Mitä ajattelette noin 30v miehestä jolla suhde 16v tytön kanssa?
En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.. laillista kyllä mutta silti väärin.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
TIUKKAAAAAAHNNNNNNG OOOOOH OOOOOOOOOOOH
Joku tällainen se on.
Mies on selvä pedofiili tai ainakin on vahvasti siihenpäin taipuvainen.
Miehenä en kyllä kykenisi seurustelemaan noin nuoren kanssa. Seksi ehkä menisi.
Ap. viimeksi tiedustelit tätä eilisessä ketjussasi. Suosittelen nyt hakeutumaan muisti- asemalle jos dementiasi on jo noin pahaan vaiheeseensa edennyt.
Tai tilaa sitten aika psykiatrille, oikeasti...
Pakkomielle ja/tai muistikatkokset(tai häiriö) ,joku näistä on tuohon syynä.
ajattelen miehestä, että miehellä on huono itsetunto
Vierailija kirjoitti:
Ap. viimeksi tiedustelit tätä eilisessä ketjussasi. Suosittelen nyt hakeutumaan muisti- asemalle jos dementiasi on jo noin pahaan vaiheeseensa edennyt.
Ai tästä oli eilenkin ketju? En edes tiennyt, joku tuntee saman "parin"? Yöks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai tästä oli eilenkin ketju? En edes tiennyt, joku tuntee saman "parin"? Yöks.
T. Ap
Ihmiset nyt on erilaisia, joten aivan turha iän perusteella tuomita tässä tapauksessa. Miehen toiminnan nyt ymmärtää täysin, kenellepä nyt ei kelpaisi nuori pimu puuhastelukaveriksi. Kaipa se pimukin ymmärtää, että äijä on vanha käppänä parin vuosikymmenen päästä, eikä ehkä odota mitään kovin pitkäkestoista itsekään.
Pedofiilihuutelijat voisivat ihan ensialkuun käydä lukemassa määritelmän vaikkapa Wikipediasta.
Muhun oli yksi tuonikäinen tyttö aikoinaan ihastunut (ollessani 30v mies), ja varmaan olisin ehdotteluille lämmennytkin, jos en olisi ollut varattu. Tuskin siitä mitään pitkäkestoista olisi kuitenkaan tullut, mutta olisipa ollut ainakin hetken aikaa onnellinen.
Ajattelisin rikosilmoituksen tekemistä.
Ajattelen ettei mies piittaa palstan kusipää-ämmien jorinoista.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelisin rikosilmoituksen tekemistä.
No menepä tekemään,niin oletpahan ainakin vähän aikaa poissa täältä näitä iänikuisen samoja aloituksiasi jatkuvalla syötöllä syöttämästä....
Eikös se ole maalla ihan normaalia että 30v ukko hässii teinejä
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen minun ja mieheni suhde. Olin 16v ja mies 28v alkaessamme seurustelemaan, tutustuminen vuotta ennen sitä, mä tein alotteen. Tietysti meillä on ihan jonkun verran ikäeroa ja ei meidäntapaista suhdetta näe joka päivä, mutta sitä me itse tahdottiinkin, jotain erilaista. Ei se aina katso aikaa ja paikkaa millon tapaa sen oikean. 16-vuotiaana minäkin olin jo todella itsenäinen, en mikään vajaa-älyinen teini, johtuu ihan siitä että mulla on ollut vapaa kasvatus, olen elämässäni joutunut vaikka minkälaista vastoinkäymistä valitettavasti läpi käymään eli opetellut monen asian kantapään kautta niin nämä nyt ainakin lisää henkistä kypsyyttä ja kaikki on yksilöllistä. Eniten loukkaa kuitenkin nämä herjaavat kommentit jos parisuhteessa on ikäeroa enemmän, mun mies ei oo millään tavalla jälkeenjäänyt ja hänellekin on sattunut elämässä paljon samanlaisia asioita mitä mulle, niin senkin takia kyetään ymmärtämään hyvin toisiamme. :) nykyisin olen jo 21v ja mieheni 33v, rakkaani kanssa 5 onnellista vuotta takana, naimisissa ja vuoden ikäinen tytär..
Heh, jos sä olet P ja miehesi M, niin kypsyys on molemmista kaukana.
En mitään. Se voisi olla kuka tahansa meistä. Tai he.
Jos sukupuolet olisivat toisinpäin niin mitäs siitä tykkäisitte?
Vierailija kirjoitti:
Se olisi vähän outoa, koska nainen voisi saada vanhemmankin tai sitten nuoremman, mutta se olisi jo rikollista. Miehillä ei ole juurikaan vaihtoehtoja, joten jos kiinnostava 16v kiinnostuu miehestä, niin se on menoa ja siinä ei tulla AV:lle kyselemään että "onko minun hyvä oloni pahuutta?"
Vierailija kirjoitti:
Yhtä vähän tykkäisin. Aikuinen hyväksikäyttämässä lasta.
Kuvottava ja säälittävä, vinksahtanut, hyväksikäyttäjä-pertsa.
Miestä on mahdollisesti itseään hyväksikäytetty lapsena tai nuorena. Siihen tuo viittaa.