Jos Jumalalle voisi soittaa,soittaisitko?
Kommentit (18)
En usko, että soittaisin. Ei ole erityistä kysyttävää ja voisin kuvitella, että löytyisi innokkaampiakin soittelijoita kuin minä, joten miksi pitää heitä odottamassa.
Soittaisin että mikset vastaa rukouksiini, saatanan mulkvisti?
Se olis aina varattu en jaksaisi kuunnella ikuisuutta jotakin pimputusta.
Mä soittaisin! Kysyisin miksi se pilasi meidän perheen elämän tappamalla meidän vauvan 😡
Soittaisin haukkuakseni sen pataluhaksi ja maanrakoon. Epäoikeudenmukanen ja persoonallisuushäiriöistä kärsivä mulkku koko ukko.
Soittaisin kysyäkseni neuvoja lasteni asioissa. Rukoilen joka ilta lasteni tulevan onnellisiksi ja itse teen kaikkeni sen eteen, mutta muut asiat vaikuttavat niin paljon etten tiedä ovatko oikeasti onnellisia. Esikoinen ei ainakaan ole mikä saa mut suunnattoman surulliseksi.
Soittaisin. Kysyisin, selviänkö ja selviävätkö kaikki lapseni.
Joo soittaisin ja kysyisin pääseekö Jesse mun kanssa Pokemon-jahtiin.
Olen niin yksinäinen, että soittaisin joka ilta. Varmaan hermostuisi minuun😇
En ole soittanut joulupukillekaan, niin tuskin soittaisin hänellekään.
En soittaisi. En jaksaisi jonottaa niin kauaa, että olisi minun vuoroni. Enkä muutenkaan soittele kenellekään.
Terveisin Naispelko23
Minä olen pikkulapsena luullut että Jumalalle VOI soittaa. Käytiin jonkun kerhon kanssa tutustumassa kirkkoon. Täti esitteli meille monimutkaisen näköisen säätöpaneelin, jolla käytetään kirkon kelloja, eli "lähetetään viestejä Jumalalle" tms. Viisivuotias otti tämän kovin konkreettisesti...
Soittaisin hälärin, soittakoon takas (omaan laskuunsa)
Soittaisin ja kysyisin että onko hän todellakin niin turhamainen että vaatii viikottaisia palvontamenoja. Ja toiseksi, miksi on antanut maailman mennä näin paskaan jamaan ilman että järjestäisi taas vedenpaisumuksen kuten aikoinaan.
Entä jos sieltä vastaisikin puhuva käärme?
En mä nyt. En ole soittanut kellekään muullekaan tässä. Ei ole asiaa.