Auttakaa, mitä teen mieheni kanssa
Kaksi pientä lasta. Suhde on loppuun kulunut.. Mies haluaa seksiä kerran kahdessa viikossa. Aina samassa asennossa. Itse haluaisin useammin ja monipuolisempaa. Ei tee mitä toivon, vaikka kerron.
Meillä ei ole mitään yhteistä, paitsi huumori välillä. Harrastukset, henkisyys, kaikki on ihan eri. Minun juttuni ei tunnu kiinnostavan häntä eikä hänen kissavideot/ taisteluvideot minua.
Auttaako ero? En edes tiedä miten jaksaisin yksinäisyyttä..
Nyt välillä ahdistaa mies. Arjen tylsyys! Minulla on paljon tekemistä, mutta mies tapaa kavereitaan vaan juhliessa ja töissä. Haluaisin ehdottaa että oltaisiin kämppiksiä, mutta pelottaa, että hän löytäisi uuden ja sitten katuisin.
Mitä tekisitte??
Kommentit (23)
Luultavasti mieskin haluaisi enemmän seksiä mutta ap antaa hänen ymmärtää ettei tästä tule helvettiäkään...
Mies nyt ei enää tunnu kovin huolehtivalta, kun uloslähtökin on niin vaivalloista, vaikka omat lapset siitä ja uusista kokemuksista nauttisi (samoin vaimo). Lisäksi on muutenkin välillä illimysmäinen törppö, niin luulisi, että hiuksista vetäminen ja rajummin paneminen olisi helppo juttu! 😁 Ja tosiaan se kerran kahteen viikkoon on puuduttavan vähän! Tarvisin vaan paljon seksiä. Mutta ne on kai harvoja suhteita missä halut kohtaa. Täytyy myöntää, että uusi innokas mies tuntuu välillä houkuttavalta.
Järki toki sanoo toista. Ja olen kyllä tunnetasolla kiintynyt mieheen ja hän näyttää todella hyvältä.. Mutta olisi edes perusseksiä useammin.
Ap