Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teidän mielestä kuuluu lähtösiivoukseen, kun muutetaan?

Vierailija
02.03.2006 |

Eli kun lähdette pois edellisestä kämpästä, kuinka hyvin siivoatte sen?

Olin just viime vkl auttamassa kaveria muutossa ja se kämppä, johon muuttivat (vuokra-asunto), oli jätetty aika sotkuiseksi. Mitään hyllyjä ei oltu pyyhitty, ei myöskään lattioita pyyhitty. Selkeästi vaan imuroitu. Kaveria vitutti alkaa heti siivoamaan jääkappia ja vaatehuoneen hyllyjä, että pystyi ruveta purkamaan tavaroita laatikoista. Mä pesin kylpyhuoneen, sitäkään ei oltu viittitty siivota. Kiva hinkata jonkun tuntemattoman p**koja pois kaakeleista. Ei kai lähtösiivouksen ole tarkoitus olla mikään suurpuhdistusoperaatio, mutta edes niin, että tuoksuisi puhtaalle ja voisi alkaa esim. heti laittaa tavaroita hyllyihin.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta, kun olen uuteen kämppään muuttanut, oon saanut ihmetellä, kuinka ihmiset on itse edes voineet asua siinä liassa (esim. yhdessä kämpässä tarttui sukat lattiaan kiinni ja kuinka ne on kehdanneet jättää asunnon niin paskaiseksi.

Vierailija
22/26 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun muutin kaksiosta kolmioon mulla meni sen kaksion kuuraamiseen 4 tuntia ja oli siis jo ihan perussiisti ennestään. lattiasta kattoon, sisältäen myös ikkunoiden pesun, uunin kuurauksen ja kaikkien kaappien perusteellisen putsin. siihen kuntoon halusin jättää missä kunnossa sen asunnon aikoinaan sain..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsu anoppi kylään ja laita sille luuttu, rätti ja sanko valmiiksi. pistä ovi takalukkoon ja seuraavana päivänä kun palaat kämppä on tarpeeksi siisti.

Vierailija
24/26 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siltikin siivosin tämän vaikka entinen asukas sanoi että hän on tän siivonnut lattiasta kattoon ja meidän ei tarvii kuin kantaa kamat sisään. Mutta en vaan jotenkin osaa muuttaa asuntoon jos en ole sitä itse siivonnut. Kaikki asunnot mihin olen muuttanut lukuun ottamatta tätä niin ovat olleet todella paskasia, siis hyvä kun ei ole entinen asukas jättänyt paskoja pönttöön. Yhdessäkin asunnossa oli koirankarvoja jopa pakasteessakin ja siis IHAN joka paikassa....yök oli tosi ällöttävää kun jälkeenpäin pitkiä mustia koiran karvoja löytyi sieltä sun täältä vaikka kolmen siskoni kanssa siivottiin kokonainen viikonloppu sitä kämpää. Nyt joudutaan taas muuttamaan ja mua jo valmiiksi hirvittää että minkälainen siivo on taas edessä kun saadaan uuden asunnon avaimet.

Itse olen joka asunnon melkein hammasharjalla hinkannut, siis niin tarkkaan olen pessyt joka asunnon kun olen pois lähtenyt...onhan se tavallaan niinkuin käyntikortti kun pois lähtiessä siivoaa huolellisesti ja hyvin niin että asunnosta tulee todella puhdas. Joskus jos haet samalta yhtiöltä tai vaikka yksityiseltäkin asuntoa niin se pistää mieleen että noiden lähtiessä oli asunto viimeeksikin todella puhdas, on paljon helpompi saada asunto....ja kyllähän ainakin pienillä paikkakunnilla sana kiirii jos asunnon on jättänyt paskaseksi tai sitten jos sen on siivoonut kiiltäväksi ja puhtaaksi.

Mutta kaikki ei osaa ajatella tällä tavalla ja se on harmi.

Kohtele muita niinkuin haluaisit itseäsi kohdeltavan!

Vierailija
25/26 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin oudolta tuntuu, että ihan normaalilta vaikuttanut edellinen vuokralainen on voinut elää sellaisessa liassa ja hajussa.

Vierailija
26/26 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vuokramökin loppusiivous, pestäänkö saunakin? Mökin loppusiivous erikseen 90 e.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi