Onko kotisi aina tip-top?
Ei turhia tavaroita esillä, keittiö siisti ja ei murusia lattialla? Rehellisesti nyt!
Kommentit (45)
Ei todellakaan. Asuntoni on täysi kaaos, siivoan vain silloin kun joku on tulossa käymään.
Kyllä meillä useimmiten on. On helppoa pitää koti siistinä kun ei ole lapsia. Joskus tiskiä kasaantuu kun kokkaillaan paljon kotona eikä ole astianpesukonetta, mutta tiskaan kyllä mielelläni usein kun en halua aamulla herätä aamiaiselle tiskikasan viereen.
Mutta yleisilme on yleensä siisti, yllärivieraita voi tulla.
Ei ole... Olen niin kateellinen niille ihmisille, joilla kämppä on aina siisti!
Ymmärrän sen, että jos aina korjaa heti jäljet, niin koti pysyy siistinä. En vain jotenkin kykene siihen, kai mulla on joku vamma (taitaa diagnoosi olla laiskuus)
Mutta kuitenkin rakastan sitä että on siistiä ja siivoamisen jälkeen onkin hyvä fiilis!
Olisi, jos mies osaisi korjätä jälkensä..
Kuten:
* jättää tiskit pöydälle, tiskikone vierellä? Ei onnistu ikinä.
*kissanpissa astian siistiminen? Hah.. Ei onnistu
* vaatteiden vieminen pyykkiin? Noup.. Ei onnistu
* edes imurointi tai lattioiden pesu?! ... Ei, ei ei..
* petivaatteiden vaihto tai tuuletus? .. Joo o.. Eipä ole onnistunut
* ikkunoiden pesu? Tässä talossa ei oltu 8vuoteen niitä pesty kun tulin tähän taloon.
* vessanpöntöjen pesu? EI ONNISTU, pikimustat pöntöt oli kun tulin..
* lattiakaivojen pesu? Ei todellakaan!!
* sohvan imurointi? Ei oltu vuosiin imuroitu.. Voitte kuvitella ..
* sänkyjen imurointi?? Ihan mitä tahansa mikä liittyy siisteyteen..
EI ONNISTU! Ihmettelen miten sen äiti on jaksanut passata .. Kohta 35-vuotiasta miestä..
Jos olisin tienyt tämän, olisin miettinyt enemmän. Mutta vituttaa että piti rakastatia mieheen joka pitää näitä naisten juttuina.. Itsestäänselvänä..
...joskus oikeesti tekis mieli antaa korville! Koko omakotitalon mun vastuulla! Ei ihan aina jaksais.
Siivouspäivänäkäön ei ole tip top, puhumattakaan muullloin.