ihmisillä. Mikä ihmisiä oikein vaivaa, kun tuollaisia töhryjä pitää hankkia. Joku hirveä lähes koko käsivarren peittävä töherrys. Kamalan näköistä. Täytyy olla jotain suurempaa ongelmaa taustalla, kun on antanut itseensä töhertää.
Mä en edes mieti, mitä muut ovat mieltä mun tatskoista. Mutta eipä mua muut ihmiset kiinnosta noin muutoinkaan.
Totta. Joskus 15 vuotta sitten helteitä odotti vielä ilolla, kun se tiesi naiskauneuden näkemistä vähissä vaatteissa. Nykyään naisilla on niin hirveitä ja isoja tatuointeja ja paljon, että todellinen naiskauneus on harvinaista herkkua.
Carde diem live laugh love! kirjoitti:
Minusta tatuoinnit ovat todella hienoja ja räväköitäkin. On luultavasti todella hienoa ottaa ihoonsa syntymä- ja kuolinvuosia.
Naisella ei ole olemassakaan sellaista kuin hieno tatuointi. T. Mies.
Pysyypähän edes osa urpoista loitolla, kun on tatuoinnit näkyvillä :)
Niille ei ole opetettu pienenä että ihoon ei saa piirrellä.
Katso ihan rauhassa muualle vaan äläkä toljota toisia ihmisiä suu auki kuin vajaamielinen.
Vierailija kirjoitti:
Pysyypähän edes osa urpoista loitolla, kun on tatuoinnit näkyvillä :)
Tuskin kukaan sua lähestyisikään, vaikka mitään tatuointeja ei olisikaan. Rikolliset tunnetaan yleensä tatuoinneista. Päässä on kyllä pahasti jotain vialla, kun on antanut itsensä tatuoida. Taatusti on taustalla jotain rikollista tai huumeisiin liittyvää, jos on tatuointi. Ihan varmaan.
Hupaisinta on se, kun ne itse luulevat olevansa tosi cool, vaikka töhryt aiheuttavat vain myötähäpeää.