Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Iskä, mä haluan rakentaa avaruusaluksen meidän fairy-pullosta..."

Vierailija
15.08.2016 |

"ja ampua itseni kuuhun!"

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole edes rasittavin mainos vaikka hermoja repiikin. Tässä tulee päivän pilaaja:

"Another one drives a Duster."

Jeesus, eikä ikinä pois korvienvälistä soimasta, aaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrgg!

Musta tuo duster taas on ihan loistava mainos! :D

Vierailija
42/58 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hoitavaan seksiin Vagisan" ja sisäänpäin hymyilevä nainen apteekissa ostoksilla. Olisivat nyt laittaneet vielä miesfarmaseutin siihen.

"Kun en syö oikeeta ruokaa kunnolla, on rauhoittavaa tietää milloin olo helpottuu ja saan mielenrauhan ja kakan pönttöön ja perhe voi hyvin"-laksatiivimainokset.

"Varaudu ylenpalttisiin hellyysatakkeihin nyt kun vaippa riittää jo yli kouluikäisen tarpeisiin"

Ja tietenkin perinteiset Tenat ja sinistä nestettä ryypyttävät terveyssiteet ja pikkuhousunsuojat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä poika(5v) tokaisi,että"mä olisin kyllä tyhjentänyt salaa ton pullon,mutta toi onkin varmaan kiltti poika" :)

Viesti kuin suoraan Poikien äidit-FB-ryhmästä ja naiskuoro nauraen kommentoi, että pojat, ne on poikia <3

Vierailija
44/58 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupojan puolesta ostaisin ne kaksi halvempaa tiskiainetta jotka tyhjenevät samaan aikaan kun yksi fairy-pullo, mutta poika sais kaks rakettii kerralla 😝

Vierailija
45/58 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä äiti tiskaa ja poika valittaa isille (vain mies voi selvittää ongelman). Miksi isi ei tiskaa?

Äiti ei kuitenkaan ymmärrä, että avaruusalus on vakava asia.

Vierailija
46/58 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin hammaslääkäriltäni puhdistaako sähköhammasharja....... ...........

Vierailija
47/58 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee tappaa siitä mainoksesta jossa loksautetaan Magnum-jäätelöstä pala. Se on äänitetty niin ärsyttävästi, että tuntuu kuin se jäätelön massuttaja olis ihan mun korvassa kiinni. Inhoan kaikkea syömisestä syntyvää ääntä.

Vierailija
48/58 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää tuossa Fairy-mainoksessa se, että pullo ei ole enää raketin muotoinen, joten vanha idea ei enää toimi. Ei kukaan lapsi oikeasti näe sitä pulloa avaruusrakettina. Epäuskottavaa ja säälittävää.

Vierailija
49/58 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävä pentu. Toinen mainos, missä kersa halusi mennä naapuriin paskalle, koska siellä oli parempaa p-paperia, sai mut raivon valtaan.

Mitä ihmeen patoumia teillä oikein on lapsuudestanne? Oletteko jotain köyhäntöllin kakaroita, jotka on opetettu tyytymään ruotuunsa? :D Mulle ylemmän luokan kasvattina ei kiristä pipoa lainkaan moiset. Vai mistä se johtuu? :D

Vierailija
50/58 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä poika(5v) tokaisi,että"mä olisin kyllä tyhjentänyt salaa ton pullon,mutta toi onkin varmaan kiltti poika" :)

Aika huonostiopetettu lapsi sulla (joskin rehellinen).

Vierailija
51/58 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken lisäksi mainoksessa puhutaan paskaa. Mulla jo kolmas Fairy - pullo menossa kuukauden sisään.

Vierailija
52/58 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelen tuosta mainoksesta lähinnä, että säälin pikkupoikaa, joka joutuu noin kauan odottamaan. Tosiaan ei istu mainos oikein tähän päivään. Yksikään lapsi ei odottaisi noin kauaa, että joku pullo tyhjenee että saa itsekseen askarrella siitä raketin. Tai jos odottaisi niin säälisin häntä.

Vierailija
53/58 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikissa rättimainoksissa se liru onkin aina sinistä? Okei, keltanen assosioitais pissaan ja punanen menkkoihin (kaikista luonnollisin värivalinta, mut kai naistenvaivat on oikeesti niin ällö ja likanen asia, että ei?).

Vierailija
54/58 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ylivoimaisesti eniten mussa saa raivontunnetta aikaan se joku typerä automainos, jossa se ukko vaahtoaa että sen sijaan että saastutat maailmaa romulla autollasi, vie se kaatopaikalle (tai jonnekin romuttamoon) ja tule meille ostamaan uusi auto! Voi jumalauta. Olen ihan palkkatöissä käyvä ihminen, mutta ei mulla ole todellakaan varaa ostaa mitään uutta autoa. Enkä usko olevani ainoa. Ikävää, että rikkaita ahdistaa se, että ajelen "paskalla" autolla ja tuhoan maailmaa siten.. hohhoijaa.

Vaikka mulla oiskin rahaa, en ikinä veisi niitä tuohon autoliikkeeseen.

Toinen, mikä ärsyttää on kaikki k-marketin mainokset. Ja nimenomaan K-Market. Se yksi, jossa on omituinen taustaölinä, saa vaihtamaan kanavaa samantien. Samoin se typerä hissimainos, jossa on huonosti näytteleviä ihmetyyppejä K-kaupan yläpuolisissa asunnoissa. Puhumattakaan niistä helvetin ysiysi-kiekaisuista.

Vierailija
55/58 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs se vanha Riesen mainos :D "mutta ethän sinä ennen pitänyt rieseneistä"?

"no shciitä nyt on aikaa" :D

Vierailija
56/58 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fairyn ja rouskivan sipsimainoksen lisäksi pakokauhua aiheutaa yksi hammastahna- tai hammasharjamainos. Mainoksessa on psykoottisesti hymyilevä nainen, joka jossakin vaiheessa haukkaa vihreää omenaa. Oikeasti päässä pimenee kun näen tuon mainoksen, ja siksi ei ole jäänyt mieleen mitä siinä oikeasti mainostetaan; jotakin hampaisiin liittyvää kuitenkin.

Vierailija
57/58 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
58/58 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks siin yhdessä Fairy-mainoksessa mainostettu, että yhdellä pullolla pestään yli 500 lautasta😉.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän