Miksei kukaan mies halua minua. Joudun täällä haistelemaan partaveden tuoksua...
Kommentit (34)
Miksi sä siellä olet, kun mä olen täällä?
mies
Koska haistelet vittu partavettä siellä, siksi.
Sama vika paitsi ettei oo partavettä. Koko kesä samaa, ihan turha vaiva olla nettipalstoilla, Tinderissä, käydä baareissa tai missään. Luovutin.
Näkisit vaan, mut just ton takia naiset jää yksin. Vähitellen siihen tottuu, kun ei ole muuta eikä enää muista että vois ollakaan.
4
Jospa naiset alkaisitte aloitteellisiksi, olisiko mitään?
No perkele! Itsekkin jo kolme kertaa nähnyt yhtä miestä! Ollaan nukuttu vierekkäin, ei seksiä, ollaan nähty, ei edes halausta. Viestiä laittoi innokkaasti, nyt ei sitäkään. Ja oon vieläpä aika nätti ja ihan mukava. Kyllä ne miehetkin osaa...
Naiset laittakaa kuvaa niin ehkä saatte jo tänä iltana
Mies
Kaikki aloitteet ei toimi, yritetty on. Tosin ei ihan päivittäin, kun missä miehiä muka edes on? on mulla Tinderkin edelleen päällä, ei tapahdu mitään. Kerran olen ollut treffeillä, kun kerran pääsin.
Ennen haaveilin miehistä ja seksistä jatkuvasti, mutta vähitellen tyydyin nettiin, kirjoihin ja syömiseen. Paremman puutteessa. Ilta Av:llä kuten niin monta kertaa ennenkin, älkää luulko, etten paremmasta tietäisi - jos muistaisin.
Joo on se kumma, kun ei niille miehille kelpaa
Naiset luovuttaa niin nopeesti. Tavismies saa metsästää vuositolkulla naista, eikä tahdo vieläkään löytyä.
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos joillekin muulle miehelle kelpaisit? Mut mikä sulle kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki käy
Joo, ei pidä luovuttaa liian helposti ja pitää olla aloitteellinen :) Oma naiseni "iski" minut, siis oli aloitteellinen ja sanoi suoraan haluavansa minut ja minua. Asia oli sillä selvä :D
Yhyy, mie en kelpaa miehille, painu helvettiin siitä, en kelpaa, ei kiinnosta, miehet ei huomioi, oot liian vanha.... yhyy....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki käy
nii vissiin :D
Miks naiset tekee tälläisiä aloituksia kun kumminkin tiedetään että kyllä miehiä olisi jos vain kelpaisi
Vihree Mennen kyseessä?