Näkeekö äiti automaattisesti lapsensa kauniina?
Oma, 13-vuotias poikani on mielestäni todella suloinen ja kaunis lapsi.
Miehelläni on todella luiset ja terävät kasvonpiirteet, itselläni taas hyvinkin pehmeät ja pyöreät vaikken ole edes ylipainoinen. Lapsella on juuri sopivasti näiden väliltä olevat piirteet. Nenässä sama juttu, miehellä on suurehko kyömynenä ja itselläni taas leveä ja litteä, pojalla onkin sopivankokoinen, suora nenä.
Lisäksi pojalla on mieheni kauniit, vaaleanturkoosit silmät, omat tummat kulmani ja ripseni, mustat ja kiharat hiukset minulta ja samoin keskivertoa tummempi iho (puolet suvustani tulee Euroopan ulkopuolelta). Poika on myös pitkä, kuten miehenikin.
Poika on omasta mielestäni todella kaunis lapsi, mutta silti ketkään sukulaisten lisäksi eivät koskaan "kehuneet" häntä. Tuntuu kummalliselta.
Nyt olen alkanut miettiä, että onkohan poika vain kaunis omissa silmissäni?
Kommentit (25)
Kyllä minä katson lapsiani samalla tavalla kuin muitakin, mutta kaipa ihmistä miellyttää nähdä omat geeninsä, siksi varmaan monet pariskunnatkin on samannäköisiä. Mun esikoinen, tytär, on jo aikuinen, ja hän on aika kaunis, kauniinpi kuin moni missi tai malli, mutta ei hänkään ole mikään täydellisen kaunis. Jotkut ovat hänen kauneuttaan minulle kehuneet, ja meikattuna onkin tosi kaunis, osaa poseerata kauniisti kuvissa. Kun hän oli nuorempi kyselin että miksi et ala malliksi tai mene missikisoihin, niin tytär vastasi että haluaa tehdä työtä jossa käytetään aivoja, ei muita avuja. Minä varmaan itse olisin käyttänyt niitä avuja jossain vaiheessa elämää jos olisi ollut käytettävissä, ja kyllä minäkin nuorena olin ihan ok, silloin vaan itse en sitä tajunnut vaan pidin itseäni melko rumana tai vähintäänkin lihavana. Jälkikäteen se harmittaa ettei nauttinut siitä ulkonäöstä silloin kun sitä oli, nyt on vaan pärjättävä tällä mitä on.
Poikani ovat vielä lapsia, mutta tiedän että toisesta varmasti tulee hurmuri, hän on luonteeltaankin esiintyjä, hänen "vikansa" on pieni koko, mutta ehkä se korjaantuu joskus. Kaksoisveljensä on harteikas ja pitkä, mutta ei niin komea, ei ruma kuitenkaan joten varmasti hänelläkin tulee naisia riittämään. Saattavat nuorina miehinä olla hyvä parivaljakko kun naisia pitää iskeä (tai miehiä, miten vaan)
Kyllä varmasti. Ainakin itse näen vaikka tiedostan että eivät mitään maailman luokan kaunottaria ja komistuksia olekaan. Minun silmissäni silti ovat kauniita ja täydellisiä. jokainen heistä omalla persoonallisella tavallaan todella kaunis ❤️
Olen miettinyt ihan samaa. Totta kai oma poikani on silmissäni maailman söpöin lapsi, mutta ei saa paljon kehuja. Luulen että vanhemmiten komistuu kyllä kovasti, jos perii isänsä piirteet (isä toiminut vuosia mallina, minä tavallisen talliaisen näköinen), kuten nyt siltä näyttää. On nyt 13-vuotias sporttinen pitkänhuiskea kaveri, mutta vähän sellainen varsan näköinen pitkine raajoineen. =D Täytyy sanoa, että tuo urheilullisuus on hänen omaa itsetuntoaan auttanut nostamaan, oli nuorempana epävarma ja jostain syystä ei pitänyt ulkonäöstään, mutta nyt kun on löytänyt mieluisia urheilulajeja, taidot niissä ovat kehittäneet hänen itsevarmuuttaan ja samalla tietysti vartalokin muuttunut siitä kuikelosta atleettisemmaksi, mistä hän on itse tyytyväinen.
Toisaalta, muutamalla ystävälläni on oikeasti todella, todella rumat lapset, enkä tätä sanoisi ikinä kenellekään päin naamaa, mutta ne nyt vaan ovat omituisen näköisiä. Silti ihania ja monitaitavia persoonia, ja parasta, että heidän vanhempien mielestä hekin sattuvat olemaan maailman kauneimmat lapset. =)
Vierailija kirjoitti:
Tummat karvat ja tumma iho eivät kuulosta hyvältä yhdistettynä vaaleisiin silmiin.
Hyi!
Ai, musta toi on nimenomaan erityisen kaunista! Samoin kun tummanruskeat silmät ja vaalea tukka, esim. Pamela Tola. Eksoottisen ja harvinaisen kaunista!
Tykkään myös, jos silmissä on heterochromia, eli silmät ovat eri väriset.
Makuja on monia, mutta ei nyt sentään tarvi yökkäillä.
Kaikki lapsethan OVAT kauniita.