Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, miten pääsen miehestä eroon?

Vierailija
16.08.2016 |

Muutama kuukausi sitten tapasin kivan oloisen miehen ja aloimme tapailemaan. Aika pian minulle kumminkin selvisi miehen olevan täysin muuta mitä hän antaa ymmärtää. Hän valehtelee ihan joka asiasta ja tapailee muita naisia selkäni takana, kieltäen minulta vastaavan toiminnan. Mitään ei myönnä tietenkään tehneensä vaikka varmat todisteet tiedän ja olen suoraan hänelle sanonut tietäväni. Myös miehen sukulaiset ja kaverit ovat minulle asioista sanoneet.
Jotenkin en nyt vain saa karistettua miestä elämästäni. Hän pitää yhteyttä minuun ja hukuttaa minut kehuihin ja lahjoihin, joita pyrin olla ottamatta vastaan . Tiedän kaiken olevan vain feikkiä ja manipulointia, en edes yritä ymmärtää miksi hän tekee näin.
Täysin suoraan en ole kehdannut sanoa haluavani katkaista välit, kun pelkään miehen reaktiota, mutta näköjään oma hiljentyminenkään ei näytä auttavan. Olen jo sanonut ettei seurustelukaan kiinnosta, mutta silti mies jatkaa yhteydenpitoa. Mitä ihmettä tässä kannattaisi tehdä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blokkaat kaikesta sos mediasta japuhelimeen estot. Vaihdat kadunpuolya jos käveleemvastaan. Muutamassa viikossa luulisi ymmärtävän.

...tai sitten kasvat aikuiseksi ja sanot, että nyt ei ihan oikeasti kiinnosta, säästäköön energiansa johonkuhun muuhun.

Vierailija
2/7 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tietenkin voisin sanoa suoraankin, mutta pelkään millaiseksi miehen käytös muuttuu, hän kun ei selvästikään ihan normaali ole. Siksi en ole sitä vielä tehnyt.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, tietenkin voisin sanoa suoraankin, mutta pelkään millaiseksi miehen käytös muuttuu, hän kun ei selvästikään ihan normaali ole. Siksi en ole sitä vielä tehnyt.

Ap

Höpö höpö. Miehellä on kertomasi mukaan paljon muita rautoja tulessa, ei ole mitään syytä olettaa että hän heittäytyisi väkivaltaiseksi tms.

Niin makaat kuin petaat. Jos et käske häntä lopettamaan yhteydenpitoa niin hän pitää yhteyttä ja sinun on ihan turha siitä valittaa.

Vierailija
4/7 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, kuinka saan housut siistiksi?

Paskansin housuihini ja nyt ihmetyttää, miten saat housut puhtaaksi.

En voi ottaa niitä pois jalasta tai käyttää vettä, koska pelkään, että ne tulevat puhtaaksi.

Mikä siis nyt neuvoksi, kun olen nainen, enkä voi tehdä sitä, mikä ratkaisisi ongelman, vaan minulle pitää kertoa joku taikatemppu.

Vierailija
5/7 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syanidi?

Vierailija
6/7 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta nyt aikuistua ja sano miehelle suoraan, että kiitti, minulle riitti! Itse sanoisin lisäksi pari valikoitua sanaa hänen ala-arvoisesta käytöksestään. Tuollaiset miehet pilaavat koko miessukukunnan maineen.

Vierailija
7/7 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot suoraa ja sitten et enää vastaa mitään. Et yhteenkään yhteydenottoon. Et, vaikka ne olisi provosoivia.