Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syön kuin mies.

Vierailija
16.08.2016 |

Olenko siis sen takia ylipainoinen? katselin tuossa erään hoikan naisen lomakuvia ja hän syö joka aterialla salaattia ja jotain kevyttä esim kanaa. Hänen miehensä syö pitsaa yms. Syöttekö te hoikat naiset kevyitä ruokia pääsääntöisesti?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulutatko energiaa kuten mies?

Vierailija
2/14 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan mutta jos syön jotain kevyttä niin minulla on jatkuvasti nälkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kyllä uskon, että moni nainen syö nykyään kuin mies. Tulipa kerran katseltua työpaikkani naispuolisten työntekijöiden ruokailua. Aivan mielettömän isoja annoksia ja vielä iso santsiannos siihen päälle. Ylipainoisiahan ne toki olivatkin, useimmat reilustkin. Mutta tuli silti mieleen, että miksi naiset syövät nykyään niin valtavan paljon? Tuollaisia määriä kuuluisi syödä ainostaan isokokoisten raavaiden miesten.

Vierailija
4/14 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin syön kuin mies. Olen kylläkin laihtunut 7kg tässä kesän aikana, vaikken ole syömisiäni juurikaan muuttanut kuin lisäämällä syömiskertoja, jolloin ei tule ahmittua kerralla niin paljoa.

Vierailija
5/14 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kyllä pääosin kasviksia, mutta ei se mitään kevyt-ruokaa ole minulla. En halua olla nälässä kaiken aikaa. Hoikka olen.

Vierailija
6/14 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön pääasiassa "kevyitä ruokia", salaattia, kasviksia, kalaa ja kanaa. Ja niin syö miehenikin. Hoikkia ollaan molemmat, ja ruuan terveellisyys on meille kummallekin tärkeää.

Vierailija
7/14 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehosi on tottunut suuriin ravintomääriin, joten on aina nälkä. Syö viikko normaalisti, niin ei ole nälkä koko ajan.

Vierailija
8/14 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä syön pääasiassa "kevyitä ruokia", salaattia, kasviksia, kalaa ja kanaa. Ja niin syö miehenikin. Hoikkia ollaan molemmat, ja ruuan terveellisyys on meille kummallekin tärkeää.

Miten se terveellisyys tähän aiheeseen liittyy?  Terveellisyyttä ei mitata kaloreilla.

Vierailija
9/14 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ten jotain raskasta ruokaa, niin on aina nälkä kun syö sitä. Mutta jos syö kevyesti, ei samanlaista näläntunnetta tule. Se on todella outoa, kun luulisi, että menee juuri toisinpäin.

Vierailija
10/14 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön myös noin 2300 kcal/ pv, mutta kulutan paljon liikunnalla ja työelämässä keskiraskaassa työssä. Syön myös töissä paljon, mutta suurin osa on salaattia. Koko elämän ovat ihmetelleet mihin mahaan syön.

Olen 166 cm/60 kg ja käytän yleensä vaatekokoa XS. Totta on, vaikka harva varmaan uskoo, syystä.

Vierailija
11/14 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön ihan reiluja annoksia normaalia ruokaa ja pari kertaa viikossa herkkuja (pizzaa ym) Harvemmin mitään salaatteja tai kasvisruokia koska ne eivät pidä nälkää.  Olen kokoa xxs.

Minulla on myös pari yhtä hoikkaa kaveria joiden kanssa syömme aina paljon. Meillä työpaikan tukevimmat ovat niitä joilta löytyy lautaselta salaattia ja kalaa.

Vierailija
12/14 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin syön kuin mies - paljon ja isoja annoksia.

Puhdasta ja terveellistä ruokani silti on, ei mun piireissä miehetkään elä millään makkaralla ja pizzalla - hyi.

N175/58

Vierailija
13/14 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nälkään tottuu! Eli pysyn hoikkana vain sen ansiosta, että siedän nälkää. Eli en syö kuin mies. Siinä mielessä,  mitä ap tarkoittaa.

Vierailija
14/14 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näillä hoikilla naisilla on jatkuvasti nälkä. Pitävät painoa kurissa syömättömyydellä. Henki haisee ja ovat ärtyneitä. No mitä muuta voi olettaa jos syö päivän aikana pari salaatinlehteä ja Eviania pari pulloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi