Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa, mitä teen mieheni kanssa

Vierailija
17.08.2016 |

Kaksi pientä lasta. Suhde on loppuun kulunut.. Mies haluaa seksiä kerran kahdessa viikossa. Aina samassa asennossa. Itse haluaisin useammin ja monipuolisempaa. Ei tee mitä toivon, vaikka kerron.

Meillä ei ole mitään yhteistä, paitsi huumori välillä. Harrastukset, henkisyys, kaikki on ihan eri. Minun juttuni ei tunnu kiinnostavan häntä eikä hänen kissavideot/ taisteluvideot minua.

Auttaako ero? En edes tiedä miten jaksaisin yksinäisyyttä..

Nyt välillä ahdistaa mies. Arjen tylsyys! Minulla on paljon tekemistä, mutta mies tapaa kavereitaan vaan juhliessa ja töissä. Haluaisin ehdottaa että oltaisiin kämppiksiä, mutta pelottaa, että hän löytäisi uuden ja sitten katuisin.

Mitä tekisitte??

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastuin seksiin.. Ne pari asentoa riitti alkuun. Mutta oma seksuaalisuus vaan kasvaa, ja haluaisin alistamista yms mistä mies ei innostu. Ihastun miehen kiltteytteen ja hyvyyteen muita ihmisiä kohtaan, lapsi- ja eläinrakkauteen ja ulkonäköön.. Tuntuu, että nyt näemme toinen toisemme lapsellisena..

Huomaatko itsekin, kuinka ristiriitaisia rooleja mieheltäsi odotat? Halusit rinnallesi kiltin, huolehtivan miehen, mutta hänen pitäisi näytellä makuuhuoneessa alistajaa...

Jossain määrin seksissä voi "tulla vastaan" molemminpuolin, mutta kovin suuri liikkumavara ei ole, ilman että se käy tuhoavaksi. Ymmärrät varmaan, ettet varmaan innostuisi ajatuksesta, jos mies ehdottaisi niin rajua suuseksiä, että se aiheuttaisi sinulle tukehtumisen tunteen (tai jos innostut, toivon, että ymmärrät miksi kaikki eivät siihen suostu) Yhtä vähän pitäisin itse (kilttinä miehenä) ajatuksesta, että aiheuttaisin todellista kipua vaimolleni. En kuitenkaan halua maalata sinulle, ap, liian lohdutonta kuvaa seksuaalisuudesta (ja se nyt on varmaan vain yksi ongelma suhteessanne) sillä kyllähän sitä turvallista liikkumavaraa on, kunhan molemmat sitä käyttävät. Ei varmaan tunnu kovin luonnolliselta virittää yhdeksi yöksi juuri sellaista fantasiaa, jonka toinen on aiemmin kuvannut, mutta ehkä voi pikkuhiljaa siirtyä siitä hellästä lähetyssaarnaajasta hieman "rajumpaan". Takaapäin aluksi lusikassa, siitä ehkä lopuksi doggiestyleen... Ja toinen esimerkki, miehesi voi aluksi vain pitää käsiäsi kiinni, ehkä sitten hieman tiukemmin ja siitä ei ole niin pitkä matka sitomiseen tai ehkä tuo kiinnipitäminen riittää sinulle... En nyt halua mennä enempää yksityiskohtiin esimerkeillä, mutta ymmärsit varmaan pointin. Jonkin verran voit pyytää/toivoa, mutta toisen itsemääräämisoikeutta tulee kunnioittaa. Asioita voi kokeilla, mutta jos toinen ei tunnu niistä mitään saavan, niitä ei kannata jatkaa, muuten tuhoat ajan oloon koko seksielämäsi.

Mies nyt ei enää tunnu kovin huolehtivalta, kun uloslähtökin on niin vaivalloista, vaikka omat lapset siitä ja uusista kokemuksista nauttisi (samoin vaimo). Lisäksi on muutenkin välillä illimysmäinen törppö, niin luulisi, että hiuksista vetäminen ja rajummin paneminen olisi helppo juttu! 😁 Ja tosiaan se kerran kahteen viikkoon on puuduttavan vähän! Tarvisin vaan paljon seksiä. Mutta ne on kai harvoja suhteita missä halut kohtaa. Täytyy myöntää, että uusi innokas mies tuntuu välillä houkuttavalta.

Järki toki sanoo toista. Ja olen kyllä tunnetasolla kiintynyt mieheen ja hän näyttää todella hyvältä.. Mutta olisi edes perusseksiä useammin.

Ap

Vierailija
22/23 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti mieskin haluaisi enemmän seksiä mutta ap antaa hänen ymmärtää ettei tästä tule helvettiäkään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisin järkiini

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä