Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inhoan itseäni. Ei ole rahaa ruokaan eikä yhtää mihinkään.

Vierailija
16.08.2016 |

Olen itse aiheuttanut tilanteeni.
Olen parikymppinen ja nuorena hölmöilin huonossa seurassa.
Otin pikavippejä ja törsäilin. En hallinnut alkoholinkäyttöä tai juuri muutakaan.

Nyt olen poissa koko piiristä, lopettanut alkoholin käytön ja käyn töissä ja vaikka teen pitkiä päiviä niin velkaa on ja ulosotto vie palkasta paljon. Sen lisäksi pakollisten menojen ja velkojen jälkeen jää alle satanen rahaa.
Sitten kun stressaan yritän saada rahaa pelaamalla lisää.
Ja pilaan kaiken taas ja itseinho palaa.
Pistin pelitilit jäihin ja yritän jotenkin elää itseni kanssa.
Saldona kaikesta on 10€ rahaa jäljellä ja kaksi viikkoa seuraavaan tiliin.
Laskupino kasvaa ja saan helvetti paniikkikohtauksen.
Jospa aikaa voisi siirtää ajassa taaksepäin..
Oikeasti asiat olisivat hyvin jos en olisi näin idiootti. Miksi pelaan viimeisistä rahoista, kuinka tyhmä ihminen voi olla.
20 minuutissa meni 30€ kun olin suunnitellut tuntia aikasemmin miten hyvin pärjäisin sillä pari viikkoa mutta halusin lisää kun mietin millä saisin bussikortin ladattua.
No olisin saanut tuolla summalla sen minkä pelasin mutta nyt en saa mitään.
En ruokaa tai mitään.

Mielessä on käynyt jo huoraaminen sekä huonekalujen myynti..

Luulin olevani jo viisastunut kaikesta vanhasta mutta ei..

Ahdistaa.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on rankka menneisyys takana ja se on varmasti jättänyt jälkensä. Muista olla itsellesi armollinen, olet noussut pohjalta ihan itse ja siitä voit olla ylpeä :)

Sinulla on monta asiaa, jotka on jo mallillaan, pienin askelin vaan eteenpäin, niin selviät lopuistakin :)

Ota rohkeasti yhteyttä sinne seurakuntaan, se on ensimmäinen askel :)

Vierailija
42/48 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
44/48 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kaikille asiallisille vastaajille!Ehkä voisin käydä siellä diakonitoimistossa..

Siellä vanhassa elämässä minua kohtaan oltiin väkivaltaisia niin fyysisesti kuin henkisesti. Sekä omat vanhemmat, että oma miesystävä. Seksuaalisesti käytetty hyväksi ja kiusattu. Koko elämä on mennyt selviämisessä ja koko identiteetti on kadoksissa.

Rakas aloittaja! Tuntuu pahalta puolestasi, että tiellesi on tullut monenlaista kaltoinkohtelua. Toivon, että jo pian saat sopivaa tukea ja apua päästäksesi toipumaan :) Seksuaaliseen hyväksikäyttöön ja siitä eheytymiseen liittyen jätän sinulle kaksi lyhyttä tositarinaa (videoiden muodossa); niissä suomalaiset naiset kertovat, mitä heille tapahtui ja miten he selvisivät sekä pääsivät uudestaan elämään kiinni, suosittelen. Kaikkea hyvää sinulle! http://vod.tv7.fi/vod/kosketus/kosketus-331-w.MP4  http://vod.tv7.fi/vod/kulmakivi/kulmakivi-156-w.MP4

Vierailija
45/48 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olwtko hakenut toimeentulotukea? Jos ulosotto vie rahat ja sinulle ei jää juuri mitään sossusta saa toimeentulotukea eli käytännössä kunta maksaa velkasi.

Vierailija
46/48 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea tässä yhteiskunnassa on auttaa edes itseään kun jotkut kermaperseet saavat mammalta ja papalta kaiken, samaan aikaan kun toiset eivät tule palkallaan edes toimeen. Vittuun tällainen yhteiskunta.

Miten yhteiskunta pyörisi kun kaikille maksettaisiin kaikki...kuka ne verorahoista hankkisi. Realiteetit se on opittava

Vierailija
47/48 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten menee?

Vierailija
48/48 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap?