Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaarituettomat laadukkaat rintaliivit, suosittele

buupsit
16.08.2016 |

aion luopua puristavista kaaritukiliiveistä, mistä löytyy laadukkaat perusliivit ilman niitä metallikäppyröitä? osaan kyllä valita oikean koon itselleni, siitä ei ole ongelmaa, mutta en halua enää noita metallivirityksiä....

http://www.iltasanomat.fi/terveys/art-2000001238010.html tämäkin pisti mietityttämään....

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

anyone?

Vierailija
2/12 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan ihan marketista. Pesen ja käytän niin kauan kuin pysyvät napakoina, sitten heitän roskiin. Menee ehkä useammat vuodessa kuin niitä laadukkaita liivejä, mutta eivät ole niin kalliitakaan, etteikö hennoisi..

Enkä pese käsin, vaan heitän normaalin alusvaatepyykin sekaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sulla on korkeintaan keskikokoiset tissit, tai sitten hyvin terhakat... Meinaan muuten kaarituettomuus on aika ei-toimiva idea. Itse koitin jossain vaiheessa, mutt akun on 70H-koon tissit, ja sellaiset löllöt ja laajat, eikä mitkään pinkeät pystyt puolipallot, niin missä tahansa kaarituettomissa rinnat näyttivät masentavilta. Panachen urheiluliivit ehkä oli parhaat noista (Lumingerielta tilasin). Nyt olen taas palannut kaarituellisiin, valitsenpa vaan mallin huolellisesti niin ettei se kaari tule sivulta kainaloon tai purista pahasti.

Vierailija
4/12 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän yleensä urheiluliivejä, tissit kokoa 70G, ja hyvin pysyy tissit pystyssä. Haluaisin löytää yhtä napakat kaarituettomot normiliivit ne vaan tuntuu olevan ihan lörppöjä, ihan kuin pitäisi jotain perus trikootoppia liiveinä. Urheiluliiveissä tympii se ainainen painijanselkä.

Vierailija
5/12 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok, koko on b ja c, riippuu liivien mallista. täytyy lähteä pyörimään sit vaikkaa rismaan.

Vierailija
6/12 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon ostanut kaarituettomat liivini Lindexiltä ja mielestäni hinta ja laatu kohtaavat ihan hyvin. Olen pitänyt erityisesti sellaisista kaarituettomista liiveistä, joissa on kuppi on vähän kuin muotoon ommeltu, mutta niissä ei ole ylimääräisiä toppauksia. Malleja sieltä löytyy ainakin kolmea erilaista. Olen itse pienirintainen, ja tykkään käyttää myös toppimallisia liivejä. Lindexiltä olen niitäkin löytänyt ja viimeksi viikonloppuna ostin Lidlistä tosi kivan kahden setin toppimallisia liivejä. Vaikka Lidl onkin sellainen halpiskauppa, niin nämä liivit vaikuttavat oikein hyviltä. Myös kyseisen liikkeen trikootoppeihin olen ollut älyttömän tyytyväinen, eli löytyy sieltä helmiäkin :) 

Vierailija
7/12 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiiitos kommenteista, toivoa siis on!

Vierailija
8/12 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään hanky pankyn niistä pitsirintsikoista, koot menee kylläkin s, m ja niin edelleen mutta mulla sattuu just se kuppikokokin noissa mitoissa siihen kokoon m. Kannattaa kokeilla tilata ja sit jos ei ole hyvät niin voi palauttaa. Noita nyt myy ainakin Nelly.com.

Vierailija
9/12 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että koko on ollut kaarituellisissa liiveissä oikea? Jos on oikea koko ja malli itselle sopiva ei liivi ole epämukava :) kokeiles vaikka tätä laskuria ja sovita joskus tuloksen kokoisia liivejä

https://www.lumingerie.fi/rintaliivien-kokotaulukko-kokolaskuri

Tuolta lumingerielta löytyy myös kaarituettomia liivejä

https://www.lumingerie.fi/kaarituettomat-rintaliivit

Vierailija
10/12 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieniä kokoja löytyy helposti ihan mistä vaan, mutta tämä G/H on vähän vaikeampi. Miss Marylta löytyy, kun pitäisi olla vielä pehmeää puuvillaa, mutta ei sielläkään ole 70-koossa ja hyvin vähän 75-kokoa.

Vierailija
12/12 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajankohtaista aina

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi