Haha, joku mamma kauppasi käytettyä kuukuppiaan kirpparilla :D Asetteli sen siihen hyllyyn oikein huolella
muumimukien ja the cars-pikkuautojen väliin :') Oli laittamassa tavaroita kun menin ohi ja selasin vaatteita, sanoi vaan ystävällisesti et jos täs on jotain mikä kiinnostaa, sano vaan tarjous ni mä voin muuttaa, eka kerta kirpparilla myyjänä ni ei kuulemma oikein osaa hinnotella - eikä ilmeisesti myöskään tajua, mitä on sopivaa myydä ja mitä ei xD
Kommentit (7)
Jaa. Ei nyt oikein mene läpi. Ei kukaan ole noin totaalisen aivoton.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät että oli käytetty? Saattoi olla myös "hutiostos", jonka ajatteli pistää kiertoon kun itse ei käytä.
No ainakin se oli minigrip-pussissa, eikä missään valmiissa avaamattomassa pakkauksessa :-) ap
Miksi ei osaisi hinnoitella? Kyllä minäkin kerran yhtä vaatetta katselin, mutta en raaskinut ostaa. Myyjä kysyi haluanko, että alentaa hintaa kun sattui paikalla olemaan. Mielestäni enemmänkin ystävällistä kuin hinnoittelun osaamattomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei osaisi hinnoitella? Kyllä minäkin kerran yhtä vaatetta katselin, mutta en raaskinut ostaa. Myyjä kysyi haluanko, että alentaa hintaa kun sattui paikalla olemaan. Mielestäni enemmänkin ystävällistä kuin hinnoittelun osaamattomuutta.
Siis hän sanoi itse mulle, ettei osaa hinnoitella kun ei ole kokemusta kirppismyynnistä aiemmin. Ja kuten sanoin, ystävällinen oli. Ostin häneltä 3 paitaa :) ap
No tän keskustelun kun täältä lukee, niin taatusti vie sen kupin pois kipin kapin. Avaus rumasti tehty AP.
Minä myin huutonetissä kerran käyttämättömän kuukupin. Alkuperäinen pakkaus oli hävinnyt, joten laitoin säilytyspussukan kanssa pieneen muovipussiin, kun paketin lähetin. Ostin siis tuplapaketin, jossa kaksi kokoa, mutta toiselle ei ollutkaan käyttöä.
Mistä tiedät että oli käytetty? Saattoi olla myös "hutiostos", jonka ajatteli pistää kiertoon kun itse ei käytä.